Toon posts:

GT3 Concept is uit! *filmpjes*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hem al? Ik wil hem misschien bij Dimension Plus bestellen, maar het is wel minder dat je alleen in arcade-mode kan rijden...

Iemand al ervaring met dit spel? Het kost €40.

Verwijderd

Denk dat het niet zo heel veel is, natuurlijk wel leuk als je heel GT3 al hebt uitgespeeld. Maar ik speel oook bijna alleen de Gran turismo mode, dus alleen arcade lijkt me niet zo heel boeiend :)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 18:59

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik denk dat dit de eerste Gran Turismo wordt die ik laat liggen... arcade stijl racen boeit me bar weinig. Misschien als-ie over een jaartje voor weinig in de bakken ligt, dat ik hem toevoeg aan mijn collectie. Maar nu even niet.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:48

Wom

Ik dacht dat deze alleen ter ere van een of andere autoshow in Japan uitgebracht was ? Dus niet als "full-game" :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 13:12 schreef Piet_S het volgende:
Ik dacht dat deze alleen ter ere van een of andere autoshow in Japan uitgebracht was ? Dus niet als "full-game" :?
Tokyo motorshow, maar in de EU zijn er ook auto's bij van Geneve, wat bij de JPN-versie dacht ik niet zo is. Het is idd een soort add-on.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hmmm,alleen arcade :{
Ben wel fan van de GT-series maar denk dat ik hem laat liggen

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Voor 40 euro vindt ik het geen slechte deal. En het ziet er toch wel weer erg lekker uit met meer dan 80 auto's. Laat hem iig niet liggen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 17 juli 2002 17:48 schreef Scarecrow het volgende:
direct link
Wertk niet helemaal lekker bij mij, krijg even de goede pagina waarna ik daarna een error krijg 404...

Maar verder:
Ziet er wel leuk uit, maar was het nou echt nodig alleen arcade mode erin te stoppen? Als ze GTA3 wat meer gekopieerd hadden hadden ze er net zoiets van kunnen maken, dat is juist de kracht van GT.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/3d/%7B3d698ea2-88e7-4fa9-9467-25b0cafbd341%7D/3.jpg
Ahum :D :D :o

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

Phydomir

Dennis

Gt wordt nu dus ook al vet uitgemolken.... Jammer...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Vos
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

laat ze hem maar uitmelken door hem op de pc te laten uitkomen.....

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Op woensdag 17 juli 2002 18:37 schreef Vos het volgende:
I agree with that :7

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:16
Ik had hem misschien gekocht als ik GT3 al helemaal uit had gespeeld en als er meerdere banen waren uitgekomen, want vind er te weinig nieuwe banen bij. Jammer genoeg, dan maar w88 op GT4.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op woensdag 17 juli 2002 18:22 schreef Phydomir het volgende:
Gt wordt nu dus ook al vet uitgemolken.... Jammer...
Zolang de kwaliteit blijft verbeteren heb ik er echt geen problemen mee. Heb me tot nu toe met ieder deel perfect vermaakt. Ondanks de circuits die schijnbaar lastig te bedenken / maken zijn :)

Ik ga deze zowieso kopen. Niet nu meteen, maar zeker binnen een maand of twee. Kan ik weer leuke filmpjes maken ;) Anders moet je wachten tot eind volgend jaar op GT4.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Zag hem gisteren bij RePlay Breda al liggen.

