Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
andere molex connector gebruiken, even alle kabeltjes goed aandrukken. Misschien heb je iets geraakt tijdens het monteren.
En zijn de spanningen van de nieuwe voeding goed? Meet ze zowel bij de oude als de nieuwe eens op, en kijk of er significante verschillen zijn.
dus heb ik een nieuwe voeding gehad van de winkel (dit keer 300 , de vorige was 350) en had ik dit niet.
alleen toen ik hem 1 keer uit en weer aan zetten had ik het weer
grrrrr......
alleen toen ik hem 1 keer uit en weer aan zetten had ik het weer
grrrrr......
en nu weer 
een dag later
een dag later
enigste wat ik kan bedenken is dat de fikker teveel stroom krijgt, en er dus iets niet goed zit in de voeding..
Zelfde als een afstandbedieing, als je er te sterke batterijen in doe, dan gaat ie [bijv.] als je 'm richt al de TV harder zetten...
Zelfde als een afstandbedieing, als je er te sterke batterijen in doe, dan gaat ie [bijv.] als je 'm richt al de TV harder zetten...
Op donderdag 18 juli 2002 12:46 schreef TRiLoXiGeN het volgende:
enigste wat ik kan bedenken is dat de fikker teveel stroom krijgt, en er dus iets niet goed zit in de voeding..
Ik heb ook wel es meegemaakt dat een cdrom drive kapot ging tijdens het monteren in een computer omdat er een cdrom niet goed in zat en de compu op z'n kant lag
En is er altijd nog de wet van Murphy..
Waarom heb je de voeding eigenlijk vervangen?
Kan het zijn dat de cdrom een opdonder heeft gehad?
Of misschien zit er veel stof in..
Ja, maar dan zet je 'm toch zachter met een baksteen,Zelfde als een afstandbedieing, als je er te sterke batterijen in doe, dan gaat ie [bijv.] als je 'm richt al de TV harder zetten...
doen alle belgen..
AI, if a program makes so many mistakes that it's almost human
ide kabel heb ik er ook 1 keer uitgehaald om te kijken of dat fout was maar toen kwam hij er alsnog uitOp donderdag 18 juli 2002 23:21 schreef TouroLouco het volgende:
[..]
-stront, ik denk eerder dat de IDE (ATA) kabel er niet goed in zit of kaduuk is..
Ik heb ook wel es meegemaakt dat een cdrom drive kapot ging tijdens het monteren in een computer omdat er een cdrom niet goed in zat en de compu op z'n kant lag
En is er altijd nog de wet van Murphy..
maar heb een nieuwe mobo en die ga ik vsandaag inbouwen als het dan nog zo is is of de voeding kaduuk of de liteon brander. maar de bandeer doet het wel op die andere voeding dus dat is wel raar..
toch?
Verwijderd
Jah,, vaak meegemaakt dat de cd-rom speler eigenwijs ging doen, opgelost door kabel naar pin 1 te zetten oftewel om te draaien. Bij sommige systemen doet of de hele pc niet meer of de IDE poort.
Omdraaien.
Omdraaien.
Wat wil je precies omdraaien ?Op vrijdag 19 juli 2002 07:44 schreef LiSm het volgende:
Omdraaien.
De IDE-kabel ? Kan dat zomaar, dan doet ie het toch niet meer ?
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !
jah precies en de voeding kabel kan je ook niet zomaar omdraaien.
of bedoel je stekker van de pc?
of bedoel je stekker van de pc?
Pagina: 1