Steam: CatBearCow
Hoeveel wil je ervoor ?Op zondag 21 juli 2002 17:57 schreef Bartjeuz het volgende:
hmm wat kan ik met een WillowCard?? max sp +30?
3k geef ik ervoor
Verwijderd
Beetje oplichting noem ik datOp zondag 21 juli 2002 18:09 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor ?
3k geef ik ervoor

Aangezien je er makkelijk het 40 voudige voor kan krijgen

Okay....300k dat jij hem niet verkoopt voor 120k!Op zondag 21 juli 2002 18:10 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Beetje oplichting noem ik dat
Aangezien je er makkelijk het 40 voudige voor kan krijgen
Verwijderd
Zijn hele normale prijzen hoor op dit moment, iedereen wil die kaarten nu je er ook iets mee kunt doen.Op zondag 21 juli 2002 18:12 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Okay....300k dat jij hem niet verkoopt voor 120k!
Nou zullen we dan ?Op zondag 21 juli 2002 18:13 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Zijn hele normale prijzen hoor op dit moment, iedereen wil die kaarten nu je er ook iets mee kunt doen.
Hoeveel k heb je ?
k that is
Verwijderd
Ehm, 5Op zondag 21 juli 2002 18:15 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hoeveel k heb je ?
Maar serieus, ga maar met een merchant in izlude staan, je verkoopt hem echt wel.
Als er wat meer kaarten in omloop komen zal de prijs wel drastisch dalen..
Weet iemand trouwens wat je met die boomstammen (Trunk) kan doen?
Je verkoopt 'm voor 140 ? K ? 140000 zeny ?!Op zondag 21 juli 2002 18:17 schreef Bartjeuz het volgende:
ik vond er toevallig 2...heb er gister 1 verkocht voor 140....
k that is
En je weet niet wat het is en wat het doet laat staan wat SP is ?
dus ik dacht...als ik daar onder ga zitten raak ik em wel kwijt
mja ik maak te snel beslissingen...ook in allerlei portals gaan en dan 2 dagen vast kome zitte

maja dat heb ik nu wel afgeleerd
Verwijderd
Sta jij in morroc?Op zondag 21 juli 2002 18:22 schreef Bartjeuz het volgende:
ja er zat er een naast met die em voor 150 aanbood...
dus ik dacht...als ik daar onder ga zitten raak ik em wel kwijt....
mja ik maak te snel beslissingen...ook in allerlei portals gaan en dan 2 dagen vast kome zitte
maja dat heb ik nu wel afgeleerd
volgens mij sta ik naast je
Geeft je dus 30 sp meer dan dat je had.Op zondag 21 juli 2002 17:57 schreef Bartjeuz het volgende:
hmm wat kan ik met een WillowCard?? max sp +30?
Das 1SS lvl 10 extra...pfff...140k...dan ben je wel heel dom

Hij zat toch vastOp zondag 21 juli 2002 18:27 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Sta jij in morroc?
volgens mij sta ik naast je
Verwijderd
Een mink coat kost ook 250k.. en daar heb je nog minder aan.Op zondag 21 juli 2002 18:29 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Geeft je dus 30 sp meer dan dat je had.
Das 1SS lvl 10 extra...pfff...140k...dan ben je wel heel dom
Blijkbaar nietHij zat toch vast
Verwijderd
Op zondag 21 juli 2002 18:38 schreef MaafKloon het volgende:
Een picky kaart voor 1500z verkopen, das pas dom (mijn broertje)
Zulk soort mensen (noobs
"Crad for Seell"
(een of andere thai meestal)
En dan prijzen van 2k ofzo
en die lui staan er in het echt ook bekend om dat je ze flink kan aftroggeleOp zondag 21 juli 2002 18:45 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Zulk soort mensen (noobs)zoek ik altijd als ik toevallig in een stad kom
"Crad for Seell"
(een of andere thai meestal)
En dan prijzen van 2k ofzo
Verwijderd
1805 dmg op me
Verwijderd
[url="http://members.home.nl/moderator/wormtailL.jpg"]

