Toon posts:

ESC K7S5A VGA Probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een k7s5a mobo met xp1600+ en Matrox Millenium G450 nu loopt ie gewoon vast na een paar uur werken (kan ook paar dagen zijn) en als ie gereboot heeft krijg ik telkens deze error:

http://members.home.nl/gerzom/error.JPG

ik heb al een paar keer van windows versie gewisseld XP NL/ENG
en de nieuwste drivers van de matrox site geinstalled videokaart bios en moederbord bios geflashed any suggestions? :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
heb je een hoge FSB?

Verwijderd

Topicstarter
FSB staat gewoon standaard 133/133 heb niks overgeclockt

Verwijderd

word je matrox niet te warm?

Verwijderd

ik zou de orginele drivers terugzetten als die voor xp zijn.
bios flashen helpt niet voor dit soort errors.
probeer het anders eens met een andere videokaart als je die voor handen hebt, of prik hem als het een pcikaart is eens in een ander slot.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf niet het idee dat ie te warm word, de standard drivers van xp doen hetzelfde die van de originele cd ook en de nieuwste drivers van de matrox site ook :'(

Kaartje is gewoon AGP en heeft het altijd perfect gedaan in mn Gigabyte GA7IXE4 bordje met Duron 700

Verwijderd

het is namelijk en driver probleem, dus wat ik dan altijd doe is of de standaard meegeleverde drivers te gebruiken, of de nieuwste van de fabrikant.
benader matrox eens met deze vraag ???
mischien dat zij er wat op weten

Verwijderd

Ik heb ook een K7S5A bordje alleen met een gf4 ti4200 en heb hetzelfde probleem. Een maat van me met een gf4 mx en een K7S5A heeft ook ditzelfde probleem. Waar het aan ligt.. geen idee. Volgens mij de agp drivers van sis, maar het kan ook wat anders zijn. Wat ik wel weet is dat het verschrikkelijk irritant is :(

Verwijderd

ik heb het plankje ook maar geen probs met een gf2ti
versie 1.9 voor de agp drivers heb ik vlg mij

Verwijderd

Misschien de nieuwste chipset drivers even installeren (sis735)??
Pagina: 1