Toon posts:

Verschil tussen Gigabyte GA-7VRX en GA-7VRXP?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar mensen die mij het verschil kunnen uitleggen tussen deze moederborden:

Gigabyte GA-7VRX en Gigabyte GA-7VRXP

Ik weet dat het moederbord met de p onboard sound heeft en lan. Maar zijn er nog belangrijke verschillen?

Voor de rest zou ik graag nog weten welke cooler er heb best is voor een athlon xp 2100? En als je mij een cooler opnoemt kan je dan ook even zeggen of het in mijn case niet te warm gaat worden enzo? Heb een AOpen HQ 45 case met een 250 Watt voeding. Is een 250 Watt voeding trouwens genoeg voor een athlon xp 2100 en een Gigabyte GA-7VRX moederbord?

Sorry voor al deze vragen hoor maar ben een newbie, moet het ooit leren he :)

Thx

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ga-7VRX heeft naar mijn zeggen geen RAID onboard

daz enigste wat ik weet

verder ken je ook misschien wel ffies Hier kijken :)

ennuh

vergeet dit niet :)

[topic=378757/1/50]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Kan je mij heel simpel uitleggen wat RAID is? Wat het ook is, maakt dit een groot verschil uit al het over preformence gaat? zou anders mischien toch de ga 7vrxp nemen maar weet niet of die onboard sound goed is en die onboard lan.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Op woensdag 17 juli 2002 22:19 schreef Fizzle het volgende:
Kan je mij heel simpel uitleggen wat RAID is? Wat het ook is, maakt dit een groot verschil uit al het over preformence gaat? zou anders mischien toch de ga 7vrxp nemen maar weet niet of die onboard sound goed is en die onboard lan.
Even de search gebruiken, dan had je dit gevonden:
[topic=310264]

Verwijderd

Sound chip is 1 van Creative

Creative Sound Blaster 128 onboard.

en netwerk is van Realtek 8139 geloof ik :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Gewoon ff op de Gigabyte site kijken, is niet zo moeilijk hoor.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.