En pas op, er is weer een server down
En de sakkat hat quest is nu weggehaald dacht ik. Komt binnenkort wel weer terug. (zei den EnglishGM. Niks over een rollback....)
Verwijderd
En het is idd een liev kaartje
wat is je naam in RO ?Op zondag 21 juli 2002 19:41 schreef ScitzoFreak het volgende:
GVD ik betaal 1500z om naar morroc te warpen, spawn ik NAAST (!!) een orc hero ergens weet ik waar
1805 dmg op me
)
Wat bedoel je met dicht?Op zondag 21 juli 2002 19:57 schreef Bartjeuz het volgende:
Loki gaat nu ook weer dicht
Post ff je chatlog, ik kreeg er ook wat van mee, alleen laatste stukje.Op zondag 21 juli 2002 20:00 schreef Bartjeuz het volgende:
ze gaan wat fixen stond er
Verwijderd
ScitzoMageOp zondag 21 juli 2002 19:58 schreef Bartjeuz het volgende:
[..]
wat is je naam in RO ?
En hij is een ArcherOp zondag 21 juli 2002 20:02 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
ScitzoMage
Als je straks job 40 heb klopt je naam niet meer
Is het trouwens iemand opgevallen dat de Joblvl erg langzaam omhoog gaat? Ik heb nu verschillende soorten beesten noord Prontera en Noord Geffen gejaagd en Base is al 140% omhoog maar Job nog geen 10%
Ohw nevermind, dan had je nadat de GM het zei, /savechat moeten doen, je chatlog komt dan in je Ragnarok dir, onder chat geloof ik.Op zondag 21 juli 2002 20:02 schreef Bartjeuz het volgende:
waar staat dat chatlog?
)
dit heb ik nog wel...kan er verder niet veel mee denk ikOp zondag 21 juli 2002 20:01 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Post ff je chatlog, ik kreeg er ook wat van mee, alleen laatste stukje.

woeii, bijna alles alweer groen
)
Verwijderd
ArcherOp zondag 21 juli 2002 20:04 schreef ItSnows het volgende:
[..]
En hij is een Archer
Als je straks job 40 heb klopt je naam niet meer
Is het trouwens iemand opgevallen dat de Joblvl erg langzaam omhoog gaat? Ik heb nu verschillende soorten beesten noord Prontera en Noord Geffen gejaagd en Base is al 140% omhoog maar Job nog geen 10%
Neej hoor, mage
Tip voor mensen die snel willen levellen met een mage, ga naar die ant hell (of hill whatever).
Wat ik deed, gewoon ergens stil gaan staan op een open plek, en continue lvl 3 FB blijven casten (wel Sp recovery beetje hoog hebben dus), in +/- 20 minuten denk ik van lvl 39 naar 40
kijk hoe blij "how2merchant" isOp zondag 21 juli 2002 20:06 schreef Bartjeuz het volgende:
[..]
dit heb ik nog wel...kan er verder niet veel mee denk ik
[url="http://members1.chello.nl/~h.schoonenberg/screenloki006.jpg"][afbeelding][/url]
Weet ik: lees ook de 2de regel: joblvl 40=WizzardOp zondag 21 juli 2002 20:08 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Archer
Neej hoor, mage
Voor hun is het paradise
)
Ik op base lvl 34. Dat gaf best wel een kick. Gelukkig heb ik een aardig snelle HP recovery. 69 per 10 sec extra
Verwijderd
Euh, ik ben nu lvl 40 en ik moet 2x lvl 5 SS op ze casten om ze te slopen...Op zondag 21 juli 2002 20:12 schreef Alpine het volgende:
Op welke base lvl konden jullie je eerste Orc alleen verslaan zonder pots te gebruiken?
Ik op base lvl 34. Dat gaf best wel een kick. Gelukkig heb ik een aardig snelle HP recovery. 69 per 10 sec extraEn ik heb natuurlijk ook pots bij me voor de zekerheid
(met 72 INT)
Ze zijn dus ff heel wat sterker geworden.
Trouwens, heeft iemand al een guild gevormd ? Vriend van me had vandaag zo'n emperium stone gevonden na lang hunten met een priest, en inmiddels guild opgericht. Maar het embleem blijft een wit vakje.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
(Er is een guild met een soort steentje, staat erg mooi)
((Je moet je guild logo in een bepaalde dir in je Ragnarok dir mikken (weet zo niet welke)))
Je kan gewoon spelen hoor, mits je niet met je char op gameserver 3 zit..Op zondag 21 juli 2002 20:21 schreef ScitzoFreak het volgende:
Paar minuten zouden ze toch down zijn?
Bijna een uur nu al...
Verwijderd
Daar zit ik dusOp zondag 21 juli 2002 20:22 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Je kan gewoon spelen hoor, mits je niet met je char op gameserver 3 zit..

