Waarom zegt mijn nero, als ik een bestand van 800 Mb naar mijn plextor wil schrijven dat er niet genoeg ruimte is op mijn CDR van 90 min, terwijl het bestand van eenzelfde CDR naar mijn HD is gekopieerd:?
Heb je dit gelezen ?
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
bij de Expert Features
- Enable Overburn *aan*?
- Maximale grootte op minimaal 90 minuten gezet?
bij Brand-opties:
- Disk-at-once (Disk ineens) aan?
- Enable Overburn *aan*?
- Maximale grootte op minimaal 90 minuten gezet?
bij Brand-opties:
- Disk-at-once (Disk ineens) aan?
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Welke Plextor hebbie???
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
PX-R820T; en overburn op >90min staat ook aan, toch meldt dat f#*ck*$g ding dat de schijf te weinig ruimte heeft.
btw gebruik Arita 90min
btw gebruik Arita 90min
niet op 90 minuten maar op 89:59:59 zetten
Heb je dat geprobeerd (staat op de pagina die ik eerder heb vermeld) dan weet je tenminste zeker dat je brander kan overburnen, niet elke drive kan dat namelijk !Download gewoon het freeware utility CDSpeed.
In het programma CDspeed zit een geïntegreerde test voor 99 min CDR's. Al wat je nog nodig hebt is een blanke 99min CDR. Deze CDR wordt tijdens de test niet beschreven. Met deze test kan je exact bepalen tot hoeveel je brander kan. Zij die niet kunnen overburnen kunnen de CDR nog altijd als een normale 80min cdr branden.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Beste mede GoT'ers, het is me eindelijke gelukt:
ik heb de film op een 90 min cdr gekregen. En hoe:
1. avi-bestand met nero naar image-recorder "gebrand"
2. image openen in nero en kiezen voor branden naar cdr
3. nu weer de melding dat de cdr te klein is, maar...
4. direct er achteraan de vraag of ik het met overburn toch wil proberen, waarschuwing erbij bla bla...
5. JA, DAT WIL IK...
6. toen ging het goed, nero schakelde zelf "DAO overburn" in
het was via een omweggetje, maar goed: Ik heb de avi op cdr
Als het enkel aan mij ligt kan deze topic dus dicht...
ik heb de film op een 90 min cdr gekregen. En hoe:
1. avi-bestand met nero naar image-recorder "gebrand"
2. image openen in nero en kiezen voor branden naar cdr
3. nu weer de melding dat de cdr te klein is, maar...
4. direct er achteraan de vraag of ik het met overburn toch wil proberen, waarschuwing erbij bla bla...
5. JA, DAT WIL IK...
6. toen ging het goed, nero schakelde zelf "DAO overburn" in
het was via een omweggetje, maar goed: Ik heb de avi op cdr
Als het enkel aan mij ligt kan deze topic dus dicht...
Verwijderd
Heb je al bij nero de nieuwste firm ware gedownload zodat je kan overburnen. Want dat moet je wel kunnen.
Dus je moet dat eerst ff downloaden bij de website van nero. Want er zitten daar ook andere drivers bij die er voor nodig hebt.
Dus je moet dat eerst ff downloaden bij de website van nero. Want er zitten daar ook andere drivers bij die er voor nodig hebt.
Gebruik CDRwin 5 eens dat wil nog weleens helpen die heeft er totaal geen moeite mee...
CDRwin brandt ook DVDs, je kan je cd/DVD wel 4500 mb groot maken
En genoeg opties om ook een video CD te maken etc.
CDRwin brandt ook DVDs, je kan je cd/DVD wel 4500 mb groot maken
En genoeg opties om ook een video CD te maken etc.
Op de CD's zelf...
En de laatste firmware heb ik er al in. Het branden van 90 min 1op1 is ook geen probleem, alleen van de HD
En de laatste firmware heb ik er al in. Het branden van 90 min 1op1 is ook geen probleem, alleen van de HD
Pagina: 1