Ik ga aankomend jaar een nieuwe HBO opleiding doen, en daarvoor hebben we een laptop nodig. Via school kan je er eentje kopen/leasen.
De pc die we via school kunnen kopen kost EURO 2.662.26
Het is een HP XE4500
Dit zit erin:
14.1" TFT beeldscherm Intel® Pentium® 4 Mobile 1,60 GHz processor 256 MB DDRAM geheugen 8-32 MB videogeheugen 30.0 GB harddisk Verwijderbare CD-Rewriter/DVD-Rom speler Externe USB 3.5" diskdrive 16 bit stereo full-speed geluidskaart Polk audio luidsprekers 56k V.90 intern modem Touchpad Firewire 10/100 Mbp Ethernetkaart Windows© XP Home Edition 2 USB, TV-Out, 1 type II PC card slots
Ook zit er nog eens:
* 3 jaar all-risk verzekering bij
* uitgebreide support via een uitgebreid 3 jarig HP support
* notebook tas
* recht op gebruik van reserver notebook, in geval van defect van eigen notbook
* alle software geinstaleerd, wat ik nodig heb voor op school.
Ik wil graag weten of jullie dit duur vinden, en zo ja. Waar ik dan een goedkopere notebook kan kopen, met zelfde configuratie of nog een betere configuratie.
Ik wil in iedergeval niet veel meer gaan betalen dan dit bedrag. Hoop dat jullie me kunenn helpen.
De pc die we via school kunnen kopen kost EURO 2.662.26
Het is een HP XE4500
Dit zit erin:
14.1" TFT beeldscherm Intel® Pentium® 4 Mobile 1,60 GHz processor 256 MB DDRAM geheugen 8-32 MB videogeheugen 30.0 GB harddisk Verwijderbare CD-Rewriter/DVD-Rom speler Externe USB 3.5" diskdrive 16 bit stereo full-speed geluidskaart Polk audio luidsprekers 56k V.90 intern modem Touchpad Firewire 10/100 Mbp Ethernetkaart Windows© XP Home Edition 2 USB, TV-Out, 1 type II PC card slots
Ook zit er nog eens:
* 3 jaar all-risk verzekering bij
* uitgebreide support via een uitgebreid 3 jarig HP support
* notebook tas
* recht op gebruik van reserver notebook, in geval van defect van eigen notbook
* alle software geinstaleerd, wat ik nodig heb voor op school.
Ik wil graag weten of jullie dit duur vinden, en zo ja. Waar ik dan een goedkopere notebook kan kopen, met zelfde configuratie of nog een betere configuratie.
Ik wil in iedergeval niet veel meer gaan betalen dan dit bedrag. Hoop dat jullie me kunenn helpen.