wat een fantastische vraag! je moet meer info geven van je wensen etc. hoe moeten wij nou weten wat jij wilt. bovendien wil dit ook wel helpen: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]zoeken naar 'dvd brander'[/url]
waarom denk je dat je vorige topic dicht ging??
zijn er volgens mij nog niet.
gcn moet je achterste voren branden,
en dat gaat gewoonweg niet.
of het wel gaat met CD COPY ( like clone cd )
gewoon percies dezelfde image maken dat weet ik niet.
maar naar mijn weten kan je je schrijver niet zomaar achter ste voren laten branden.
gcn moet je achterste voren branden,
en dat gaat gewoonweg niet.
of het wel gaat met CD COPY ( like clone cd )
gewoon percies dezelfde image maken dat weet ik niet.
maar naar mijn weten kan je je schrijver niet zomaar achter ste voren laten branden.
Verwijderd
zeg vriend... als je eerste topic niet werkt, en een moderator geeft je advies over wat je moet doen, is het natuurlijk niet de bedoeling dat je gewoon WEER een topic start...
verander eerst dat lelijke usericon maar
dan krijg je misschien fatsoenlijk antwoord.
op jouw usericon.
edit:
dat is beter,
bij ome tom ( www.tomshardware.com )
hebben ze ooit een roundup gedaan
verder kan je hier ook nog kijken ;
[topic=413480/1/25]
NGC kan je niet kopieeren trouwens
dat is beter,
bij ome tom ( www.tomshardware.com )
hebben ze ooit een roundup gedaan
verder kan je hier ook nog kijken ;
[topic=413480/1/25]
NGC kan je niet kopieeren trouwens
Welke is dan een beetje goed ?Op woensdag 17 juli 2002 16:30 schreef Morph666 het volgende:
verander eerst dat lelijke usericon maar
![]()
![]()
op jouw usericon.
Verwijderd
Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over...Op woensdag 17 juli 2002 16:33 schreef Studio6Productions het volgende:
[..]
Welke is dan een beetje goed ?
Als ik jou was, zou ik maar weer in m'n hol terugkruipen en eerst ff gaan zoeken naar reviews van branders, en kom daarna maar weer eens terug.
Verwijderd
ik heb zelf een philips die zijn wel goed branden in +. Pioneer brand als het goed is in - en daardoor worden ze door weinig dvd spelers ondersteund. hopelijk heb je hiero wat aan
Zoek zelf maar hoor, en probeer het niet om weer ergens anders lukraak een zelfde topic open.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()