HTML of PHP??

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik zit namelijk met deze vraag omdat ik het volgende wil doen:

Ik ben dus Grand Prix 4 (GP4) gek en wil daar dus een site van maken. Ik wil daarin die site een soort tournament houden, dus een toernooi voor degene die een tijd hebben en er voor de fun een wedstrijdje om willen spelen. Nou wil ik dus, dat ze dan een hotlap of een screenshot uploaden naar die site...

Nu kunnen jullie dus al raden wat mijn vraag is: Kan ik dit het beste in HTML doen of PHP of een andere? Als je als antwoord een andere in gedachten hebt, zeg dan ff welke

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

appels of peren

.edit: iets duidelijker. Je hebt volgens mij geen id waar je het over hebt of wilt :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nou ik wil eigenlijk advies van jullie, als ik dat vragen mag... Ik zit namelijk te twijfelen of ik dan die lijst voor die circuits (met tijden enzow) nou in html moet maken of in php of een nog andere

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33
Op woensdag 17 juli 2002 21:04 schreef D2k het volgende:
.edit: iets duidelijker. Je hebt volgens mij geen id waar je het over hebt of wilt :P
dat idee heb ik ook.

als ik jou was, ThePerfectCell, zou ik effe dreamweaver oid. proberen. en kijk effe op html.pagina.nl

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Inderdaad... je blaat.

Aan php heb je niet zolang je geen html gebruikt. HTML is voor de opmaak, php doet de serversid dingen (html pagina's uitpoepen enzo ;))

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

PHP's output is HTML

• oogapp0ltje
  • Niet online
php is een scripting taal in dat opzicht vergelijkbaar met javascript, een website schrijf je niet volledig in php of javascript (er komt altijd html bij kijken).

ik raad je aan eerst html te leren, daarvoor verwijs ik je graag door naar www.w3schools.com

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

genoeg spielerij
ga je voor de grap er eerst eens in verdiepen
ik kan me niet aan de indruk onttreken dat je echt niet weet waar je over praat

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.