Toon posts:

[win2000] Tapedrive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows 2000 draaien en vandaag een (zeer) oude tapeunit gekregen. Een "Iomega tape 250" met een 120 Mb tapeje (sony) erbij.

Nu wil ik dat ding natuurlijk installeren. Ik kan alleen geen geschikte drivers vinden op iomega.com en driverguide.com. Weet iemand hoe ik dit ding aan de praat kan krijgen? Mag ook onder NT4.0

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:31

Croga

The Unreasonable Man

hey, das een oude... heb ik hier nog wel wat tapes voor liggen :)

Ik weet wel dat die dingen vroeger door specifieke software werden aangestuurd.... weet zo niet meer welke software dat was (norton backup exec of zo? of Seagate?)

Ik weet niet of je überhaupt kans maakt om hier "gewone" windows drivers voor te vinden....

Probeer eens bij Seagate of Norton te kijken.... maar eehhhhh..... die tapes hadden ook nog een specifieke type aanduiding... die is me ff ontschoten.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook intersse voor tapes :) dus als je er wat kwijt wil...

Heb seagate software al geprobeerd.....zegt dat er geen "compatible device" is aangesloten :(

Verwijderd

Topicstarter
*sgop* Het werkt nog steeds niet :(

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04 11:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb ooit eens een dergelijke tapedrive gehad, die kreeg ik met Colorado Backup onder 2000 draaiende. Misschien daar ff naar zoeken. Het merk was een Trakker 250 die ook 120 meg tapes beschreef. Suc6!

He who controls the Spice, controls the Universe.