Toon posts:

Nieuwe Laptop Kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga aankomend jaar een nieuwe HBO opleiding doen, en daarvoor hebben we een laptop nodig. Via school kan je er eentje kopen/leasen.

De pc die we via school kunnen kopen kost EURO 2.662.26
Het is een HP XE4500
Dit zit erin:

14.1" TFT beeldscherm Intel® Pentium® 4 Mobile 1,60 GHz processor 256 MB DDRAM geheugen 8-32 MB videogeheugen 30.0 GB harddisk Verwijderbare CD-Rewriter/DVD-Rom speler Externe USB 3.5" diskdrive 16 bit stereo full-speed geluidskaart Polk audio luidsprekers 56k V.90 intern modem Touchpad Firewire 10/100 Mbp Ethernetkaart Windows© XP Home Edition 2 USB, TV-Out, 1 type II PC card slots

Ook zit er nog eens:
* 3 jaar all-risk verzekering bij
* uitgebreide support via een uitgebreid 3 jarig HP support
* notebook tas 8-)
* recht op gebruik van reserver notebook, in geval van defect van eigen notbook
* alle software geinstaleerd, wat ik nodig heb voor op school.

Ik wil graag weten of jullie dit duur vinden, en zo ja. Waar ik dan een goedkopere notebook kan kopen, met zelfde configuratie of nog een betere configuratie.

Ik wil in iedergeval niet veel meer gaan betalen dan dit bedrag. Hoop dat jullie me kunenn helpen.

Verwijderd

Ik vind hem wel erg duur. Je moet je trouwens afvragen of je een brander/dvd echt nodig hebt, deze heb je neem ik aan ook wel in je desktop. Verder zou ik eerst eens aan een andere student vragen wat er voor een software gebruikt wordt op school en of je er voordeel bij hebt om hiervan gebruik te kunnen maken met je laptop. Bij mij op school maakt eigenlikk niemand gebruik van de 'software die nodig is voor school'. Mocht dat wel zo zijn kan je makkelijk ergens een copietje krijgen van een vaak betere/nieuwere versie.

Je kan in de pricewatch wel wat betere dingen vinden (zeker qua prijs).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Check de pricewatch, gebruik de Search, en zet een dergelijke topic in het vervolg in Hardeware Algemeen waar ie thuishoort.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.