Crash?
topic list zie ik wel, maar als ik er een aanklik krijg ik database error
topic list zie ik wel, maar als ik er een aanklik krijg ik database error
En dat doet het ook nog?Op woensdag 17 juli 2002 13:02 schreef LiquidSmoke het volgende:
kan henk trouwens geen link worden naar de forumlist? is wel irri dat ik telkens gathring.tweakers.net in moet typen
Aannames zijn fataal.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14443749#14443749Verder moet men niet vergeten dat de HK op dit moment een testcase is voor React, voordat we overgaan tot volledige implementatie. Een publieke test die jullie de kans geeft alvast met React te werken en evt. gevonden problemen te rapporteren, en voor ons de mogelijkheid om die gevonden problemen te verhelpen en de software te verbeteren, zodat de overgang zo soepel mogelijk kan verlopen. En tijdens een test kunnen dingen fout of kapot gaan, of tijdelijk niet beschikbaar zijn. We doen in ieder geval onze uiterste best om jullie forumplezier zo min mogelijk te verstoren.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq