Ik was van plan om (na het zien van mijn temperatuur en horen van mijn koeler) nu ik wat geld over heb m'n fan te gaan vervangen.
Zelf zat ik te denken aan een lekker stille fan, maar die zijn in 60*60mm eigenlijk niet te krijgen...Daarom dacht ik een FAN adapter met de volgende koeler te kopen:
Specificaties:
-Type: PAPST 3412N/2GL
-Grootte: 92 x 92 x 25 mm.
-Vermogen: 1,2 W.
-Toerental: 1950 RPM.
-Luchtverplaatsing: 91 m³/h
-Geluidsproductie: 23 dba
-Spanning: 12 V
-Aansluiting: 3-pin
-Lagering: Sintec
23DBa is geloof ik best wel om aan te horen. Evt. koop ik er ook nog een nieuwe voeding bij, die ook lekker stil moet zijn. Dan zit ik hopelijk niet meer met een JSF naast me en kan de muziek ook een keer iets zachter
Zijn er nog grote nadelen aan fan adapters? Zijn er wellicht nog andere fans waar ik naar moet kijken?
Zelf zat ik te denken aan een lekker stille fan, maar die zijn in 60*60mm eigenlijk niet te krijgen...Daarom dacht ik een FAN adapter met de volgende koeler te kopen:
Specificaties:
-Type: PAPST 3412N/2GL
-Grootte: 92 x 92 x 25 mm.
-Vermogen: 1,2 W.
-Toerental: 1950 RPM.
-Luchtverplaatsing: 91 m³/h
-Geluidsproductie: 23 dba
-Spanning: 12 V
-Aansluiting: 3-pin
-Lagering: Sintec
23DBa is geloof ik best wel om aan te horen. Evt. koop ik er ook nog een nieuwe voeding bij, die ook lekker stil moet zijn. Dan zit ik hopelijk niet meer met een JSF naast me en kan de muziek ook een keer iets zachter
Zijn er nog grote nadelen aan fan adapters? Zijn er wellicht nog andere fans waar ik naar moet kijken?
You can't have everything. Where would you put it?