Op donderdag 18 juli 2002 17:44 schreef Acid_Burn het volgende:
[..]
Welke DVD software vind jij dan beter?
Zoals ik al eerder zei, powerdvd is erg goed kwa functionaliteit, de audio decoders zijn ook goed. En hij is behoorlijk stabiel. Alleen de videofilters en decoders zijn zo ontzettend brak, altijd last van digitale artifacts en lelijke kleur overgangen.
WinDVD heeft al betere videodecoders, alleen de front-end player is bagger.
Alle Ravisent-based players, ala Cineplayer, ATI dvdplayer en nog een paar andere, zijn superieur kwa video decoders. Alle hetzelfde probleem kwa front-end player, die beperkt is kwa opties en stabiliteit. Bovendien gebruiken WinDVD en de Ravisentbased players de interne windows regio code. Wat heel erg irritant werkt, omdat DVD-genie hier gewoon niet echt goed mee overweg kan. Regionkiller is de perfecte oplossing voor deze players.
De beste oplossing die ik tot nu toe heb kunnen vinden is; de gratis front-end Zoomplayer gebruiken icm. de Ravisent filters, dit levert het beste plaatje op, en je hebt een player die ontzettend veelzijdig is, echt alles is te customizen, bovendien werkt hij stabiel, en icm Regionkiller heb je geen enkel regio probleem meer (mits je dvdrom RPC1 is).
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©