Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
We verkopen ze!!
Leuke gadgets idd
Wat voorn vouwer erbij ??

Nog niet opgelet, ze zijn bijna de hele dag bezig geweest met het installeren, de meegeleverde kabel was 2,5 meter, mar hij moest minstens 5 meter zijn maar die bestonden blijkbaar niet dus moest het hele kopieerhok opnieuw worden ingericht... Ik mocht het beschermfolietje van de knopjes halen en was de eerste die er mee mocht kopieeren.Op woensdag 17 juli 2002 23:01 schreef Struis het volgende:
hahaha op mn werk hebben we er wel 2 van staan en nog paar van die![]()
We verkopen ze!!
Leuke gadgets idd
Wat voorn vouwer erbij ??
Zal morgen wel even kijken wat voor vouwer het is.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
pff..
Spul uit fabriek:
20" Philips TFT
Stand-alone DVD-brander
One-chip television
X-BoXjes
42" Plasma televisie met ingebouwde PC (waarop dus Windows NT gewoon draait)
uhm..
pjoeter-spul:
Palm III en Palm 515 (kleur
Alle soorten HP Laserjet die je kunt bedenken (leukste vind ik toch de HP Color Laser 8550)
Heel veel soorten Inktjet en Plotters van HP (denk aan HP 2500, 2000, 2550, 1220C etc, professionele deskjetjes)
DVD-writers in een P4 2GHz
Laptopjes van Dell (CPI-D, L400, LS, CPX)
mja. Best geinig spul allemaal. Alleen ik mag er niks van mee naar huis nemen
Ik werk bij Philips Semiconductors in Nijmegen voor Getronics
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
De enige gadget die ik van m'n baas krijg is een Nokia model antieke koelkast
Siditamentis astuentis pactum.
HP Color laser 8550 is imho 1 van de slechte laserprinters waar ik ooit mee gewerkt heb.Op donderdag 18 juli 2002 06:53 schreef WHiZZi het volgende:
Bij ons @ Work?
pff..
Spul uit fabriek:
20" Philips TFT
Stand-alone DVD-brander
One-chip television
X-BoXjes
42" Plasma televisie met ingebouwde PC (waarop dus Windows NT gewoon draait)
uhm..
pjoeter-spul:
Palm III en Palm 515 (kleur)
Alle soorten HP Laserjet die je kunt bedenken (leukste vind ik toch de HP Color Laser 8550)
Heel veel soorten Inktjet en Plotters van HP (denk aan HP 2500, 2000, 2550, 1220C etc, professionele deskjetjes)
DVD-writers in een P4 2GHz
Laptopjes van Dell (CPI-D, L400, LS, CPX)
mja. Best geinig spul allemaal. Alleen ik mag er niks van mee naar huis nemen
Ik werk bij Philips Semiconductors in Nijmegen voor Getronics
mwa.. weinig storingen mee.. 4550 ook niet echt veel (is ook kleurenlaser). We zitten ook vol verwachting op de 4600 te wachten.Op donderdag 18 juli 2002 09:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
HP Color laser 8550 is imho 1 van de slechte laserprinters waar ik ooit mee gewerkt heb.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
maar die is niet zo groot als die van de topicstarter omdat wij niet zoveel afdrukken denk ik
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
opwarmtijd is om te huilen imhoOp donderdag 18 juli 2002 09:02 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
mwa.. weinig storingen mee.. 4550 ook niet echt veel (is ook kleurenlaser). We zitten ook vol verwachting op de 4600 te wachten.
Ehhh ... vallen d'r nooit een paar van de vrachtwagen af ..?Op donderdag 18 juli 2002 13:31 schreef Molybdenum het volgende:
Bij mij op het werk stikt het van de gadgets, maar jah, ik werk bij Philips Research (Eindhoven).
==
hoi
Verwijderd
Twee 'printers', 1tje van 6x1x1,5 meter en 1tje van 12x2x1,5 meter.
Die laatste kan ook vouwen-nieten-inbinden-perforeren-younameit.
Dis die 1ste:

Onze DocuColor 2060
Dis die 2de:

Onze DocuTech 6155
Dis alleen het middelste deel. Ervoor staan nog een paar comps die verbonden zijn met dat ding en erachter staat nog een 4 meter lange afwerkingseenheid die zorgt voor het nieten, inbinden, blablabla...
Owja, dis ook wel leuk:
Hoogste afdruksnelheid zwart/wit (ppm):
155
Standaardgeheugen (MB):
2 048,0
Verwijderd
ik heb een xerox docu color 100 (kopieermachine)..... Je kan er perfect geld mee kopieren, zelfs de watermerken kun je printen ! Dubbelzijdig etc.
Ook de nummers op de bankbiljetten kun je oplopend printen !

Mijn kopieermachine is zo supervet !!
edit:
Deze machine is niet meer in de handel !
Hee, zo'n keuken wil ik ookOp vrijdag 19 juli 2002 14:14 schreef Blackwater het volgende:
tja, veeeeel LCD-schermpies.
Twee 'printers', 1tje van 6x1x1,5 meter en 1tje van 12x2x1,5 meter.
Die laatste kan ook vouwen-nieten-inbinden-perforeren-younameit.
Dis die 1ste:
[url="http://a1452.g.akamaitech.net/f/1452/2731/24h/cache.xerox.com/images/usa/en/d/dc2000seriesproduct_popup420x250_usa.jpg"][afbeelding][/url]
Onze DocuColor 2060![]()
Dis die 2de:
[url="http://a1452.g.akamaitech.net/f/1452/2731/24h/cache.xerox.com/images/usa/en/d/dt6155product_popup420x250_usa.jpg"][afbeelding][/url]
Onze DocuTech 6155![]()
![]()
Dis alleen het middelste deel. Ervoor staan nog een paar comps die verbonden zijn met dat ding en erachter staat nog een 4 meter lange afwerkingseenheid die zorgt voor het nieten, inbinden, blablabla...
Owja, dis ook wel leuk:
Hoogste afdruksnelheid zwart/wit (ppm):
155
Standaardgeheugen (MB):
2 048,0
Verwijderd
Niet echt een supergadget maar ik ben er erg gelukkig mee
(had hiervoor een oud A1 barrel..)
Dit is een Designjet 500 dus
* SEFje dacht ff dat het plaatje een jaren 50 strijkplank reclame voor moest stellenOp vrijdag 19 juli 2002 21:37 schreef dredge het volgende:
[url="http://www.hp.nl/products/printers/grootformaat_(groter_dan_a3)/hp_designjet_500/pictures/52dj500.gif"][afbeelding][/url]
Niet echt een supergadget maar ik ben er erg gelukkig mee![]()
(had hiervoor een oud A1 barrel..)
Dit is een Designjet 500 dus
JA dat is de ultimate gadget!Op zaterdag 20 juli 2002 16:07 schreef Jacob het volgende:
Ik heb lekker een biertap op m'n werk
Bij CarglassOp zaterdag 20 juli 2002 17:08 schreef gfo het volgende:
ik heb een gewoon kopier apparaat paar p4 pc's en iets van bijna 2000 autoruiten op mijn werk raad eens waar ik werk
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Als je gaat printen op de manier van dat plaatje mag je gaan bijtanken op de helft.. ongeloofelijk..Op vrijdag 19 juli 2002 22:04 schreef SEFje het volgende:
[..]
* SEFje dacht ff dat het plaatje een jaren 50 strijkplank reclame voor moest stellen
Verwijderd
Valt ontzettend mee, ik print er vaak A1 foto's op af op A1 HP premium photopaper (voor beurzen enzo). Dat ding is echt heel zuinig.Op zaterdag 20 juli 2002 20:43 schreef eviltuinhekje het volgende:
[..]
Als je gaat printen op de manier van dat plaatje mag je gaan bijtanken op de helft.. ongeloofelijk..
¯\_(ツ)_/¯