Voodoo Banshee + Win2k = geen glide + opengl, HELP

Pagina: 1
Acties:

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 18:40

Darth Punk

professionalized prutz0r

Topicstarter
verder heb ik ook al verschillende third parity drivers geprobeerd, iedere keer na de reboot krijg ik een vaag scherm, wie kan mij helpen, want ik zoek al een hele maand zonder succes, doe ik iets fout????

specs
win2k + sp2 en directx 8.1
amd k6/2 350 mhz
128 mb ram
diamond monster fusion videokaart
crap geluidskaart
8.4 gb maxtor
asus p5ab mobo

de search op got heb ik ook al gebruikt, maar levert nix op, ik hoop dat er iemand mij kan helpen, want dit is echt frustrerend. Ik weet het, tis mn ouwe bak, maar ik ook gewoon open gl en glide hebben

wat ik al heb gerommeld:

UT wilde niet, zei dat ie geen glide kan vinden, ik glidex2 en 3 naar system32 directory gepasted. UT geeft nu een blanco messagebox en UT wil nie in full screen draaien, alleen in windowed mode

opengl

q3 wil niet starten, kan opengl subsystem niet vinden, 3dfxvgl.dll kan niet worden geintitialiseerd, ook al vervangen, werkt ook niet.

verder geeft win2k aan dat er een voodoo3 in het systeem zit(microsofts win2k drivers)¿¿¿????

i want LART!

Verwijderd

hmmm
als ik win2k install met me nvidia kaart moet drivers installen en dan rebooten en dan werkt het prima,

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Was handiger als je 'n oude 3d kaart had gekozen van een bedrijf die nog bestaat nVidia/ATI aangezien W2k nieuwer is en meer na 3DFX tijdperk.

Dit vraagt om problemen.
Win9x lijkt mij dan beter omdat hiervoor makkelijker drivers voor zijn te vinden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K