69.95 Nederlandse (>:))Euro's :{

Zit ook meteen de DVD The Fast and the Furious bij :{

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Spel toch maar meteen aangeschaft nadat ik zag dat er een nieuw model Skyline R34 M-spec in de garage stond te wachten met vers rubber, om onder handen te worden genomen O+

Eerst even een filmpje in m'n Nissan 350Z GranTurismo Aero om op te warmen. Was een erg leuk gevecht met die Nissan GT-R Concept. Die bak was een stuk sneller dan de mijne op het rechte eind op Ace niveau. In ieder geval ben ik Autumn Ring nog niet verleerd, driften lukt er nog steeds 8-)

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.jpg[/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"]gt3c_ar_350z.avi[/url]

Specs:
lengte: 148sec
grootte: 22.3MB
codec: DivX 3.11a :Y)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

argh... dubbel was nou ook weer niet nodig :P

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01 22:10
Op woensdag 17 juli 2002 13:12 schreef Piet_S het volgende:
Het schijnt idd niet zo heel veel voor te stellen, maarjah wie schuwt het geld verdienen nu tegenwoordig :D

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 00:24 schreef Steffie het volgende:

Een cool filmpje...
Hehe, you the man! Ziet er cool uit, volgens mij ook betere kwaliteit dan je vorige filmpjes of zit ik er naast?

Jammer dat Concept niet uitkomt in de VS, mijn USA PS2 verlangt er intens naar...

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Filmpje ziet er goed uit :9
Ben nu toch aan het twijfelen

thnx steffie ;)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41
Tis wel een kort spelletje... uitgespeeld in 3 uur, moet nog wel 6 Ace races en 3 gold licenses.

Ik moet zeggen dat die licenses slecht gebalanceerd zijn. Op Midfield (wel mijn favo track) had ik na twee keer goud, ook reverse, zelfde gold voor Autumn Ring I en Tokyo I en II. Toen werd het moeilijker: met die GT-R concept op Autumn II was een toughie, die bak drift als een gek. Toch gelukt, na een uurtje :) Zelfde gold voor Swiss Alps I. Nu nog Swiss Alps II en Tahiti Maze I en II. Ik zit op alle track op zilver, maar daar moet dus nog een seconde of 6 af... vooral op Tahiti zie ik dat nog niet zitten...

Ik ben wel benieuwd naar wat beste tijden op de license tests. Hier de eerste, een verre van perfecte race maar wel goud op de Autumn Ring II:

1:20.740

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op dinsdag 23 juli 2002 09:38 schreef yhtomit het volgende:
Hehe, you the man! Ziet er cool uit, volgens mij ook betere kwaliteit dan je vorige filmpjes of zit ik er naast?

Jammer dat Concept niet uitkomt in de VS, mijn USA PS2 verlangt er intens naar...
Ja, de kwaliteit is inderdaad beter. Heb nu eindelijk een fatsoenlijke kaart om te capturen. Hardwarematig MPEG-2 op 12Mbit/sec met m'n Hauppauge WinTV PVR :)

Weet je zeker dat het spel niet uitkomt in de VS? In de intro zit een stukje waarin drie autosalons langskomen. Detroit, Geneva en Tokyo. Lijkt me een beetje loos om Detroit erin te stopppen, wanneer ze er niets mee doen. Anders hadden ze er nog wel tien plaatsen bij kunnen verzinnen.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op woensdag 17 juli 2002 18:37 schreef Vos het volgende:
Ja. Hier ermee. Potjandorie.

Ik zie het ook nog gebeuren dat Need For Speed - Hot Pursuit 2 pas een jaar later op de PC uitkomt dan op de consoles... Net als met GTA3. Pure geldtrekkerij uit de consolerwereld, snap ik wel, maar ik wil hem gewoon op PC, klaar... En wel meteen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dr. Strangelove
Niet zeuren, er zijn tientallen spellen die wel op de PC uitkomen en nooit op een console het daglicht zien.

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op dinsdag 23 juli 2002 11:55 schreef s_roubos het volgende:
1:20.740
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/images/1/gt3c_ar2_license.jpg

:)

Verwijderd

Topicstarter
*knip* Verwijderd op verzoek.

