Toon posts:

SAMSUNG PC 2700 512 Mb momenteel schaars ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

2 weken geleden heb ik bij een van de bekende web winkels een 512 Mb SAMSUNG PC 2700 module besteld. Info vooraf zei me dat het op voorraad was. NIET DUS !!!
Op diverse diverse telefoontjes en mailtjes krijg ik een beetje ontwijkende antwoorden als "het is schaars momenteel" en "misschien over een paar dagen" Erg onduidelijk allemaal.
Heeft iemand van jullie onlangs (laatste week) nog zo'n geheugen gekocht ? Waar ? Is het werkelijk schaars ?
Ik krijg er namelijk een beetje onbehaaglijk gevoel over.
:?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

MartNL

Op woensdag 17 juli 2002 22:42 schreef linus-1 het volgende:
Hallo,

2 weken geleden heb ik bij een van de bekende web winkels een 512 Mb SAMSUNG PC 2700 module besteld. Info vooraf zei me dat het op voorraad was. NIET DUS !!!
Op diverse diverse telefoontjes en mailtjes krijg ik een beetje ontwijkende antwoorden als "het is schaars momenteel" en "misschien over een paar dagen" Erg onduidelijk allemaal.
Heeft iemand van jullie onlangs (laatste week) nog zo'n geheugen gekocht ? Waar ? Is het werkelijk schaars ?
Ik krijg er namelijk een beetje onbehaaglijk gevoel over.
:?
He grote vriend.. ;)

Als het te lang duurt gewoon ergens anders bestellen.
Ze houden je gewoon aan het lijntje.
Kijken in de pricewatch en bestellen die hap.

Verwijderd

Hoor dit deze week wel meer, ook mijn leverancier moest bestellen en kreeg te horen dat door de grote vraag het aanbod wat tekort schoot. Even rondbellen en kijken wie het nog wel heeft zou ik zeggen. Of als je niet zo'n haast hebt gewoon afwachten...

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen is zo'n Euro 20.- duurder geworden sinds ik besteld heb. Cancel ik de order dan heb ik die dus aan mijn kont hangen. En ja ook deze winkel had het op voorraad toen ik informeerde. TOTDAT IK DE BESTELLING GEPLAATST HAD !!! :r

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 23:33 schreef MartNL het volgende:

[..]

He grote vriend.. ;)
Ben slechts 1.65 m dus dat valt nogal mee.

Verwijderd

Ik heb vorige week nog een pc2700 Samsung reepje gekocht van 512 MB voor 151 euro. Is deze week al gestegen naar 195 euro!! En dat terwijl ik er nu nog niks aan heb. Maar omdat ik deze prijsstijging een beetje zag aankomen, zag ik het niet zitten om nog een maandje te wachten met deze aankoop. Volgende maand ga ik namelijk een nieuw moederbord kopen en dan moet ik ddr-geheugen hebben.

De winkel waar ik het gekocht heb, heet Digiworld.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb tzelfde reepje ook besteld bij digiworld toen ie 151,- was, vanege de schaarste bieden ze me nu een infineon chip aan voor zelfde prijs.

Weet niet echt of ik er blij mee ben aangezien ik nergens op het net een review van pc2700 infineon kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 01:13 schreef rsmit het volgende:
Ik heb vorige week nog een pc2700 Samsung reepje gekocht van 512 MB voor 151 euro. Is deze week al gestegen naar 195 euro!! En dat terwijl ik er nu nog niks aan heb. Maar omdat ik deze prijsstijging een beetje zag aankomen, zag ik het niet zitten om nog een maandje te wachten met deze aankoop. Volgende maand ga ik namelijk een nieuw moederbord kopen en dan moet ik ddr-geheugen hebben.

De winkel waar ik het gekocht heb, heet Digiworld.
Juist.
Jij heb bij die winkel dat geheugen gekocht terwijl ze mij toen al reeds aan het wijs maken waren dat ze het niet hadden. Ik heb al vooruitbetaald, dus mijn geld hebben ze wel. Mooie zaak is dat.

Verwijderd

Topicstarter
Het vervolg op dit Topic.
Ik heb namelijk "iets" ontvangen maar weet niet wat.
[topic=552486]

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Kan wel kloppen. Heb vrijdag een samsung reepje van 512mb ddr333 bij mycom besteld voor 160 euro, maar als ik nu terug kijk is het al 220 euro geworden.... man wat ben ik blij dat ik op tijd mijn reepje binnen heb :+

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Jij hebt tenminste nog datgene gekregen dat je besteld hebt.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 07:14 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Juist.
Jij heb bij die winkel dat geheugen gekocht terwijl ze mij toen al reeds aan het wijs maken waren dat ze het niet hadden. Ik heb al vooruitbetaald, dus mijn geld hebben ze wel. Mooie zaak is dat.
Tja, ik heb gewoon op de site besteld en aangegeven dat ik het kwam ophalen. Er stond een paar dagen van tevoren dus al vast (contract per email) dat ik het voor 151 euro kon ophalen, ongeacht mogelijke prijsstijgingen erna. En zo geschiedde. Het feit dat ik het heb opgehaald, heeft waarschijnlijk in mijn voordeel gewerkt. Ophalen heeft trouwens altijd mijn voorkeur boven verzenden via de post. Face-to-face heb je altijd meer overwicht als klant dan via mail of telefoon :).

Verwijderd

Topicstarter
Moet je ook maar net in de buurt wonen.
Als je besteld krijg je een opdracht bevestiging met daarin produkt, prijs en andere voorwaarden. Als de marktontwikkelingen toevallig nadelig zijn is dat hun probleem. Als het andersom gebeurt heb je als klant evenmin iets te willen.
Digiworld laat hier een vieze steek vallen.

Verwijderd

Een maand geleden heb ik bij Fun Computer Center 2 modules van 512Mb besteld en gekregen voor 130 euro per stuk. Toen was de winkel één van de goedkoopste van Pricewatch. Nu kosten ze bij dezelfde winkel 200 euro, dat scheelt voor mij dus 140 euro totaal.

Verwijderd

-

Verwijderd

ik heb lekker gelukkig nog 512 mb ddr pc3000 cas 2 Corsair met heatspreader besteld voor maar 222 euro! TIS GEWELDIG MIKE! kijk eens naar dat prijsverschil! tis gewoon formidabel! bij dezelfde winkel is het nu ¤ 282,64 ....chingching bizar is dat
en trouwes bij Dane-Elec Dimm 512 & 256Mb DDR SDram PC2700 staat er: "op dit moment niet leverbaar"
dus problemen kunnen best kloppen.....

[edit] winkel = trouwes salland automatisering ....wel aardige winkel jammer dat de tpg af en toe pakjes ff kwijt is |:(

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 23:26 schreef linus-1 het volgende:
Moet je ook maar net in de buurt wonen.
[...]
Dus bestel ik alleen maar computeronderdelen bij een zaak als ik ze makkelijk kan ophalen. Juist om problemen te voorkomen.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als ze je trouwens een ander reepje aanbieden.... ik zou dat niet aannemen. Mijn 512mb samsung ddr333 haalt de 400mhz op 2.5/4/4/7 (of 2.5/3/3/7 ik weet het niet zeker). Iig ben ik er zeer tevreden mee, want ik heb het ram voltage nog niet eens verhoogd. Ik denk dat ik met een hoger ram voltage zelfs 2/3/3/6 kan halen maar ik moet eerst eventjes de bios uitpluizen.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

De winbond W942508BH-6 halen dit ook.

Zie:
[url="http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/HighPerfDDR/page3.htm"]http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/HighPerfDDR/page3.htm[/url]
Pagina: 1