Een aco ditmaal, weer eens wat anders dan een mage.
is er nog plek in de GoT party daar?
)
Welke server?Op zondag 21 juli 2002 20:27 schreef Smurf het volgende:
Ik ben een nOObje begonnen. Aco ditmaal, weer eens wat anders dan een mage.
Als er nu een rollback komt, dan is het nep. Halve dag angelrings zitten te hakken, waarbij ie 10x is doodgegaan, en daarvoor nog lege flessen verzamelen voor holy water voor de priest die meeging. (Ik ben pas 35/25, was volgens hun niet echt slim om mee te gaan
De beginners waren wel blij toen ik een chatroom had geopend met '5z per lege bottle inkoopactie' , sommige vertrouwden het niet en vroegen wat je ermee kon.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Het zal ook eens niet zo zijn dat ik daar precies zitOp zondag 21 juli 2002 20:37 schreef Bartjeuz het volgende:
[url="http://members1.chello.nl/~h.schoonenberg/screenloki007.jpg"][afbeelding][/url]

Loki dus (zie edit)Op zondag 21 juli 2002 20:28 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Welke server?
)
hehe 2bad m8Op zondag 21 juli 2002 20:38 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet zo zijn dat ik daar precies zit
Verwijderd
Voor jou altijdOp zondag 21 juli 2002 20:27 schreef Smurf het volgende:
Ik ben een nOObje begonnen op loki: Smurfin
Een aco ditmaal, weer eens wat anders dan een mage.
is er nog plek in de GoT party daar?
waar zit je? Gandalf zit in Payon, maar kan zo naar Prontera
Verwijderd
Ik heb mischien een problemo
(ik werd gedisconnect, en nu kan ik niet inloggen) dus ik zal ook wel op die gameservers zitten)
Pron up danOp zondag 21 juli 2002 20:43 schreef ItSnows het volgende:
Mathijs: ik ben nu in pronteraIndien mogelijk dan...
(om verwarring te voorkomen, Gandalf (party leader) wordt beheerd door Matthijs en ik samen.)
Het zijn de maps erboven volgens mij die eruit liggen.
Ik sta nu voor de itemshop de ingang te blokkeren
HEEL GRAAG! Ik kom maar niet van dat ding afOp zondag 21 juli 2002 20:45 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Maarten kan ik me nose + 10 k terugkrijgen? (die nose verkoop ik zelf wel voor +-200k)
10k is voor Grandpa beard right?
Okeej, ik sta nu in Payon, maar kan evt. als alles weer up is wel ff langs Prontera.
Verwijderd
En als iemand in een zwart gat zit... kan je hem dan ook een wing geven zodat die eruit kan?
of zie je hem gewoon niet?
nietes, waar dan?Op zondag 21 juli 2002 17:52 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Staat er duidellijk genoeg lijkt me
Zeg gewoon wat ik precies met doen om gezellig ragnarock te kunnen spelen. Niet moeilijk toch voor jullie uber-1337 personen, kijk ik ben een dome achterlijke gestoorde..niet eens half tweaker, dus..
Verwijderd
vooruit dan maar:
Stap1: dowload dit, en instaleer het:
[url="ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SetupEng/SETUP_ENG.EXE"]ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SetupEng/SETUP_ENG.EXE[/url]
Stap2: Maak een ID, dat doe je hier:
[url="http://enweb.gravity.co.kr/e_regist.htm"]http://enweb.gravity.co.kr/e_regist.htm[/url]
Stap3: Start het spel op en ga inloggen:
Je kunt nu kiezen tussen LOKI en CHAOS, dat zijn 2 verschillende servers, maar wij zitten allemaal op LOKI.
Stap 4: Je hebt nu dus LOKI of CHOAS gekozen.... nu kun je je eigen CHAR(poppetje) maken.
Stap5.. GAME ZE!
Ikke wil spelen
idd Ik ook..Op zondag 21 juli 2002 21:29 schreef MaafKloon het volgende:
Is er ergens aangegeven wanneer gameserver3 weer up komt? Kan het nergens vinden ^_^.
Ikke wil spelen
Heb het ook nergens zien staan.
Verwijderd
Zal morgenavond wel weer zijn ofzo.
edit
50k voor een fabre kaart is toch niet teveel?
Hm geen idee.. is maar +1VIT toch? Misschien krijg je er 60k voor.. gokje hoor 1VIT is niet zo geweldig..Op zondag 21 juli 2002 21:39 schreef MaafKloon het volgende:
Naaja, ga ik mijn merch maar levellen >_<
edit
50k voor een fabre kaart is toch niet teveel?
---
Is iemand dit al eerder opgevallen ? Goed lezen

(Arrow-damage, card moet in je shield...