Probeer dit maar eens te verslaan. >:) :P

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 28-10-2024 11:58 ]

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op dinsdag 23 juli 2002 21:53 schreef 007 het volgende:

*knip*

Probeer dit maar eens te verslaan. >:) :P
Laat maar een filmpje zien. Heel jammer dat je nu gewoon door het gras mag crossen in tegenstelling tot de eerdere license tests in de voorgaande delen. En uninstall photoshop of psp ook even voordat je het plaatje van mij inlaadt om te bewerken >:)

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 02-06-2025 07:53 ]

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb het spelleke ook... na 2 avonden spelen moet ik alleen op de rallies de gold licentie nog halen, rest heb ik allemaal gehaald.
Rally races vielen me tegen op Ace niveau. Ik heb meeste andere races op Ace (Midfield en Tokyo R246) maar met die nieuwe Mini gereden, dat waren nog wel aardige close races.

Pluspunt van het spel is dat je 10 miljoen krijgt om in GT3 te spenderen :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 23 juli 2002 00:24 schreef Steffie het volgende:
Spel toch maar meteen aangeschaft nadat ik zag dat er een nieuw model Skyline R34 M-spec in de garage stond te wachten met vers rubber, om onder handen te worden genomen O+

Eerst even een filmpje in m'n Nissan 350Z GranTurismo Aero om op te warmen. Was een erg leuk gevecht met die Nissan GT-R Concept. Die bak was een stuk sneller dan de mijne op het rechte eind op Ace niveau. In ieder geval ben ik Autumn Ring nog niet verleerd, driften lukt er nog steeds 8-)

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"][afbeelding][/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"]gt3c_ar_350z.avi[/url]

Specs:
lengte: 148sec
grootte: 22.3MB
Holy Sh*t!! :9~ :9~ :9~ :9~

Is dit echt in game?! WTF dat ziet er echt SUPER geil uit!!
* McFlipp gaat ook een PS2 kopen 8-)
ff kijken of zusje mee wil betalen, die heeft veel geld :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Is dit inderdaad in game???? Wow, <kwijl><slik><pinkt traantje weg>...die PS2 wordt nu vet tot in de max helemaal gebruikt he!!! :9

Wat een physics en graphics, echt super...nog nooit zo'n mooie game gezien moet ik eerlijk zeggen...

• Dr. Strangelove
Welke steen heb jij dan onder gezeten? GT3 kwam vorig haar juli uit, en grafisch is GT3 concept identiek.

1.20.520.... oei. Ik weet dat het mogelijk is, in mijn beste rit heb ik hier en daar wel wat tienden laten liggen. Ik schat dat het mogelijk is om onder de 1.19 te rijden in een perfecte rit.

• Sheik
Tja, het is de eerste keer dat ik bewegende beelden van de PS2 zie. Ja een keer bij Dixons, maar vond het bagger. Ik houd me niet bezig met die consoles, vandaar dat het me gewoon zo opviel.

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op woensdag 24 juli 2002 00:18 schreef Sheik het volgende:
Is dit inderdaad in game???? Wow, <kwijl><slik><pinkt traantje weg>...die PS2 wordt nu vet tot in de max helemaal gebruikt he!!! :9

Wat een physics en graphics, echt super...nog nooit zo'n mooie game gezien moet ik eerlijk zeggen...
Hehe. Zijn nog wel zaken voor verbetering vatbaar, de perfecte racegame schuift telkens een op na een nieuwe release van Polyphony Digital's handelsmerk ;)

Maar wat ik heb gehoord is dat de GT3 engine nog niet de helft van de capaciteit van de PS2 benut. Ik heb geen flauw idee in hoeverre dit waar is, maar ik verwacht dat net als bij de PSX er nog meer dan genoeg capaciteit beschikbaar is voor verbeteringen die doorgevoerd gaan worden in GT4 :9

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Ik heb even wat inspiratie op gedaan tijdens een Intial-D episode. Wat Ryosuke Takahashi met zijn Mazda RX-7 FC3S kan, wil ik ook met mijn Mazda RX-7 Sprinter R Type A :P

In ongeveer anderhalve ronde tijd ben ik het complete veld gepasseerd op Ace niveau. Eerst binnendoor bij een Audi RS4. Daarna twee vliegen in één klap, te weten een Supra RZ en een Lancer Evolution VII. Dan een Ryosuke look-a-like powerdrift buitenom die Impreza Sedan WRX ST. En als bonus nog een wheelbang actie buitenom die RUF 3400S.

