Ik weet wel dat ik hem nooit moet installeren, en dat je er helemaal mee doodgegooid wordt, maar wat is Bonzi Buddy eigenlijk? Wat doet ie met je computer? En hoe wordt het geld verdient? (alleen maar met reclame?)
je computer gaat er iig niet beter door presteren
Move AUB SP -> SA (maar ik weet niet of ze deze vraag daar willen hebben
)
EDIT: je kan er mee mailen, surfen, chatten met andere bonzibuddies, en de main feature: je wordt overladen met ongevraagde mail
EDIT: je kan er mee mailen, surfen, chatten met andere bonzibuddies, en de main feature: je wordt overladen met ongevraagde mail
Probeer het eens bij SA
He who controls the Spice, controls the Universe.
Bonzi Buddy werd ooit gepresenteerd als een desktop-proggie dat je op de hoogte houdt van online-gebeurtenissen. Weetjes, ditjes-en-datjes, nieuws etc.
Dit alles in de vorm van een aapje.
Onder deze leuke dekmantel schuilt, zoals je vermoedt, een van de hardnekkigste spyware-programma's ooit geschreven.
Ok ok, misschien niet het hardnekkigst, maar nog steeds spyware..
Dit alles in de vorm van een aapje.
Onder deze leuke dekmantel schuilt, zoals je vermoedt, een van de hardnekkigste spyware-programma's ooit geschreven.
Ok ok, misschien niet het hardnekkigst, maar nog steeds spyware..
Move van SP naar SA dan maar? 
Voortaan liever 1 melding in SM dat het topic fout staat, dan 4 in het topic. Denk daar dus voortaan even aan graag.
Voortaan liever 1 melding in SM dat het topic fout staat, dan 4 in het topic. Denk daar dus voortaan even aan graag.
There is no magic.
Hij heeft ook nog eens een irritant kleurtje 
Maar zonder de spyware zou et een leuk programmatje zijn voor kinderen, maar helaas...
Maar zonder de spyware zou et een leuk programmatje zijn voor kinderen, maar helaas...
Als je een oud pc'tje hebt staan is het wel leuk om te proberen 
- Pop-up vensters
- 1000en emails
- Sloom internet
- nog meer rotzooi, heb em vroeger wel eens geinstalleerd
- Pop-up vensters
- 1000en emails
- Sloom internet
- nog meer rotzooi, heb em vroeger wel eens geinstalleerd
Spyware? Houdt dat niet in dat ze ongevraagd op je pc kunnen kijken maar niks veranderen?
Signature
Genie!Op donderdag 18 juli 2002 09:49 schreef NukeZz het volgende:
Spyware? Houdt dat niet in dat ze ongevraagd op je pc kunnen kijken maar niks veranderen?
Heb hem een tijdje geleden eens geïnstalleerd, om te zien wat da ding just inhoud.
-veranderd instellingen van uw browser
-popups aan alle kanten
-maakt zowel uw computer als uw internet trager
met andere woorden, afblijven
-veranderd instellingen van uw browser
-popups aan alle kanten
-maakt zowel uw computer als uw internet trager
met andere woorden, afblijven
Verwijderd
Ook al zijn die apen dan beschermde dieren, van mij mogen die BB-ers uitgemoord worden. Zoals al boven vermeld:
-Spam
-Zonde van je rekenkracht
-Veranderd instrellingen (wil je niet)
-Spam
-Zonde van je rekenkracht
-Veranderd instrellingen (wil je niet)
een keertje geprobeerd en wel leuk hoor zoon aapje dat tegen je aan het kletsen is.
maar je hebt er totaal niets aan.
reclame heb ik niet echt gezien.
maar je hebt er totaal niets aan.
reclame heb ik niet echt gezien.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Bonzy Buddy Rulezzzzz !! 
Maar even serieus, wat een @$#% prog. K heb het ook eens geinstalleerd maar dat lieve aapje neemt je halve pc over.
Maar even serieus, wat een @$#% prog. K heb het ook eens geinstalleerd maar dat lieve aapje neemt je halve pc over.
lolz
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Zullen we nu weer even ontopic gaan?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
euh kon dat niet zijn dat dat vroeger een fluwo gele papegaai was ?
en dan later veranderd ?
ik heb hem een hele tijd gebruikt alleen staken die geluiden en zinnekes tegen ,hij kon niet eens mijn naam correct uitspreken.
en dan later veranderd ?
ik heb hem een hele tijd gebruikt alleen staken die geluiden en zinnekes tegen ,hij kon niet eens mijn naam correct uitspreken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()