PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
De Best Buy Guide komt elke twee manden uit, dus nog een paar weekjes wachten
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
hmmzz. dat duurt lang
... kan het niet 1x per maand?
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Kom eens met voorstellen, zou ik zeggen. Dan kunnen we bekijken of het interessant is. Normaal gesproken veranderd er in twee maanden niet heel veel. Behalve bij de introductie van een nieuwe grafische kaart of een nieuw soort processor ofzo, dus vandaar om de Guide om de twee maanden te houden.
Dus als je ideeën hebt met betrekking tot extraatjes bij de Best Buy Guide, waardoor het interessant wordt om elke maand een Guide op te stellen, shoot
Dus als je ideeën hebt met betrekking tot extraatjes bij de Best Buy Guide, waardoor het interessant wordt om elke maand een Guide op te stellen, shoot
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Wat je kunt doen de ene keer echt gebruik maken van een echte Gamer PC en dan de andere maand zeg maar een ultieme Netwerk server doen, een iets mindere en een hele goedkope.
'k heb dit al in een ander topic een poosje terug voorgesteld.
Een parodie op Best Buy Guide genaamd Worst Buy Guide.
Hier worden zeer slechte/onrealistische systemen gepromoot
Een parodie op Best Buy Guide genaamd Worst Buy Guide.
Hier worden zeer slechte/onrealistische systemen gepromoot
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
De prijzen zijn wel redelijk dynamisch, kun je niet automatisch een soort gemiddelde van de pricewatch als prijs weergeven?Op woensdag 17 juli 2002 17:28 schreef JurroonP het volgende:
Kom eens met voorstellen, zou ik zeggen. Dan kunnen we bekijken of het interessant is. Normaal gesproken veranderd er in twee maanden niet heel veel. Behalve bij de introductie van een nieuwe grafische kaart of een nieuw soort processor ofzo, dus vandaar om de Guide om de twee maanden te houden.
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
hij pakt nu idd de prijs van pricewatch, zo krijg je een erg scheef beeld van de kosten omdat je ze nooit voor die prijs bij een bedrijf bestellen zodat er nog flinke rembourskosten bijkomen...Op donderdag 18 juli 2002 15:51 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel redelijk dynamisch, kun je niet automatisch een soort gemiddelde van de pricewatch als prijs weergeven?
ik ben het dus wel eens met een gemiddelde ofzo...
¯\_(ツ)_/¯
Pagina: 1