Dit alles te zien in onderstaand filmpje met een aantal onboard beelden inbegrepen. Let overigens op de spiegels aan de buitenkant van de auto rond 2:45, die werkten nog niet in GT3 A-Spec. En de suspension is ook een genot om te zien tijdens de start, het schampen van de cerbs en het aanremmen van bochten :7

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_rx7.avi"]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_rx7.jpg[/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_rx7.avi"]gt3c_ar_rx7.avi[/url]

Specs:
lengte: 169sec.
grootte: 19.7MB

• Sheik
Ik blijf het zeggen... R-E-T-E-K-O-E-L :D

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Eindelijk nog eens een verstandig iemand.. 3.11a blijf nog steeds roelen! :)

Maareuhh.. hoeveel milimeter rubber hou je met die rijstijl over na een ietwat langer race'je?
M.a.w. je drift veeeeeeeeel te graag. Zou't ook niet sneller kunnen zonder driften trouwens?

• Sheik
Kwestie van de ideale rijlijn volgen :P

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Cool filmpje :)

vind het alleen beetje te duur voor wat je krijgt om het eerlijk te zeggen :o

• McFlipp

McFlipp

24...

Zou je misschien nog een paar filmpjes van andere spellen willen maken? Ik zit er namelijk sterk over te denken om een PS2 te kopen en dan samen met GT3 (en als ik het uit heb gespeeld misschien ook GT3 Concept) en FFX.

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op woensdag 24 juli 2002 13:35 schreef poohbeer het volgende:
Maareuhh.. hoeveel milimeter rubber hou je met die rijstijl over na een ietwat langer race'je?
M.a.w. je drift veeeeeeeeel te graag. Zou't ook niet sneller kunnen zonder driften trouwens?
Na de eerste bocht kom ik vaak al grip tekort >:)

Dit spel speel ik eigenlijk ook alleen maar om te driften en bruut met die auto's te gooien. Voor perfecte rondjes rijden tot op de milimeter over de ideale lijn doe ik wel met GP500.

Overigens gaat het driften ook wel eens mis. Bij onderstaande race meteen in de tweede bocht al. Van frustratie werd het daarna toch een bijzonder leuk vervolg. Ik had weinig zin meer om het gas nog los te laten. Gelukkig kan je een Skyline R34 zulke kunsten wel toevertrouwen. Onderstaand filmpje is het meest recente bewijs van 's wereld meest indrukwekkende toerwagen ooit 8-)

Die tweede spin was min of meer opzet. Was aan het bedenken hoe ik de replay zo leuk mogelijk kon maken. En ik wist dat daar een camerapunt is die close-up filmt. Dat is ongeveer de enige kans die je krijgt om dit monster van dichtbij te zien in je leven, want op straat in Europa zie je ze niet ;(

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.jpg[/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"]gt3_mr_r34.avi[/url]

Specs:
lengte: 126sec.
grootte: 15.0MB

De onboard-bumperview van de ronde na die tweede spin is 'in progress' >:) :9

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Steffie het volgende:

[..]

Na de eerste bocht kom ik vaak al grip tekort >:)

Dit speel speel ik eigenlijk ook alleen maar om te driften en bruut met die auto's te gooien. Voor perfecte rondjes rijden tot op de milimeter over de ideale lijn doe ik wel met GP500.