-edit-
Of is 'endow' iets van 'opvangen' oid, dat je minder damage krijgt van arrows?
Verwijderd

Mischien hebben we morgen toch wel een rollback (zeggen ze op het BBS)...
Naja we zien ook wel

Ik zal 's zien of ik iets kan makenHello this is Ragnarok Online Operation Team.
Here is One more information of the Beta 2.
When you want to make your own guild,
Emblem the Unique Mark of Guild has to be arranged previously .
Here is the tip for you.
Open `Paint" program of your window
make a small mark fitted the form of 24*24 pixel.
You can use 256 colour for making an Emlem.
Then put it into `_tempEmblem" folder.
Everyone will recognise your Emblem everytime clicking on Guildsmen.
Thank you.
Woei go ManicOp zondag 21 juli 2002 22:42 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik zal 's zien of ik iets kan maken
Ben heel erg benieuwd.
neujOp zondag 21 juli 2002 23:06 schreef CREAM het volgende:
Kun je elkaar doden in beta 2?
btw M@NIC heb je al iets in elkaar kunne flanse kwil het wel zien
Nee, althans nog niet. Ze gaan een arena integreren waarin dit wel moet kunnen.Op zondag 21 juli 2002 23:06 schreef CREAM het volgende:
Kun je elkaar doden in beta 2?
kijk of je henk kan makenOp zondag 21 juli 2002 22:42 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik zal 's zien of ik iets kan maken
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

En ik heb me er ook niet echt inverdiept, dis ff snel een voorbeeld hoe het eruit KAN zien
[url="http://pics.shellz.nl/temp2.jpg"]

prima, houwe zoOp zondag 21 juli 2002 23:14 schreef M@NIC het volgende:
Mja je kunt weinig doen in zo'n klein hokje van 24x24pix
En ik heb me er ook niet echt inverdiept, dis ff snel een voorbeeld hoe het eruit KAN zien
[url="http://pics.shellz.nl/temp2.jpg"][/url]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
G e w e l d i g!!Op zondag 21 juli 2002 23:14 schreef M@NIC het volgende:
Als iedereen hem mooi vindt dan is dit wat mij betreft meteen de final version
Maare.. wie heeft die npc uit de kerk ontvoerd?
De rod die ik nu als wapen gebruik is toch niet echt het ideale wapen als je iets meer wilt killen dan alleen maar die frogs.
)
Verwijderd
mooi gedaan Manic!Op zondag 21 juli 2002 23:14 schreef M@NIC het volgende:
Das ook een bug, zijn ze al van op de hoogte, afwachten dus.. heeft zij niet ook rosary te koop? Ik heb er namelijk nog 2, zal ik ze sellen voor 250k per stuk (omdat ze niet te krijgen zijn.)Op maandag 22 juli 2002 01:36 schreef Smurf het volgende:
Zonder Henk geen GoT party.
Maare.. wie heeft die npc uit de kerk ontvoerd?
De rod die ik nu als wapen gebruik is toch niet echt het ideale wapen als je iets meer wilt killen dan alleen maar die frogs.
Unidentified, Appraisal needed.
kan ik em laten identificeren?
Dat moet je zelf doen. In de kitshop (of bij een merchant ergens) moet je dan een amplifier (vergrootglas) kopen en dan kan jij je spullen identificeren.Op maandag 22 juli 2002 09:11 schreef Bartjeuz het volgende:
kheb zojuist een dagger gevonden, maar er staat bij:
Unidentified, Appraisal needed.
kan ik em laten identificeren?
VOOR de kitshop zijn die meestal een 5z goedkoperOp maandag 22 juli 2002 09:59 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. In de kitshop (of bij een merchant ergens) moet je dan een amplifier (vergrootglas) kopen en dan kan jij je spullen identificeren.
Gisteren mijn 1ste l33t item gevonden: een Long Robe
En M@NIC: hoe je er rekening mee dat Henk niet zomaar misbruikt mag worden
PICS & SPECS!!Op maandag 22 juli 2002 10:52 schreef ItSnows het volgende:
[..]
VOOR de kitshop zijn die meestal een 5z goedkoper
Gisteren mijn 1ste l33t item gevonden: een Long Robe![]()
I know I knowEn M@NIC: hoe je er rekening mee dat Henk niet zomaar misbruikt mag worden
(Waar zie je me voor aan ?
Dit topic is gesloten.