Sinds enige tijd ben ik de geirriteerde bezitter van een @Home aansluiting. Dit is het probleem:
Vervent speler van online games als UT en Q3. Dat bij deze games stabiele (en lage) pingtijden vereist zijn is duidelijk. Laag en stabiel zijn ze zeker, 's morgens dan (50-80 ms, onafhankelijk van gameserver). 's Avonds wordt het huilen met de pet op , dan lopen de tijden weg naar circa 2000 ms. Van alles geprobeerd, inclusief een complete format van mijn comp, nieuwe install, zonder firewall. Maar niks, steeds hetzelfde probleem. Mijn systeem specs:
Athlon XP1800+
MSI k7T Turbo (Bios rev. 3.4)
512 MB RAM (133MHz)
GF 4400 (Leadtek)
3COM 3C900B ethernetkaart
SB Live! 5.1
19 inch Dell P991 monitor
MS Intellimouse explorer 3.0 USB
Windows 98
Via 4in1 4.40
DX 8.1
Detonator 29.42 drivers
Heeft iemand een idee wat deze extreem beroerde ping veroorzaakt, of is het "gewoon" mijn ISP die er niks van bakt?
Ik hoop dat 1 van jullie de oplossing heeft.
Vervent speler van online games als UT en Q3. Dat bij deze games stabiele (en lage) pingtijden vereist zijn is duidelijk. Laag en stabiel zijn ze zeker, 's morgens dan (50-80 ms, onafhankelijk van gameserver). 's Avonds wordt het huilen met de pet op , dan lopen de tijden weg naar circa 2000 ms. Van alles geprobeerd, inclusief een complete format van mijn comp, nieuwe install, zonder firewall. Maar niks, steeds hetzelfde probleem. Mijn systeem specs:
Athlon XP1800+
MSI k7T Turbo (Bios rev. 3.4)
512 MB RAM (133MHz)
GF 4400 (Leadtek)
3COM 3C900B ethernetkaart
SB Live! 5.1
19 inch Dell P991 monitor
MS Intellimouse explorer 3.0 USB
Windows 98
Via 4in1 4.40
DX 8.1
Detonator 29.42 drivers
Heeft iemand een idee wat deze extreem beroerde ping veroorzaakt, of is het "gewoon" mijn ISP die er niks van bakt?
Ik hoop dat 1 van jullie de oplossing heeft.