De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Tux racer maakt gebruik van OpenGL...
Je moet een GLX driver laden voor je video kaart.. ga naar www.nvidia.com en download de laatste drivers voor Mandrake..
kijk op www.opengl.org voor info over OpenGL
Je moet een GLX driver laden voor je video kaart.. ga naar www.nvidia.com en download de laatste drivers voor Mandrake..
en heb je ook iets aan die drivers als je video kaart niet zoiets ondersteunt?Op woensdag 17 juli 2002 21:39 schreef Markiedam het volgende:
Tux racer maakt gebruik van OpenGL...
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
oh sorry.... ik las het verkeerd.. ik dacht dat je NVidia had... foutje..
Gewoon effe op google kijken of GLX word ondersteund door dat SiS kaartje
Gewoon effe op google kijken of GLX word ondersteund door dat SiS kaartje
op de site (http://www.sis.com/products/graphics/6326agpfea.htm) heb ik dit kunnen vinden
Drivers Support
- DirectX 6.0
7- OpenGL MCD
- VPE
heeft dat openGL MCD iets te maken met GLX???
Dus nu naar de site van nv
(lol, staat trouwens bij OS support geen linux, terwijl hij perfect met X werkt)
Drivers Support
- DirectX 6.0
7- OpenGL MCD
- VPE
heeft dat openGL MCD iets te maken met GLX???
Dus nu naar de site van nv
(lol, staat trouwens bij OS support geen linux, terwijl hij perfect met X werkt)
he, jammerOp woensdag 17 juli 2002 22:11 schreef Markiedam het volgende:
Ik geef je weinig hoop voor GLX
dan probeer ik het wel een keertje op deze (windows) pc
en ga ik maar verder lekker webdesigne op die andere (en cd's branden en andere niet zo grafische klusjes waar hij niet zo goed in is
Verwijderd
MCD (Mini Client Driver) betekent dat het een onvolledige implementatie is van OpenGL (volledig is ICD)
Niet echt bruikbaar voor zover ik weet (Quake <deel zoveel> draait er wel mee afaik)
En voordat er weer domme dingen over worden gezegd: GLX is de verbinding tussen OpenGL en X.. onder Windows heb je WGL (spreek uit als 'wiggle')
Ik denk eigenlijk niet dat je dit prehistorische geval (sorry
) nog draaiend krijgt met hw acceleratie (als je al kan spreken van acceleratie omdat je processor waarschijnlijk zelfs sneller zal zijn)..
Niet echt bruikbaar voor zover ik weet (Quake <deel zoveel> draait er wel mee afaik)
En voordat er weer domme dingen over worden gezegd: GLX is de verbinding tussen OpenGL en X.. onder Windows heb je WGL (spreek uit als 'wiggle')
Ik denk eigenlijk niet dat je dit prehistorische geval (sorry
ach, hij is een beetje (3,5 jaar) oud, maar doet over het algemeen redelijk zijn werk (voor mijn 14" monitor) en ik kwam er gister achter dat de chip zelfs 200 mhz is...Op donderdag 18 juli 2002 00:19 schreef paasklaas het volgende:
MCD (Mini Client Driver) betekent dat het een onvolledige implementatie is van OpenGL (volledig is ICD)
Ik denk eigenlijk niet dat je dit prehistorische geval (sorry) nog draaiend krijgt met hw acceleratie (als je al kan spreken van acceleratie omdat je processor waarschijnlijk zelfs sneller zal zijn)..
maar ik houdt het verder wel op 2d
Pagina: 1