Microsoft erkent DX8.1 problemen op AMD platform??

Pagina: 1
Acties:

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 14:38
Even een topic naar aanleiding van het newsitem op de voorpagina (http://www.tweakers.net/nieuws/22601). Ik ben een beetje verontrust. Ik wil binnenkort een nieuw moederboard met een XP2000+ processor gaan kopen (heb nu Intel) maar als ik dit lees ga ik twijfelen...

Iemand hier ervaringen mee? Is het echt zo erg of valt het mee?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik heb er geen last van, en anders vraag je toch gewoon de patch aan?

Ik zie het probleem niet :?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
daarom binnenkort wordt het probleem toch opgelost en een goeie en wat goedkopere amd cpu is dan toch wel fijn om te hebben :Y)

Tweakers Discord

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die patch is dus gratis als je kan aantonen dat je die cpu hebt.... scan je bonnetje in (of soep er zelf 1) en je krijgt die patch gratis en voor niets te download aangeboden :)

Verwijderd

OpenGL roeleert :D

Ik heb nog nooit genoemd probleem gehad en zul je zien dat iedereen het straks wel 'ineens' heeft :+

• Oakley
Dan moet die patch toch allang ergens op een non M$ site te downen zijn? Zullen nogal wat mensen mijn met een XP+XP systeem :?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 16:19 schreef Oakley het volgende:
Dan moet die patch toch allang ergens op een non M$ site te downen zijn? Zullen nogal wat mensen mijn met een XP+XP systeem :?
Heb jij dat hele nieuwsbericht wel gelezen? ;)

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:13
Op woensdag 17 juli 2002 16:18 schreef Lighteye het volgende:
OpenGL roeleert :D

Ik heb nog nooit genoemd probleem gehad en zul je zien dat iedereen het straks wel 'ineens' heeft :+
OpenGL is onlangs door Microsoft opgekocht >:)

• Oakley
Heb jij dat hele nieuwsbericht wel gelezen? ;)
Eeeh... ja.. heb ik iets gemist dan? Ik zie nergens een download link naar de patch in dat nieuwsartikel. Maar misschien ben ik scheel dat kan natuurlijk ook nog 8-)

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:13
Als je de patch via Microsoft wil hebben, moet je Microsoft contacteren (en betalen natuurlijk) ...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dus Microsoft maakt een fout waar AMD-bezitters voor moeten betalen?? Hoezo Wintel?
Nee hoor, ik heb nix tegen Microsoft ;)

Maarre, dat lukt ze toch niet, die patch is in no-time echt overal verkrijgbaar.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 16:33 schreef Ecto2002 het volgende:

[..]

OpenGL is onlangs door Microsoft opgekocht >:)
Yeah right.... een erg klein gedeelte daarvan jah, maar echt niet alles :)

C:\>_

Verwijderd

Als je de patch wilt hebben:http://www.slcentral.com/boards/showthread.php?s=&threadid=2962

Verwijderd

Ik heb dus na de aankoop van een geforce4 ti4400 (gebruikt dus DirectX8.1) last van reboot`s zonder foutmeldingen met Gta3,Direct3d test,Mohaa enzv.
Ik baal hier mooi van heb eerst Msi de schuld gegeven (brakke mobo`s) maar ik ga nu ff die patch die in het forum besproken werd proberen.
Pagina: 1