Toon posts:

waterkoeling wat en hoe??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee mensen,

ik ben nu (nog steeds :'( :( aan het sparen voor een uitbreiding en ik ben van plan om alles een tikkeltje te verhogen. of de fsb of de processor alleen, dat laatste heeft mijn voorkeur. Nou hoor ik vaak van, zo hij heeft hem dik overklokt en dan hebben ze best vaak waterkoeling, en aangezien ik toch aan het sparen ben dacht ik waarom niet doorsparen en ipv een koeler 200 piek meer neerleggen voor waterkoeling, maar nu heb ik toch een paar vragen:
is waterkoeling gevaarlijk?? gaat het vlug lekken of gaat er veel aan kapot (bijv. dat radiatortje dat het water koel houdt)??
en als ik waterkoeling koop moet ik dan weer als ik een nieuwe procje koop weer nieuwe waterkoeling kopen of kan ik die ene dan nog houden bijvoorbeeld (moet denk ik wel dan het reservoir vervangen omdat de procje misschien een andere socket heeft)?.
Nou dit wil ik eigenlijk wel ff weten als dat kan.

cya

Gerben

Verwijderd

Welkom op GOT.

Gebruik ff de search en je zal genoeg info vinde over waterkoeling en de voor- en de nadelen. Suc6 er mee trouwens.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

Zoek, en je zult vinden :http://www.waterkoeling.nl/ erg handige site. Tip: topic's over oc'en en cooling horen in DOC

Dit topic is gesloten.