Ik zou graag willen weten wat jullie van dit form (sorry plaatje is een beetje groot voor sommige) vinden kwa layout, gebruikersvriendelijkheid, enz...
Er zijn een aantal hoofdfuncties in de applicatie:
- bestelboeken (maken/wijzigen/verwijderen van bestelboeken)
- schappen (maken/wijzigen/verwijderen van schappen)
- artikelen (maken/wijzigen/verwijderen van artikelen)
enz..
Ik wil dus voor iedere soort een apart plaatje weergeven, omdat de form's zonder plaatje een beetje heel veel op elkaar lijken en nu is het veel duidelijker voor de gebruiker vind ik.
Ook heb ik een vraag over dat plaatje aan de linkerkant. Dit form is resizable. Als ik het form nu groter maak dan het nu is dan heb ik dus ruimte over onder dat plaatje. Dan dacht ik er aan om die ruimte ook blauw te maken (zelfde blauw als in het plaatje zit). Ook kan ik bijv het plaatje dan uitlijnen verticaal.
Wat is jullie mening?
Er zijn een aantal hoofdfuncties in de applicatie:
- bestelboeken (maken/wijzigen/verwijderen van bestelboeken)
- schappen (maken/wijzigen/verwijderen van schappen)
- artikelen (maken/wijzigen/verwijderen van artikelen)
enz..
Ik wil dus voor iedere soort een apart plaatje weergeven, omdat de form's zonder plaatje een beetje heel veel op elkaar lijken en nu is het veel duidelijker voor de gebruiker vind ik.
Ook heb ik een vraag over dat plaatje aan de linkerkant. Dit form is resizable. Als ik het form nu groter maak dan het nu is dan heb ik dus ruimte over onder dat plaatje. Dan dacht ik er aan om die ruimte ook blauw te maken (zelfde blauw als in het plaatje zit). Ook kan ik bijv het plaatje dan uitlijnen verticaal.
Wat is jullie mening?