dubbelpost's ed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
het aantal dubbelpost's en andere ongewilde zaken loopt volgens mij hier : http://www.tweakers.net/nieuws/22602 de spuigaten uit terwijl de echte waardevolle reacties mijns insziens ver achter de ware waarde blijven.

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
ik weet, het is pas 2 uur na eertse post, maar hij is niet rood meer dus ......

SCHOP ..... ;)

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 17 juli 2002 22:16 schreef dikiedik het volgende:
ik weet, het is pas 2 uur na eertse post, maar hij is niet rood meer dus ......

SCHOP ..... ;)
Da's hier niet echt nodig hoor, persoonlijk had ik em al wel gelezen, was alleen nog ff te lui om te modden (als in: was nog ff met wat andere zaken bezig :P) :)

Ongetwijfeld zullen nog meer mensen je post lezen, en zal het vanzelf goed komen met het draadje

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
't is nu alleen al zo erg geworden dat mijn reactie of hoe je 't dan ook wilt noemen nu al op 0 staat en alleen nog maar te zien is als je de flter afsteld op -1 en dat vind ik toch wel 'n beetje onder de gordel,vooral als je ziet dat deze/dit topic in 't begin toch vooral (onterecht) als OC-topic werd beschouwd :(

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je hebt nog 98 moderator punten in je broekzak liggen.
Ik ga even een kijkje nemen zodra ik het hele verhaal heb gelezen, is wel een interessant stukje. :)

Edit:

Klaar!!! :)
Nouja, klaar, de reakties blijven maar komen, overbodige, zinloze en mooie.

Deze is leuk:
Gepost door robbb woensdag 17 juli 2002 - 19:47 Score: 3 (Grappig) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll
code:
1
2
Wellicht door ze een Rating mee te geven.
b.v. Uitgerukt in MIPS.

Nee joh, uitgedrukt in emmers water per seconde
Een leuke reaktie maar moet je eens zien hoe deze gemod is. ;(
Als je hier niet een huilbui van krijgt dan weet ik het niet meer.

Het bewijst maar weer wat voor mensen er op de FP rondlopen. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 17 juli 2002 22:42 schreef bazs2000 het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt nog 98 moderator punten in je broekzak liggen.
--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga even een kijkje nemen zodra ik het hele verhaal heb gelezen, is wel een interessant stukje.
Edit:

Klaar!!!
Nouja, klaar, de reakties blijven maar komen, overbodige, zinloze en mooie.

Deze is leuk:

quote:
Gepost door robbb woensdag 17 juli 2002 - 19:47 Score: 3 (Grappig) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll
code:
b.v. Uitgerukt in MIPS.

Een leuke reaktie maar moet je eens zien hoe deze gemod is.
Als je hier niet een huilbui van krijgt dan weet ik het niet meer.
Het bewijst maar weer wat voor mensen er op de FP rondlopen.
Ik keek even naar de beoordelingen die volgens jou bij die reactie stonden en dacht al dat kan niet. Dit is het werkelijke setje:
Gepost door robbb woensdag 17 juli 2002 - 19:47 Score: 2 (Grappig)

b.v. Uitgerukt in MIPS.

Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, +1: Grappig, +1: Grappig, +1: Ondergewaardeerd, -0.80: Overgewaardeerd, Totaal: 2.2 / 6x
Volgens jouw rijtje zou hij op +5 gestaan moeten hebben, Bovendien neemt an de vierde moderatie de waarde van de moderatie af. Dat er suf gemod wordt is wel bekend, dus ik begrijp niet helemaal wat je met setje wil bereiken. Hij heeft inderdaad te hoog gestaan (+3) maar er is geen troll, vlam, first post of dubbelpost op uitgedeeld.

Dit vind ik persoonlijk trouwens ook heel jammer:
Gepost door ArthurS woensdag 17 juli 2002 - 16:32 Score: 2 (Dubbelpost)
In reactie op veel mensen: bij een klokloze processor HOEF je dus niet over te klokken. De processor werkt zo hard als hij kan, dus bijvoorbeeld beter koelen is al voldoende om hem sneller te laten werken. Makkelijker 'overklokken' kan niet

[Edit]
Dubbelpost? Grappig is dat. Ik was verreweg de eerste met deze opmerking, hoe kan het dan een dubbelpost zijn?
[Reactie gewijzigd door ArthurS]
ArthurS is nota bene nieuwsposter van de T.net crew die ook al regelmatig hier in het TMF is gesignaleerd. Als zo iemand gaat editten in zijn bericht met betrekking tot de moderatie dan wordt het echt vechten tegen de bierkaai. Als anderen dit weer zien dan wordt het aangenomen normaal te zijn. Het is ook een kwestie van mensen het goede voorbeeld geven. Vraag me af of het eigenlijk wel nuttig is om zo voor het modden bezig te zijn. Voel met dit kleine Gallische dorpje hier net een soort krankzinnige Don Quichotte die als een krankzinnige ten strijde trekt tegen windmolens. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 17 juli 2002 23:30 schreef KexDaFlex het volgende:
Volgens jouw rijtje zou hij op +5 gestaan moeten hebben, Bovendien neemt an de vierde moderatie de waarde van de moderatie af. Dat er suf gemod wordt is wel bekend, dus ik begrijp niet helemaal wat je met setje wil bereiken. Hij heeft inderdaad te hoog gestaan (+3) maar er is geen troll, vlam, first post of dubbelpost op uitgedeeld.
Dat is raar.
Ik heb gewoon "copy shortcut" gebruikt.
En toen kwamen die moderaties in mijn post te staan. :?
Dan vraag ik mij af waar die dan vandaan komen als ik dit uit 1 post haal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 17 juli 2002 23:33 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Dat is raar.
Je hebt de inhoud van het pulldown menu van het modden gekopieerd zie ik nu. Kijk maar precies alle mogelijkheden onder elkaar. Het beste kun je in zo'n geval op de score van de desbetreffende reactie klikken. Zo krijg je het moderatie overzicht en kun je het deel naar wens selecteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
sta nu gelukkig inmiddels op +1 :) maar het feit blijft dat er vlogens mij niet objectief ge-modereerd wordt, gelukkig wordt dit binnenkort opgelost B-). ik vind (mijn objectieve mening) dat je gewoon alle moderaties en reacties moet kunnen zien. leve de powermods :)

