Toon posts:

MOEDERBORD INGEDESTILEERD WATER

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een Diepvries koeling in de aanbieding??

ZO, het is nou een tweede x, dat wij hier een moederplank, incl de rest in de gedestileert water gooeien. Alleen , een goeie koeling komt te kort. Het gedestileerd water komt toch al gauw op tempraturen van 20-25 Graden, als de computer 1 dag heeft aangestaan. We gebruiken nou een simpele Triac koeling, die de Ge.Water tot -10gaden kan koelen.

AMD Athlon TB 750@933Mhz
AMD Athlon TB 800@1002Mhz
AMD Athlon TB 950@1137Mhz
INTEL Pentium IIIE 700@902Mhz
INTEL Pentium IIIE 850@1124Mhz
SUN UltraSparc II (S) 900@1213Mhz

ZO, nu maar eens een goeie diepvries koeling vinden.

-------------------------------------------------
ChukE ( http://www.cultdeadcow.com )

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 14:45

MF

Take a Seat

heb je plaatjes? zou het wel graag willen zien namelijk.

Verwijderd

Ik zou dat ook wel willen zien !!

show those images dudes......

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

gimme pics! :P

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Intel P3-850@1124...geil :) als het waar is

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Hmmm ik geloof het echt niet 123.
Zodra er wat ionen in de oplossing gaan heb je een probleem; wat dacht je van bijvoorbeeld zuurstof en CO2 enzo uit de lucht?

Eerst pics, dan pas geloven :)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 12:17

MaxxMark

HT is Tof!

Ik heb ook wel es aan dit soort ideetjes gedacht... maar nu is mijn vraag, hoe voorkom je problemen als oxidatie, waardoor het gedestileerd water WEL geleidend wordt en je zo kortsluiting krijgt?

Of bijvoorbeeld dat er iemand een roggel er in laat vallen :)

Of (niet ondenkbaar) dat het moederbord al aardig verstoft is e.d. Lijken mij een hoop factoren waar je niet zeker van kan szijn! dit weerhield mij altijd om zoiets te proberen... Wel grappig dat een ander het dan wel gedaan heeft EN OOK GELUKT IS!!!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Let me see some pic's pleeeeease!!!!!

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46
ja, plaatjes!!!!! anders geloof ik er geen snars van!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

ChukE is niet te vertrouwen hij post echt alleen maar onzin. Zo heeft is hij ook eens een topic begonnen waarin hij beweerde dat hij een quad xeon 700@1100 had.

Ignoren dus die eikel.

Verwijderd

quad xeon 700@1100 ??? D
Dat is gewoon niet mogelijk geen enkel quad xeon mobo ondersteunt een FSB hoger dan 100mhz.

Verwijderd

maar natuurlijk

Verwijderd

Is het een idee om een enorme luchtstroom op je mobo in water te zetten?

Volgens de fysisch chemische eigenschappen van water, zou deze bij een aanvoer van voortdurend nieuwe (niet water verzadigde lucht) moeten afkoelen tot de natte bol temp van water is bereikt (graad of 14 ofzo??). Je moet dan wel het oppervlak van het water zo groot mogelijk maken en af en toe wat nieuw water toe te voegen om het verdampen te condenseren.

Ook is het raadzaam om de kamer waarin dit mobo staat goed te ventileren, zodat de lucht niet te vochtig wordt. De temperatuur van het water daalt dan sneller.

Ik geloof dat m'n fysisch chemische kennis over water tot zover reikt. Ik heb er vast nog wel meer over, mocht dat van toepassing zijn, laat ik het wel weten (indien gewenst natuurlijk)

Rob

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Nee, dat is niet gewenst, want hij heeft helemaal geen moederbord in het water liggen. Zie je het voor je.....perfect gedestilleerd water. Wil ik wel es weten waar hij dat haalt, of gaat hij ons nou ook nog vertellen dat zijn vader een illegale jeneverstokerij heeft, waar hij in zijn vrije uurtjes bijklust met het destilleren van water?

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

ja conz dat weet ik ook wel en het was trouwens niet 1100 maar 1900!!!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51848

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
quote: "...., die Ge. water kan koelen tot -10 C." Waarom vind ik dit errrug knap, oja: water is bevroren bij een temp van onder 0 C. Dat geeft als gevolg dat er enkele dingen op je moederbord dit niet overleven (water zet uit onder 4 C).

Overigens heeft deze Chuke wel vaker "onzin" postings gepubliceerd, dus ik vind dat we deze verhalen maar voor bij het haardvuur bewaren.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Sub ik wilde het alleen ff aandikken :D dat die kerel helemaal euh zeg je dat netjes "voor paal staat"

En nu zeg je dat hij 1900 heeft beweerd :) en nou lig ik onder me buro

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 00:03

Ids

Grappenmaker, water koelen tot -10, dan mag hij een behoorlijke scheut antivries gebruiken.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bollocks!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.