PS "Op welke spellen staan jullie te popelen?" lijkt me geen correct Nederlands.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Op woensdag 17 juli 2002 22:23 schreef Turismo het volgende:
Dead or Alive Extreme Beachvolleyball[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Imperfectionist.
Das een PS2 spelOp woensdag 17 juli 2002 22:21 schreef Piet_S het volgende:
Colin McRea Rally 3
Maaruh, Counter-Strike komt toch op xbox?? Die lijkt me wel vet..
euhh Colin 3 is een PS2/GC/Xbox/PC spel hoor.Op woensdag 17 juli 2002 22:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das een PS2 spel
Maaruh, Counter-Strike komt toch op xbox?? Die lijkt me wel vet..
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik weetOp woensdag 17 juli 2002 22:47 schreef schnumi het volgende:
[..]
euhh Colin 3 is een PS2/GC/Xbox/PC spel hoor.
BANNEN!Op woensdag 17 juli 2002 23:12 schreef Piet_S het volgende:
Metal Gear Solid X
( of is dat ook een PS2 game)
Ach ja hoe kon ik m vergeten.Op woensdag 17 juli 2002 23:21 schreef defined het volgende:
zoals al werd vermeld,
MGS X
Prisoner of War
UT2K3
Doom3
...
Unreal Championship natuurlijk (een gemodde UT2k3 speciaal voor de Xbox, dus niet ut2k3 zoals jij hier vermeld)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Brute Force is mijn meest geanticipeerde trouwens, gevolgd door Splinter Cell
Edit: Ow, UC stond er al tussen
Nou, Turok lijkt me ook wel vetjes
What a fine day for Science! | Specs
Op woensdag 17 juli 2002 23:15 schreef Appel het volgende:
[..]
BANNEN!
Man heb MGS2 al voor PS2 maar haal MGS2:Substance waarschijnlijk voor PS2 en Xbox.
Sinds MGS was ik al beetje fan, toen eigen PS2 en MGS2 en ben verslaafd/fan van
Mr.Rudi als je het leest, en hoe zit het
splinter cell
project ego
BC (echt weer zon supergaaf project van peter molyneux, nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat (beter uitgebalanceerd is))
prisoner of war
halo 2
De toekomst voor de xbox is zonnig
zonniger dan voor de ps2 imho, maar ik ben daar wel minder goed van de games op de hoogte...
Verwijderd
MGS2: Substance komt EERST op de X-Box uit, in november als ik het goed heb. Daarna volgen de PS2 en PC versies.Op woensdag 17 juli 2002 23:41 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Waarom ban, als er MGS naar XBOX komt, wees blij man, beste game ooit gemaakt en je gaat het liggen afzeiken
Man heb MGS2 al voor PS2 maar haal MGS2:Substance waarschijnlijk voor PS2 en Xbox.
Sinds MGS was ik al beetje fan, toen eigen PS2 en MGS2 en ben verslaafd/fan van
offtopic:
Mr.Rudi als je het leest, en hoe zit het
Voor mij zonder twijfel HET X-box spel:
Fable (voorheen Project: Ego)
Och met MGS2: Substance, Suikoden 3, Tekken 4, Devil May Cry 2, Silent Hill 3, FFXI, FFX:Another Story enz ziet dat er ook wel zonnig uit hoorOp donderdag 18 juli 2002 00:17 schreef DarkShadow het volgende:
zonniger dan voor de ps2 imho, maar ik ben daar wel minder goed van de games op de hoogte...
