Ik had een enermax365AX-VE besteld bij Funcomputer in Duitsland.
Nou komt ie net binnen en blijkt het een 365P-VE te zijn. Nouja kon ik mee leven, had geen zin om hem helemaal terug te sturen.
Na eindelijk alles aangesloten te hebben, stop ik de zwarte kabel achterin de voeding, en switch die switch achterop naar - . Ik kijk nog ff of alles goed zit, en opeens *POEF*
* McFlipp had toen een piep in z'n oren
Nouja die piep in m'n oren is weg, maar de voeding doet het niet meer

Ik had alles goed staan, stond op 230 (dus geen 110! die fout heb ik niet gemaakt
) had alles in de kast goed aangesloten... Nouja het was volgens mij kortsluiting want er sloeg een stop door
(dus er ontstond in de voeding kortsluiting)
Nouja nu is ie dus dood, maarja daar kan ik niets aan doen, volgens mij was het gewoon een DOA.
Maar nu mijn vraag, zou ik hem nog kunnen repareren
Want om hem nou weer helemaal naar Duitsland te sturen...
Nou komt ie net binnen en blijkt het een 365P-VE te zijn. Nouja kon ik mee leven, had geen zin om hem helemaal terug te sturen.
Na eindelijk alles aangesloten te hebben, stop ik de zwarte kabel achterin de voeding, en switch die switch achterop naar - . Ik kijk nog ff of alles goed zit, en opeens *POEF*
* McFlipp had toen een piep in z'n oren
Nouja die piep in m'n oren is weg, maar de voeding doet het niet meer
Ik had alles goed staan, stond op 230 (dus geen 110! die fout heb ik niet gemaakt
Nouja nu is ie dus dood, maarja daar kan ik niets aan doen, volgens mij was het gewoon een DOA.
Maar nu mijn vraag, zou ik hem nog kunnen repareren
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop