Koptelefoon kopen

Pagina: 1
Acties:

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Ik ga een koptelefoon kopen, voor bij m'n pc (dus voor games en mp3). Ik heb niet al te veel geld om uit te geven (met een beetje geluk 40-50 euro als ik m'n ouders weet te overtuigen van het enorme nut van zo'n ding).
Maar ik weet niks van die dingen af.. Wat bevelen jullie me aan?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Met search vind je 80.0000 Sennheiser aanbevelingen :) , maar ik raad je de Philips HP890 aan (kost wel iets van 70 euro). Kwalitatief gelijkwaardig aan een Sennheiser HD580, alleen makkelijker aanstuurbaar, ook door een geluidskaart

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

ik heb een philps hp140, heerlijk ding, zit met kussentjes om je oren, lekker z8 dus:9 en hij kan behoorlijk wat bas produceren! hoe duur hij was weet ik niet meer, maar ik denk dat je dat met jou budget makkelijk haalt!

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Verwijderd

Ik zou voor een Philips uit de HP840 gaan, ligt volgens mij wel in jou prijsklasse en heeft een erg fijn geluid. ook heel comfortabel. Sennheiser heeft in die prijsklasse niet iets bijzonders. mischien de mx500 oordopjes, maar dat snoer haalt de achterkant van je PC niet. heb geen idee waar je ze kan krijgen in nederland, maar een Koss KSC-35 of een Sportapro word ook veel aangeraden.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:46

-Stef-

Slainthe!

Op donderdag 18 juli 2002 00:17 schreef Cownus het volgende:
Ik zou voor een Philips uit de HP840 gaan, ligt volgens mij wel in jou prijsklasse en heeft een erg fijn geluid. ook heel comfortabel. Sennheiser heeft in die prijsklasse niet iets bijzonders. mischien de mx500 oordopjes, maar dat snoer haalt de achterkant van je PC niet. heb geen idee waar je ze kan krijgen in nederland, maar een Koss KSC-35 of een Sportapro word ook veel aangeraden.
Ik geloof niet dat hij pluggen wil. En die Senn MX-500 pluggen kosten nog geen 20 euro (bv Dixons). Voor 50 euro + wat bijleggen kan hij beter die eerder genoemde Plips kopen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• tiguan
  • Laatst online: 00:04
Op woensdag 17 juli 2002 23:34 schreef GuuZ14 het volgende:
ik heb een philps hp140, heerlijk ding, zit met kussentjes om je oren, lekker z8 dus:9 en hij kan behoorlijk wat bas produceren! hoe duur hij was weet ik niet meer, maar ik denk dat je dat met jou budget makkelijk haalt!
Ik denk dat dat het goedkopere broertje is van mijn Philips HP170 (zilveren doppen ipv zwart) en volume knopjes op elke dop. Lekker lang snoer (3 meter) en een mini jack met converter. Goed geluid, goeie bas en hoge tonen echt perfect gewoon. Destijds bij de Makro voor zo'n 40 piek gekocht.

Verwijderd

// Gewoon je muziek altijd te hard zetten, dat overtuigd ze wel van het feit dat je een koptelefoon nodig hebt ;)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Met een laag budget voor de philips gaan, met een hoger budget Sennheiser , of nog beter een ProDJuser kopen (heele goeie koptelefoons (kunnen superhard)) >:) Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/muziek/music487.gif

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Volgens mij nog te koop bij RAF de flips hp900 van +/- 90 voor 40 uirootjes. Zit heerlijk, ziet er space uit en klinkt zeeeer ok.
Ook een top idee: kijken voor een 2dehands van een goed merk. Probeer es een Beyer. Diep laag

• MrTinux
  • Laatst online: 22:29

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op donderdag 18 juli 2002 02:19 schreef marq101 het volgende:
Volgens mij nog te koop bij RAF de flips hp900 van +/- 90 voor 40 uirootjes. Zit heerlijk, ziet er space uit en klinkt zeeeer ok.
Ik heb sinds enkele dagen de Philips HP900 (49 euro bij de Staffhorst in Utrecht) en hij bevalt me prima. Vooral omdat-ie echt geweldig zit: het is een enorm ding maar weegt wonderbaarlijk bijna niets. Ik heb voor de aanschaf getwijfeld tussen de HP900 en de Sennheiser HD210 (54 euro). Ik vind de HP900 nog beter zitten dan de Sennheiser en ik vond hem wat mooier klinken (naar mijn mening -en ik ben hier niet zo sterk in hoor- geeft de Philips meer lage tonen weer, waar de Sennheiser juist meer hogere tonen accentueerde) dus de keuze was voor mij snel gemaakt.

