Toon posts:

Schijtziek.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik word eigenlijk een beetje schijtziek van alle steeds weer terugkomende topics....

Vooral in het Webdesign Forum word je er mee doodgegooid:( Vooral deze is erg popi:

"Hoe kom ik van NameZero-banner af?"

Nou vroeg ik me af of er misschien een functie kan worden ingebouwd dat zodra je de letters 'n-a-m-e-z-e' hebt ingetypt er een popup verschijnt met de FAQ, waarin DUIDELIJK staat uitgelegd HOE je moet zoeken (en uiteraard dat het verwijderen van je NameZero-banner illegaal is (om maar effe die NZ-banner aan te houden:))

Dom gelul natuurlijk, maar ik vraag me echt af of er niet een top 50 (ofzo) met de meest voorkomende topics zou kunnen worden aangemaakt ofzow...
Moewt eigenlijk wel kunnen met PHP en menskracht, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Owjah, en dan heb je natuurlijk nog veel meer steeds terugkerende threads, zoals "mooiste trancenummers" "cgi-hosting" en noem maar op.................

Verwijderd

weet je wat ut owk is. Er komen owk nieuwe mensen bij en die weten niet welke topics er wel of niet zijn geweest. Dit hou je dus altijd wel. Maar goed...je hebt dus wel gelijk.

Verwijderd

Check hardware forum is en have LOL, echt steeds mensen die vragen hoe je nou met een potlood een Duron/Tbird unlocked. En dat is echt OVERAL te vinden. Ook de vraag "kan je een intel unlocken" en dat soort terugkerende verschijnselen. Ik erger me er niet aan als het serieus wordt gevraagd er dieper op ingegaan wordt. Als mensen vragen met het potlood gebeuren of er nog andere oplossingen zijn e.d. Zoals met topics over hoever ze een CPU kunnen oc-en, das toch altijd anders, maar soms is het wel irri.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet er nog wel een paar:

"Wat vindt de tweaker het beste spel"
"Intel of AMD"
"Wat is het mooiste nummer"
"Wat is jouw config"
"Wie heeft het laagste ICQ-nummer"
"Ben ik gehackt"
"Hoe kan ik hacken"
"Waar kan ik Windows Whistler vinden"
"Hoe krijg ik de eindbaas van SoF kapot"

etc etc......

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51
niemand die je verplicht dit te lezen dacht ik...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee, niemand die me verplicht ze te lezen alleen als mensen nou ff de search EERST gebruiken (ok de search optie is niet de beste :)) dan blijft het hier ook nog een beetje leuk... sommige topics komen echt 2x per maand langs.... :(
Pagina: 1