"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Misschien is de lens vies, probeer die is schoon te maken met z'n cd -> werkt meestal niet zo goed en anders ff openmaken en met een vochtig wc-papiertje er langs. Geloof me hiermee heb ik al 5 spelers 'gemaakt'
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
dat heb ik ook met mijn liteon dvd speler 12x40 weet ff niet welk model
maar alleen bij 1 ceedee
maar alleen bij 1 ceedee
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Draai je XP al langere tijd? Maw, is dit plotseling gekomen?
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Verwijderd
Nee en gelukkig is t geen heinekenOp donderdag 18 juli 2002 09:30 schreef SuperHobbit het volgende:
gellukig is t geen sony
Waar slaat dit op
Kijk ff op ze een dos-firmware-update-progje hebben en pleurt die er weer overheen. Uit jouw verhaal haal ik tenminste dat er iets is met de firmware. Ik hoop voor je dat ie niet helemaal gefuckt is!
het is me nu toch gelukt om die firmware up te graden, maar het probleem blijft... het is zo'n beetje begonnen nadat ik nwn gepatchd heb naar 1.20 , maar of het daar aan ligt betwijfel ik... het is alleen wel zeer irritant, en schoonmaken helpt ook niet.
wat bedoel je precies met een dos firmware update progje btw?
wat bedoel je precies met een dos firmware update progje btw?
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Verwijderd
Ik denk dat jij de firmware via Windows update, imo kan je het beter via dos doen. Dus zoek een progje waarmee je de firmware update via dos (als hij dat al niet is).
En kijk anders ofdat je firmware kan downgraden en ofdat het probleem dan weg is
En kijk anders ofdat je firmware kan downgraden en ofdat het probleem dan weg is
Pagina: 1