Ik zit nu al de hele avond met dat ding op mijn hoofd en hij irriteert nog steeds niet! En als ik hem afzet, heb ik ook niet nog een uur lang het gevoel alsof er nog iets op je hoofd zit (wat je wel eens hebt bij bijv. koptelefoons, petten etc.)

Wil je deze halen, zal je denk ik wel snel moeten zijn... op de Philips productpagina wordt-ie al niet meer gemeld dus het zal wel een product zijn waarvan de magazijnpartij verkocht wordt en dan houdt het op...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Eleison667
  • Laatst online: 27-07 10:30

Eleison667

from other space

http://www.pjbox.nl/koss.htm

kies maar uit
koss is goed(koop)

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

Verwijderd

ik gebruik hier de draadloze philips sbc hc8305 en die bevalt erg goed.
werkt met een fm signaal dus door het hele huis te ontvangen.

• Eleison667

Eleison667

from other space

fm hoofdtelefoons zijn nooit goed, zit een ruis in die dr niet uit kan

is niet aan te bevelen

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
Bedankt voor alle tips :)
Ik ga vanmiddag de stad in :7 Hopen dat ik wat moois vind :)

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 23:30 schreef Duck-Twacy het volgende:
Met search vind je 80.0000 Sennheiser aanbevelingen :) , maar ik raad je de Philips HP890 aan (kost wel iets van 70 euro). Kwalitatief gelijkwaardig aan een Sennheiser HD580, alleen makkelijker aanstuurbaar, ook door een geluidskaart
weet je toevallig waar je die kunt beluisteren. megapool deed er niet aan en zaken als de hobo/bender verkopen geen Philips "rommel" probleem is alleen dat deze headphone dus duidelijk GEEN rommel is. ding wordt overal de hemel ingeprezen

• Eleison667

Eleison667

from other space

bij correct en de mediamarkt

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op donderdag 18 juli 2002 13:01 schreef neographikal het volgende:

[..]

weet je toevallig waar je die kunt beluisteren.
[...]
Probeer eens een telefoontje naar Correct (Rotterdam) of Staffhorst (Utrecht). Wie weet is ie wel ergens in de aanbieding (dan wil ik m ook nog wel kopen ipv mijn HD265)
succes

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:19 schreef Jobah het volgende:
fm hoofdtelefoons zijn nooit goed, zit een ruis in die dr niet uit kan

is niet aan te bevelen
mwah, ik heb zo'n sony cordless headphones, ook met fm,
als je muziek of film afspeelt merk je toch maar weinig van dat ruis IMO, tis als je die dingen op je hoofd laat en niets afspeelt dat het erg irriteert, maar das ook een beetje nutteloos, niet? :)

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:27 schreef defined het volgende:

[..]

mwah, ik heb zo'n sony cordless headphones, ook met fm,
als je muziek of film afspeelt merk je toch maar weinig van dat ruis IMO, tis als je die dingen op je hoofd laat en niets afspeelt dat het erg irriteert, maar das ook een beetje nutteloos, niet? :)
tsjah.. dr zitten ook vaak zachte stukken in muziek, en dan hoor je het wel degelijk

• DrOetker
  • Laatst online: 15-07 21:47

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Op donderdag 18 juli 2002 02:12 schreef E-Mile het volgende:
.....of nog beter een ProDJuser kopen (heele goeie koptelefoons (kunnen superhard)) >:) [afbeelding]
59 Euro kosten die dingen...heb er zelf ook 1 en ben er zeer tevreden over...

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Ik heb net een Philips 8410 gekocht (draadloos) deze was 79 euro...zit onwijs lekker en over het geluid heb ik niets te klagen!!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1