CD rewriter flipt

Pagina: 1
Acties:

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 20:34
sinds gisteren heb ik problemen met mijn philips cd rewriter (pcrw804) onder winxp. Mijn pc checkt nl. elke paar minuten of er een cd inzit (nou ja, hij checkt in iedergeval iets) en elke tien minuten staat mijn pc een minuut stil, wat eindigt met 2 van die checks.

Daarom heb ik vd site van philips een of ander gaar stukje software (flash tools oid) gedownload, wat de drivers van het apparaat zou moeten updaten. Maar dat kon niet want na een heropstart van mijn pc kon winxp het apparaat niet meer vinden. Die rare checks gaan alleen nog wel door...

Mijn vraag is dus nu: wat nu??

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 07:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Misschien is de lens vies, probeer die is schoon te maken met z'n cd -> werkt meestal niet zo goed en anders ff openmaken en met een vochtig wc-papiertje er langs. Geloof me hiermee heb ik al 5 spelers 'gemaakt' ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

gellukig is t geen sony

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 10:50

Eleison667

from other space

dat heb ik ook met mijn liteon dvd speler 12x40 weet ff niet welk model

maar alleen bij 1 ceedee

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 12:42

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Draai je XP al langere tijd? Maw, is dit plotseling gekomen?

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 09:30 schreef SuperHobbit het volgende:
gellukig is t geen sony
Nee en gelukkig is t geen heineken
Waar slaat dit op :?

Kijk ff op ze een dos-firmware-update-progje hebben en pleurt die er weer overheen. Uit jouw verhaal haal ik tenminste dat er iets is met de firmware. Ik hoop voor je dat ie niet helemaal gefuckt is!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 20:34
het is me nu toch gelukt om die firmware up te graden, maar het probleem blijft... het is zo'n beetje begonnen nadat ik nwn gepatchd heb naar 1.20 , maar of het daar aan ligt betwijfel ik... het is alleen wel zeer irritant, en schoonmaken helpt ook niet.

wat bedoel je precies met een dos firmware update progje btw?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Verwijderd

Ik denk dat jij de firmware via Windows update, imo kan je het beter via dos doen. Dus zoek een progje waarmee je de firmware update via dos (als hij dat al niet is).
En kijk anders ofdat je firmware kan downgraden en ofdat het probleem dan weg is
Pagina: 1