bestaan er oc biossen voor msi moederborden?
zoja waar kan ik ze vandaan halen want op google kan ik nix vinden
zoja waar kan ik ze vandaan halen want op google kan ik nix vinden
jawel maar ik wil de vcore hoger hebben maar die gaat maar tot 1,85 en mischien zijn er speciale overklok biossen zodat je de vcore nog hoger kan zettenOp woensdag 17 juli 2002 19:41 schreef Hielkej het volgende:
kan standaard toch wel
ok die overclock bios moet de mogelijkheid hebben om die vcore hoger te zettenOp woensdag 17 juli 2002 19:44 schreef basterd het volgende:
Misschien moet je je vraag anders stellen. Wat zoek je wat je huidige bios niet zou hebben en die "overclock" biossen wel?
[edit] ik moet toch eens sneller typen
Verwijderd
hij moet verder anders haal ik de 1200@1400mhz nietOp woensdag 17 juli 2002 20:04 schreef UltimateCarnage het volgende:
die van mij gaat ook maar tot 1.85 V, maar dat is meer dan genoeg. Proc is nu al 73° stressed.
laat het maar zo als je geen problemen wilt
Verwijderd
Verwijderd
hoezo?Op woensdag 17 juli 2002 20:07 schreef loppiehu het volgende:
[..]
hij moet verder anders haal ik de 1200@1400mhz niet
Verwijderd
duron of athlon?Op woensdag 17 juli 2002 20:09 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
hoezo?
mijne's een 1000@1391@1.85V
Verwijderd
Het feit dat je hem niet stabiel op die snelheden krijgt kan ook ergens anders aan liggen hoor, het hoeft niet perse met je voltage te maken te hebben. Met het verhogen van je fsb gaan ook pci en je agp sneller lopen. Ik heb bv. ook eens een Seagate hd gehad die er niet van hield als ik mijn fsb teveel opschroefde.Op woensdag 17 juli 2002 20:07 schreef loppiehu het volgende:
[..]
ik ben er bijna zeker van dat het aan het voltage ligtOp donderdag 18 juli 2002 10:07 schreef mlevd het volgende:
[..]
Het feit dat je hem niet stabiel op die snelheden krijgt kan ook ergens anders aan liggen hoor, het hoeft niet perse met je voltage te maken te hebben. Met het verhogen van je fsb gaan ook pci en je agp sneller lopen. Ik heb bv. ook eens een Seagate hd gehad die er niet van hield als ik mijn fsb teveel opschroefde.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
thanks ik zal dat ff gaan uitcheckenOp donderdag 18 juli 2002 11:43 schreef Fireman het volgende:
Check this out. MSI
Ik heb eens zo'n oc bios gehad maar kan 'm even niet vinden. Heb wel even wat opgezocht, wie weet heb je er wat aan.
Wat is je mail? 'Kheb 'm volgens mij. maar wel voor eigen risicoOp donderdag 18 juli 2002 11:51 schreef loppiehu het volgende:
[..]
thanks ik zal dat ff gaan uitchecken
Volgens mij is dit er zo een.Op woensdag 17 juli 2002 20:11 schreef klausewitz het volgende:
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_list.php?kind=1&CHIP=Socket%20A&ID=3
Er zijn voor de K7T serie (MS -6330) in het begin dergelijke biossen geweest. Waarschijnlijk hebben de nieuwere biossen dezelfde mogelijkheden.
msi k7t turbo 2Op donderdag 18 juli 2002 12:06 schreef Fireman het volgende:
[..]
Wat is je mail? 'Kheb 'm volgens mij. maar wel voor eigen risico
Dat je je BIOS naar de klote helpt? Of dat het niet de juiste is?Op donderdag 18 juli 2002 12:08 schreef loppiehu het volgende:
[..]
msi k7t turbo 2
ik ben een beetje bang
er staat als ik hem wil flashen onder windowwOp donderdag 18 juli 2002 12:15 schreef Fireman het volgende:
[..]
Dat je je BIOS naar de klote helpt? Of dat het niet de juiste is?
Je hebt toch dit -> MOBO Dat is de 6330 dus moet goed gaan
Op donderdag 18 juli 2002 12:52 schreef loppiehu het volgende:
[..]
er staat als ik hem wil flashen onder windoww
no file is support bios lock
function en dan een string verkeerd is ofzo
en als ik het onder dos doe staat er dit
the program file's bios-lock string does not match with you system
waar heb je die bios eigenlijk vandaan?Op donderdag 18 juli 2002 13:01 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten dan , misschien iemand anders?
Op de manier waar jij 'm vandaan hebOp donderdag 18 juli 2002 13:02 schreef loppiehu het volgende:
[..]
waar heb je die bios eigenlijk vandaan?
en wat is datOp donderdag 18 juli 2002 13:06 schreef Fireman het volgende:
[..]
Op de manier waar jij 'm vandaan heb
van wie heb je 'm nou ? en hoe heb je 'm ontvangen ?Op donderdag 18 juli 2002 13:07 schreef loppiehu het volgende:
[..]
en wat is dat
nee sorry en ja ikheb het ontvangen van firemanOp donderdag 18 juli 2002 13:10 schreef Fireman het volgende:
[..]
van wie heb je 'm nou ? en hoe heb je 'm ontvangen ?
Ik hoef toch niet meer uit te leggen, of wel?
Verwijderd
Dan zul je een extra weerstandje op je mobo moeten gaan solderen...hoger als 1.85v (1.85-1.92v in MBM) kun je zo alleen creeeren... Dan kun je tot 2.8Volt gaan als je wiltOp woensdag 17 juli 2002 20:07 schreef loppiehu het volgende:
[..]
Verwijderd
Met welke BIOS file?Op donderdag 18 juli 2002 18:35 schreef loppiehu het volgende:
YESSSSSSSSSS IK HEB HEM GEFLASHD JAJAAJAJA
ALLEEN DOET HIJ NU NIET MEER JAJAJJAJAJA
ik wist dat het ging gebeuren ik wist het gewoon
heel even booten en dan verder nix
d-led geef aan:
processor initialization
- this wil show information regarding the prcessor (like brand name , sytem bus etc,..)
Tjonge tjonge,Op donderdag 18 juli 2002 18:35 schreef loppiehu het volgende:
YESSSSSSSSSS IK HEB HEM GEFLASHD JAJAAJAJA
ALLEEN DOET HIJ NU NIET MEER JAJAJJAJAJA
ik wist dat het ging gebeuren ik wist het gewoon
heel even booten en dan verder nix
d-led geef aan:
processor initialization
- this wil show information regarding the prcessor (like brand name , sytem bus etc,..)
ach het maakt allemaal niet meer uitOp vrijdag 19 juli 2002 14:22 schreef Wekkel het volgende:
nOOb met voorbedachte rade of zo?
Een Tbird 1200 loopt met 1.75 standaard voltage al 1333. 1400 zou met 1.85 volt en een goede koeler geen probleem moeten zijn.