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op woensdag 17 juli 2002 23:33 schreef bazs2000 het volgende:

Dat is raar.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
+1 Behulpzaam
+1 Informatief
+1 Interessant
+1 Inzichtvol
+1 Ondergewaardeerd 
0 Gemodereerd
-1 Dubbelpost
-1 First post
-1 Off-topic
-1 Overbodig
-1 Overgewaardeerd
-1 Flamebait
-1 Troll

:) misschien verklaart dit het, je hebt de moderatie opties verward met de gegeven moderaties, als je de werkelijke gegeven moderaties wilt zien moet je de link van de moderatietag gebruiken:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=556612
in dit geval
Op woensdag 17 juli 2002 23:42 schreef dikiedik het volgende:
... ik vind (mijn objectieve mening) dat je gewoon alle moderaties en reacties moet kunnen zien.
via je Preferences kun je het standaard niveau waarop je moderaties wilt zien aanpassen
de 1 als default is bewust gekozen en dienen moddereters mee te nemen in hun beordeling 0 en -1 is een niveau die men normalerwijze als gewone geinteresseerde bezoeker niet wil lezen, door offtopic-, scheld-, danwel dubbelpostgedrag.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 17 juli 2002 23:42 schreef dikiedik het volgende:
gelukkig wordt dit binnenkort opgelost B-).
leve de powermods :)
Weet jij iets dat wij niet weten :? :+

Maar het gaat denk ik nog even duren voordat de PM er is. Prioriteit zal momenteel (waarschijnlijk) de nieuwe lay-out hebben. Hopelijk staan wij daarna op het lijstje met de PM.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Voel met dit kleine Gallische dorpje hier net een soort krankzinnige Don Quichotte die als een krankzinnige ten strijde trekt tegen windmolens. *zucht*
dichterlijke vrijheid?
Is het echt zo erg? Moet ik je een virtuele klopje op de schouder geven of zelfs een arm? Je zegt het maar ondertussen kun je nog altijd een slokje toverdrank nemen Kex.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
het is alleen jammer dat de default waarde op 1 ingesteld staat, omdat de meeste mensen niet weten hoe je dit veranderd. Daardoor komen een aantal reacties door moderaties van en aantal twijfelachtige personen op -1 te staan, of op 0 waardoor ze niet meer zichbaar zijn voor de personen die de reactie mischien wel op het juiste niveau inschatten en neer willen zetten. :(

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op donderdag 18 juli 2002 13:11 schreef dikiedik het volgende:
het is alleen jammer dat de default waarde op 1 ingesteld staat, [knip]
waardoor ze niet meer zichbaar zijn voor de personen die de reactie mischien wel op het juiste niveau inschatten en neer willen zetten. :(
Mwoah, iemand die aktief mod heeft dit wel in zijn prefs ingesteld.
Anders is het geen serieuze modder.
Want een modder is iemand die de FAQ heeft gelezen zodat hij weet wat voor punten er uitgedeeld moeten worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 18 juli 2002 12:56 schreef Spice het volgende:

[..]

dichterlijke vrijheid?
Is het echt zo erg? Moet ik je een virtuele klopje op de schouder geven of zelfs een arm? Je zegt het maar ondertussen kun je nog altijd een slokje toverdrank nemen Kex.
Dichterlijke vrijheid indeed! Voor zover ik weet is de man van Salamanca zowel qua tijd als locatie anders gesitueerd dan onze koene Gallische helden. Maar aangezien ik beiden vond aansluiten bij mijn gevoel heb ik ze samengesmolten in mijn betoog van ongenoegen. Snik.

* KeX neemt nog een slok van * KeX zijn elixer als steun in de strijd der strijden, met * KeX de moddende Galliër aan zijn zijde om de rijen te sluiten en om * KeX de aanvoerder der Galliërs te overtuigen van de mening die heers(ch)t in dat kleine onverzettelijke dorpje in TMF-ië, zodat ten strijde getrokken kan worden tegen de flamen die inmiddels uit het Rome van Nero slaan. (en daarbij eventueel wat molens meepakkend) ;)

*neemt een pilletje* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op donderdag 18 juli 2002 20:07 schreef KexDaFlex het volgende:
*neemt een pilletje* :P
Ik heb er nu een "paar" op (databases converteren sucks) en ik krijg zo'n verhaal echt niet verzonnen :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1