Ik heb een NOKIA 3310 en als ik wil sms'sen dan geeft ie deze error: Check netwerk diensten! ik ga morgen op vakantie wat moet ik nu doen? wie kan mij snel helpe?
Verwijderd
Heb je net een nieuw Hi of KPN prepaid kaartje?
Dan moet je je eerst nog aanmelden volgens mij.
Dan moet je je eerst nog aanmelden volgens mij.
Met prepaid kun je trouwens vaak vanuit het buitenland niet smsen
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
ik heb een NOKIA 3310 met prepay van Vodafoon (libertel) en ik sms gewoon vanuit nederland naar iemand in nederland....en ik heb um al een halfjaar en nu ineens doet ie ut nej meer...
Met Dutchtone en met Vodafone is dat iig wel mogelijk. KPN weet ik niet..Op woensdag 17 juli 2002 16:53 schreef HaaZie het volgende:
Met prepaid kun je trouwens vaak vanuit het buitenland niet smsen
En inderdaad moet je bij KPN en HI eerst sms te goed aanmaken door een speciaal nummer te bellen. Maar dat benk onderhand vergeten aangezien ik al zeer lang Libertel (Nu Vodafone) heb.
Uhmm.. misschien heeft dit wat te maken met de Happy Hours van Vodafone... sms voor de halve prijs... Er wordt nu dus veel meer gesmst dus eerder overbelast netwerk... Misschien als je het later nog eens probeert....Op woensdag 17 juli 2002 16:54 schreef Oliviertje het volgende:
ik heb een NOKIA 3310 met prepay van Vodafoon (libertel) en ik sms gewoon vanuit nederland naar iemand in nederland....en ik heb um al een halfjaar en nu ineens doet ie ut nej meer...
edit:
check voor de zekerheid je smscentrale nummer of die goed staat ingesteld. deze moet staan op:
+316540881000 (ja klopt het zijn 11 cijfers als je +31 vervangd door 0... )
check voor de zekerheid je smscentrale nummer of die goed staat ingesteld. deze moet staan op:
+316540881000 (ja klopt het zijn 11 cijfers als je +31 vervangd door 0... )
Verwijderd
is je beltegoed niet op??
als je 3 of 4 euro hebt kan je niet meer smsen dacht ik
heb ook vodafone gehad
heb ook vodafone gehad
da's alleen bij Ben (=Op woensdag 17 juli 2002 17:09 schreef WJ19 het volgende:
is je beltegoed niet op??
heb ook vodafone gehad
Verwijderd
helaas voor jou!! vodafone heeft het ook. ik heb het zelf ervarenOp woensdag 17 juli 2002 17:18 schreef GFM het volgende:
[..]
da's alleen bij Ben (=) het geval...
Nee, dat is ook 100% zeker weten bij vodafone.Op woensdag 17 juli 2002 17:18 schreef GFM het volgende:
[..]
da's alleen bij Ben (=) het geval...
Als je minder als zoveel heb kan je niet meer sms'en en dan moet je opladen.
Om precies te zijn is het bij Vodafoon € 1,13.
Als je daar onder komt kun je niet meer smsen.
En wat al eerder gezegd werd, met Prepay kun je NIET in het buitenland smsen. In nederland zou dus gewoon moeten gaan als je voldoende btg hebt en het centrale-nr. goed hebt ingevoerd.
En wat al eerder gezegd werd, met Prepay kun je NIET in het buitenland smsen. In nederland zou dus gewoon moeten gaan als je voldoende btg hebt en het centrale-nr. goed hebt ingevoerd.
Met zowel Dutchtone als Vodafone kan je WEL!!! in het buitenland SMS-en....Op woensdag 17 juli 2002 17:33 schreef Dwid het volgende:
Om precies te zijn is het bij Vodafoon € 1,13.
check dit maar SMS-en met Vodafone in het buitenland...
Verwijderd
bij vodafone is het nieuw
je kan nu ook in het buitenland smsen!!!
heb ik gelezen in een boekje die ik kreeg van vodafone
moet je maar even op de site kijken
/edit
GFM was me voor
/edit
GFM was me voor
0,75 eurocent per bericht, ach je moet er wat voor over hebben
Het spijt me heren, jullie hebben gelijk, mijn fout.
Altijd leuk om te weten, ging er echt van uit dat het niet kon.
Altijd leuk om te weten, ging er echt van uit dat het niet kon.
En dat kan ook al met O2 en BenOp woensdag 17 juli 2002 17:40 schreef WJ19 het volgende:
bij vodafone is het nieuw
/edit
GFM was me voor
Van Dutchtone heb ik zelf nog niets gezien erover, maar als dat wel al kan dan is KPN de enige prepay provider waarbij je niet vanuit het buitenland kunt SMS'sen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
KPN staat altijd in het roodOp woensdag 17 juli 2002 17:44 schreef AtHomer het volgende:
[..]
En dat kan ook al met O2 en Ben.
Van Dutchtone heb ik zelf nog niets gezien erover, maar als dat wel al kan dan is KPN de enige prepay provider waarbij je niet vanuit het buitenland kunt SMS'sen.
Met Dutchtone kan het echt, heb ik laatst nog lopen doen met iemand z'n mobiel vanuit Rome... Die was niet echt blij meer met bijOp woensdag 17 juli 2002 17:44 schreef AtHomer het volgende:
[..]
En dat kan ook al met O2 en Ben.
Pagina: 1