Idd Splinter Cell hopelijk wordt het wat ziet er wel veel belovend uitOp donderdag 18 juli 2002 00:17 schreef DarkShadow het volgende:
mgs substance
splinter cell
project ego
zoals x-box live en al die goede games die EERST op de x-box komen.. ik kan niet w8en :P:P
Op BC en Halo 2 na komen alle bovengenoemde spellen ook op de PS2 uit.. PS2 heeft daarentegen weer spellen als Gran Turismo en GTA..Op donderdag 18 juli 2002 00:17 schreef DarkShadow het volgende:
mgs substance
splinter cell
project ego
BC (echt weer zon supergaaf project van peter molyneux, nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat (beter uitgebalanceerd is))
prisoner of war
halo 2
Gezien het aantal games released en in de planning voor zowel PS2 als X-box heeft de PS2 toch écht een grote voorsprong.. En grafisch doet de PS2 echt niet veel onder voor de X-nox.. Nogal geblaat van je dus....
lol bedoel je nou dat ps2 grafisch beter is dan de x-box? env bump mapping doen ze niet aan hoor bij sonyOp donderdag 18 juli 2002 01:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op BC en Halo 2 na komen alle bovengenoemde spellen ook op de PS2 uit.. PS2 heeft daarentegen weer spellen als Gran Turismo en GTA..
Gezien het aantal games released en in de planning voor zowel PS2 als X-box heeft de PS2 toch écht een grote voorsprong.. En grafisch doet de PS2 echt niet veel onder voor de X-nox.. Nogal geblaat van je dus....
Kittekat.net ....
Dacht je nou echt dat een game als Unreal Warfare maar enigzins gaat lopen op de PS2? De Warfare engine word de komende 2 jaar 1 van de belangrijkste game engines voor zowel pc als xbox. De PS2 zal helaas al die games moeten missen. Daarnaast heb je het over Gran Turismo, vraagje, heb je Int. Rally Sport gespeelt op de xbox?Op donderdag 18 juli 2002 01:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op BC en Halo 2 na komen alle bovengenoemde spellen ook op de PS2 uit.. PS2 heeft daarentegen weer spellen als Gran Turismo en GTA..
Verwijderd
dan moet je ze bellen dan heb je ze binnen 3 dagenOp donderdag 18 juli 2002 10:55 schreef yhtomit het volgende:
De games van m'n reward pack die ik nog steeds niet binnen heb...
en als ze zeggen dat ze ze opgestuurd hebben
moet je een tracking code vragen voor de post zodat je ziet waar je pakje is
oja de games die ik wil voor xbox
mortal kombat deadly allance
splinter cel
Verwijderd
Ik bel me suf, maargoed, net gebeld, ze komen eraan via ups... waren eerder via gewone post verstuurd.Op donderdag 18 juli 2002 11:04 schreef tijgertje het volgende:
[..]
dan moet je ze bellen dan heb je ze binnen 3 dagen
en als ze zeggen dat ze ze opgestuurd hebben
moet je een tracking code vragen voor de post zodat je ziet waar je pakje is
oja de games die ik wil voor xbox
mortal kombat deadly allance
splinter cel
Verwijderd
Weet neit zeker of hij komt, maar in de armyops.ini file staat de regel xbox.audio......
Het gaat vind ik altijd om gameplay niet om graghipcs, zeker zijn die op XBOX mooier, en heb GT3 en Int. Rally Sport, en ik vind niet dat je die 2 mag vergelijken, GT3 staat er zo ver boven. Velen malen beter.Op donderdag 18 juli 2002 02:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat een game als Unreal Warfare maar enigzins gaat lopen op de PS2? De Warfare engine word de komende 2 jaar 1 van de belangrijkste game engines voor zowel pc als xbox. De PS2 zal helaas al die games moeten missen. Daarnaast heb je het over Gran Turismo, vraagje, heb je Int. Rally Sport gespeelt op de xbox?
Op donderdag 18 juli 2002 02:26 schreef chursel het volgende:
Geen
Yep,Op donderdag 18 juli 2002 02:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat een game als Unreal Warfare maar enigzins gaat lopen op de PS2? De Warfare engine word de komende 2 jaar 1 van de belangrijkste game engines voor zowel pc als xbox. De PS2 zal helaas al die games moeten missen. Daarnaast heb je het over Gran Turismo, vraagje, heb je Int. Rally Sport gespeelt op de xbox?
