ik heb gister de AMD 2100+ binnen gekregen, maar hij werkt niet naar wens
op 100 mhz draait ie perfect op 1500+ maar zodra ik de switch omzet dan doet hij t niet meer, of ik krijg bij het opstarten een fout melding, of ik krijg helemaal geen beeld.. iemand hier een oplossing voor toevallig? want is dus wel ff 600 mhz verschil.. beetje jammer
haha.. uhhh 600 mhz verschil je bedoelt.... 21-15=6 6x66 mhz = 400 mhz verschilOp woensdag 17 juli 2002 16:38 schreef dp_jaxx het volgende:
ik heb gister de AMD 2100+ binnen gekregen, maar hij werkt niet naar wensop 100 mhz draait ie perfect op 1500+ maar zodra ik de switch omzet dan doet hij t niet meer, of ik krijg bij het opstarten een fout melding, of ik krijg helemaal geen beeld.. iemand hier een oplossing voor toevallig? want is dus wel ff 600 mhz verschil.. beetje jammer
2100+ = 1733 mhz
1500+ = 1333 mhz
probeer cmos clear
mja, al gedaan, blijft kloten
bah moet eerst jumper van mn andere mobo halen wil ik die bios flashen
hoort ook niet volgens mij
maar ok.. zal t nog een keer proberen
ja klopt wel.. hebik ook, je moet ff andere jumper jatten. Maar de dp switch moet op OFF staan heOp woensdag 17 juli 2002 22:37 schreef dp_jaxx het volgende:
mja, al gedaan, blijft klotenbah moet eerst jumper van mn andere mobo halen wil ik die bios flashen
hoort ook niet volgens mij
maar ok.. zal t nog een keer proberen
jup, net weer geprobeert, maar als ik hem aanzet blijft hij de eerste keer op t begin scherm hangen, waar staat druk op delete voor bios etc. als ik dan reset hoor ik de puter wel gaan, maar krijg ik geen beeld, en komt het geluid netalsof hij telkens reboot
Pagina: 1