Ik heb het volgende probleem bij een gebruiker geconstateerd.
Op het moment dat de server crasht verdwijnen zijn instellingen in word en excel die hijzelf heeft aangepast. Zijn ntuser.dat word gewoon lokaal weggeschreven. Nu is het mijn vraag hoe ik dit in kan stellen zodat dit niet meer gebeurd. Elke keer als die server gecrasht is zijn zijn instellingen verdwenen die je bij excel via extra > opties kunt instellen.
Wat hier aan te doen. ?
Dit ontving ik van de gebruiker
Op het moment dat de server crasht verdwijnen zijn instellingen in word en excel die hijzelf heeft aangepast. Zijn ntuser.dat word gewoon lokaal weggeschreven. Nu is het mijn vraag hoe ik dit in kan stellen zodat dit niet meer gebeurd. Elke keer als die server gecrasht is zijn zijn instellingen verdwenen die je bij excel via extra > opties kunt instellen.
Wat hier aan te doen. ?
Dit ontving ik van de gebruiker
code:
1
2
3
4
5
6
7
| De problemen zijn, net als iedere keer, verholpen. Erg vervelend is dat na iedere keer van server-problemen, persoonlijke instellingen in diverse programmaŽs niet meer kloppen, bijvoorbeeld de standaard bestandslocaties in Excell. Is er geen oplossing die voorkomt dat telkens opnieuw de persoonlijke instellingen moeten worden aangepast? |