Heb tot nu toe meer op de X-box gespeelt als op de PS2.. Grafisch is Int. Rally Sport op de X-box heel mooi hoor, alleen dat is GT3 en VRally 3 op PS2 ook.. Zal Int. Rally Sport misschien iets mooier zijn, maar gameplay van PS2 is gewoon veel beter..
zoals gun metal etc.?
Verwijderd
Weet iemand aan de hand van deze korte beschrijving eigenlijk hoe dit spel heet?
wat dachten jullie van Sega GT2002
kan nie wachten tot ie uit is
Verwijderd
"Fable" dus, van Big Blue BoxOp donderdag 18 juli 2002 13:40 schreef schnumi het volgende:
project Ego is dat volgens mij.
(Project: Ego is een oude werktitel)
omg daar kan ik ook niet op w8en.. als dat echt zo is lijkt me dat echt strak iddOp donderdag 18 juli 2002 13:39 schreef Fallen Angel het volgende:
Er zou voor de XBOX een megagrote advanture uitkomen, waarin alles onthouden word wat je doet (je begint als klein kind en je groeit op, als je een boom plant en je gaat 15 jaar na dato naar die plek terug dan issie ook echt gegroeid etc). Op die game wacht ik. Op het moment dat die game uitkomt ga ik dus ook een XBOX kopen (ja alleen voor die game, ik ben een advanture freak, laat mij)...
Weet iemand aan de hand van deze korte beschrijving eigenlijk hoe dit spel heet?
Ik laat me echt niet meer meeslepen door zo'n gehyped spel. Dit vertelde ze ook over Black & White en dat bleek later ook een spel om op teOp donderdag 18 juli 2002 13:39 schreef Fallen Angel het volgende:
Er zou voor de XBOX een megagrote advanture uitkomen, waarin alles onthouden word wat je doet (je begint als klein kind en je groeit op, als je een boom plant en je gaat 15 jaar na dato naar die plek terug dan issie ook echt gegroeid etc). Op die game wacht ik. Op het moment dat die game uitkomt ga ik dus ook een XBOX kopen (ja alleen voor die game, ik ben een advanture freak, laat mij)...
Steel Batallion.Op donderdag 18 juli 2002 13:34 schreef star-saber het volgende:
zo weet iemand een lijstje mecha games die uitkomen ?
zoals gun metal etc.?
Die komt met een aparte controller die groter is als twee gemiddelde toetsenborden. Bestaat uit 3 delen met daarop twee joysticks en een bedieningspaneel. Capcom heeft goed zijn best erop gedaan, want het geheel ziet er fotorealistisch uit.
maakt nvidia spellen dan...?Op woensdag 17 juli 2002 23:16 schreef Appel het volgende:
komt DOOM III eigenlijk op de Xbox? dat is toch zon Nvidia spel..
En ik dacht dat er een nvidia vga kaart in de xbox zat
m,et nvidia spel bedoel ik een spel dat helemaal naar nvidia is gemaakt..Op donderdag 18 juli 2002 18:47 schreef B_FORCE het volgende:
[..]
maakt nvidia spellen dan...?
En ik dacht dat er een nvidia vga kaart in de xbox zat
Verwijderd
SPLINTER CELL
SEGA GT 2002
TOA FENG
MGS2 SUBSTANCE
GP4
CRAZY TAXI
HOUSE OF THE DEAD
BRUTE FORCE (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ahahah, maar toch er zittoch eden geforce in een xbox (of heb ik et dan mis...?)Op donderdag 18 juli 2002 19:06 schreef Appel het volgende:
[..]
m,et nvidia spel bedoel ik een spel dat helemaal naar nvidia is gemaakt..
Verwijderd
meeste wat interesant is komt op de pc of op een andere console wel uit
pix?!Op vrijdag 19 juli 2002 17:41 schreef Piet_S het volgende:
Pro Race Driver, hoe kon ik die vergeten....
Btw welk spel zou je nu kopen als je Halo en RSC al had?
Dit topic is gesloten.
![]()