The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
*schop*
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Niet zo snel schoppen aub, doe dat pas n 24uur.
ja ik, ik heb zelf zon ms sidewinder gamepad (nog de ouwe versie) die op me gamepoort van me geluidskaart zit.
no probs here
ik heb gewoon bij control panel->game controllers->add..->microsoft sidewinder (autodetect) geinstalleerd, dus gewoon handmatig, dus de ingebouwde driver die er al in zit
no probs here
ik heb gewoon bij control panel->game controllers->add..->microsoft sidewinder (autodetect) geinstalleerd, dus gewoon handmatig, dus de ingebouwde driver die er al in zit
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
bij mij wordt het niet automatisch geinstalleerd... me gamepad wordt als sidewinder 3d pro gezien met als status "not connected"
heb dit probleem sinds ik een A7V333 heb aangeschaft.,...
iemand met een oplossing hiervoor of een soortgelijk probleem?
heb dit probleem sinds ik een A7V333 heb aangeschaft.,...
iemand met een oplossing hiervoor of een soortgelijk probleem?
Verwijderd
Aargh , de mijne heeft altijd gewerkt, maar sinds gisteren heb ik ook een 3D pro die not connected is.
oude topic maar ja, dit probleem heb ik dus ook ..precies dezelfde gamepad in xp..geeft aam gamepad pro not connected..ding zit er verdorie WEL in...
hij werkt ook ;d...xp herkent em zelfs..
hij werkt ook ;d...xp herkent em zelfs..
Verwijderd
Mja... ik heb dat probleem nu ook....
Ik wil fifa 2003 spelen, maar ik kan mijn gamepad niet installeren.
Heb wel drivers voor mijn sb live opgezocht en geinstalleerd, maar gamepad staat daar niet tussen en dat is normaal wel zo.

Ik heb me sb live al in een ander slot gezet, maar alsnog heeft ie problemen met de port... Iemand een idee hoe dat valt op te lossen???
Ik wil fifa 2003 spelen, maar ik kan mijn gamepad niet installeren.
Heb wel drivers voor mijn sb live opgezocht en geinstalleerd, maar gamepad staat daar niet tussen en dat is normaal wel zo.
Ik heb me sb live al in een ander slot gezet, maar alsnog heeft ie problemen met de port... Iemand een idee hoe dat valt op te lossen???
MS Sidewinder Gamepad heb ik, werkt niet in XP. Oplossing ?
Ik heb Sidewinder (autodetect) geprobeerd, maar dan krijg ik dat er drivers geinstalleerd moeten worden, die er niet zijn
Ik heb Sidewinder (autodetect) geprobeerd, maar dan krijg ik dat er drivers geinstalleerd moeten worden, die er niet zijn
Pagina: 1