Ik heb zojuist ff m'n 404 error script aangepast:
Niet veel bijzonders in code dus, maar wel zeer veel makkelijker voor m'n gebruikers, die nu veel makkelijker links kunnen typen in het tijdschrift
Nou gebruik ik op m'n site directory's als:
'De NVLF/De Vereniging/Het Hoofdbestuur/'
Dan moeten ze dus nóg op hoofdletters letten, da's het enige irritante.
Is er een simpele (aka, in php ingebouwde c/q commandline ) functie die de directory's case _insensitive_ checkt? De enige mogelijkheid die ik zie is eerst een array van alle directory's aanmaken, die daarna weer case insensitive doorgecheckt wordt, en 't is wel makkelijk als het met wat minder werk kan
PHP:
1
| <? if (is_dir('/home/sites/site2/web/documents'.urldecode($_SERVER['SCRIPT_URL']))) { header('location: /index.nvlf?cat='.urldecode($_SERVER['SCRIPT_URL'])); }?> |
Niet veel bijzonders in code dus, maar wel zeer veel makkelijker voor m'n gebruikers, die nu veel makkelijker links kunnen typen in het tijdschrift
Nou gebruik ik op m'n site directory's als:
'De NVLF/De Vereniging/Het Hoofdbestuur/'
Dan moeten ze dus nóg op hoofdletters letten, da's het enige irritante.
Is er een simpele (aka, in php ingebouwde c/q commandline ) functie die de directory's case _insensitive_ checkt? De enige mogelijkheid die ik zie is eerst een array van alle directory's aanmaken, die daarna weer case insensitive doorgecheckt wordt, en 't is wel makkelijk als het met wat minder werk kan