Op woensdag 17 juli 2002 22:42 schreef bazs2000 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt nog 98 moderator punten in je broekzak liggen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga even een kijkje nemen zodra ik het hele verhaal heb gelezen, is wel een interessant stukje.
Edit:
Klaar!!!
Nouja, klaar, de reakties blijven maar komen, overbodige, zinloze en mooie.
Deze is leuk:
quote:
Gepost door robbb woensdag 17 juli 2002 - 19:47 Score: 3 (Grappig) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll
code:
Wellicht door ze een Rating mee te geven.
b.v. Uitgerukt in MIPS.
Nee joh, uitgedrukt in emmers water per seconde
Een leuke reaktie maar moet je eens zien hoe deze gemod is.
Als je hier niet een huilbui van krijgt dan weet ik het niet meer.
Het bewijst maar weer wat voor mensen er op de FP rondlopen.
Ik keek even naar de beoordelingen die volgens jou bij die reactie stonden en dacht al dat kan niet. Dit is het werkelijke setje:
Gepost door robbb woensdag 17 juli 2002 - 19:47 Score: 2 (Grappig)
Wellicht door ze een Rating mee te geven.
b.v. Uitgerukt in MIPS.
Nee joh, uitgedrukt in emmers water per seconde
Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, +1: Grappig, +1: Grappig, +1: Ondergewaardeerd, -0.80: Overgewaardeerd, Totaal: 2.2 / 6x
Volgens jouw rijtje zou hij op +5 gestaan moeten hebben, Bovendien neemt an de vierde moderatie de waarde van de moderatie af. Dat er suf gemod wordt is wel bekend, dus ik begrijp niet helemaal wat je met setje wil bereiken. Hij heeft inderdaad te hoog gestaan (+3) maar er is geen troll, vlam, first post of dubbelpost op uitgedeeld.
Dit vind ik persoonlijk trouwens ook heel jammer:
Gepost door ArthurS woensdag 17 juli 2002 - 16:32 Score: 2 (Dubbelpost)
In reactie op veel mensen: bij een klokloze processor HOEF je dus niet over te klokken. De processor werkt zo hard als hij kan, dus bijvoorbeeld beter koelen is al voldoende om hem sneller te laten werken. Makkelijker 'overklokken' kan niet
[Edit]
Dubbelpost? Grappig is dat. Ik was verreweg de eerste met deze opmerking, hoe kan het dan een dubbelpost zijn?
[Reactie gewijzigd door ArthurS]
ArthurS is nota bene nieuwsposter van de T.net crew die ook al regelmatig hier in het TMF is gesignaleerd. Als zo iemand gaat editten in zijn bericht met betrekking tot de moderatie dan wordt het echt vechten tegen de bierkaai. Als anderen dit weer zien dan wordt het aangenomen normaal te zijn. Het is ook een kwestie van mensen het goede voorbeeld geven. Vraag me af of het eigenlijk wel nuttig is om zo voor het modden bezig te zijn. Voel met dit kleine Gallische dorpje hier net een soort krankzinnige Don Quichotte die als een krankzinnige ten strijde trekt tegen windmolens. *
zucht*