Op donderdag 18 juli 2002 02:19 schreef marq101 het volgende:
Volgens mij nog te koop bij RAF de flips hp900 van +/- 90 voor 40 uirootjes. Zit heerlijk, ziet er space uit en klinkt zeeeer ok.
Ik heb sinds enkele dagen de Philips HP900 (49 euro bij de Staffhorst in Utrecht) en hij bevalt me prima. Vooral omdat-ie echt geweldig zit: het is een enorm ding maar weegt wonderbaarlijk bijna niets. Ik heb voor de aanschaf getwijfeld tussen de HP900 en de Sennheiser HD210 (54 euro). Ik vind de HP900 nog beter zitten dan de Sennheiser en ik vond hem wat mooier klinken (naar mijn mening -en ik ben hier niet zo sterk in hoor- geeft de Philips meer lage tonen weer, waar de Sennheiser juist meer hogere tonen accentueerde) dus de keuze was voor mij snel gemaakt.
Ik zit nu al de hele avond met dat ding op mijn hoofd en hij irriteert nog steeds niet! En als ik hem afzet, heb ik ook niet nog een uur lang het gevoel alsof er nog iets op je hoofd zit (wat je wel eens hebt bij bijv. koptelefoons, petten etc.)
Wil je deze halen, zal je denk ik wel snel moeten zijn... op de Philips productpagina wordt-ie al niet meer gemeld dus het zal wel een product zijn waarvan de magazijnpartij verkocht wordt en dan houdt het op...