Overigens gaat het driften ook wel eens mis. Bij onderstaande race meteen in de tweede bocht al. Van frustratie werd het daarna toch een bijzonder leuk vervolg. Ik had weinig zin meer om het gas nog los te laten. Gelukkig kan je een Skyline R34 zulke kunsten wel toevertrouwen. Onderstaand filmpje is het meest recente bewijs van 's wereld meest indrukwekkende toerwagen ooit 8-)

Die tweede spin was min of meer opzet. Was aan het bedenken hoe ik de replay zo leuk mogelijk kon maken. En ik wist dat daar een camerapunt is die close-up filmt :)

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"][afbeelding][/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"]gt3_mr_r34.avi[/url]

Specs:
lengte: 126sec.
grootte: 15.0MB

De onboard-bumperview van de ronde na die tweede spin is 'in progress' >:) :9
We want more!! Kan je ook een filmpje maken met de onboard view?? Want dat wil ik ook wel eens weten hoe dat er uitziet :)

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Steffie het volgende:

Dit speel speel ik eigenlijk ook alleen maar om te driften en bruut met die auto's te gooien. Voor perfecte rondjes rijden tot op de milimeter over de ideale lijn doe ik wel met GP500.
en driften doe je GOED!

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 00:17 schreef poohbeer het volgende:
en driften doe je GOED!
Ach jah, style never goes out of fashion :Y)

Maar dit wordt voorlopig het laatste filmpje. MB's tikken al aardig aan en het topic zelf loopt ook niet al te best. Wat betreft het capturen van andere spellen; daar heb ik niet veel zin in. Ik heb onder andere MGS2, Z.O.E. en GTA3. Die zijn stuk voor stuk ook meer dan het geld voor de aanschaf van een PS2 waard.

Onderstaand filmpje begint dus vlak voor die tweede spin uit de vorige replay. Kijk zelf maar wat je er van vind, beter dan dit kan ik het niet :o

Dit kunstwerk noemen we: Son of Godzilla, evil at work :P

[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34_bumperview.avi"]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34_bumperview.jpg[/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34_bumperview.avi"]gt3c_mr_r34_bumperview.avi[/url]

Specs:
lengte: 84sec
grootte: 10.7MB

Misschien over een paar dagen nog een filmpje. Moet alleen eerst wat inspiratie opdoen en wat meer feedback lezen ;)

• McFlipp

McFlipp

24...

ff een vraagje speel je met een stuurtje? Of gewoon met de gamepad?

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef McFlipp het volgende:
ff een vraagje speel je met een stuurtje? Of gewoon met de gamepad?
Gewoon met de standaard DualShock2 controller van de PS2. Om precies te zijn met het D-pad, niet met die analoge sticks.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 10:30

bAdmuTs

mAzE

Is dit de moeite waard om te kopen??? Ik heb zelf al een ps2 met GT3 en die schopt zwaar kont maar ik heb gelezen dat er in concept 2002 maar 2of3 nieuwe banen zitten :( en ong. 100 auto's >:).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 13:36 schreef bAdmuTs het volgende:
Is dit de moeite waard om te kopen??? Ik heb zelf al een ps2 met GT3 en die schopt zwaar kont maar ik heb gelezen dat er in concept 2002 maar 2of3 nieuwe banen zitten :( en ong. 100 auto's >:).
Er zit maar één 'nieuw' circuit in. Autumn Ring uit de delen voor GT3. Wanneer je daar niets om geeft is het inderdaad veel geld voor zo'n 80 nieuwe auto's.

Vergeet ik bijna nog dat circuit waar je met de Pod's kunt racen. Alhoewel dat niet eens de naam circuit verdient :P

• Albinoraptor
Maar je kan dus wel met die 80 auto's over de oude circuits racen? Of alleen die paar circuits die er bij zitten>

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 14:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Maar je kan dus wel met die 80 auto's over de oude circuits racen? Of alleen die paar circuits die er bij zitten>
Alleen op die vijf circuits die in het spel zitten. Het spel staat helemaal los van GT3. Je kunt dit ook gewoon spelen zonder GT3 te hebben.

• Albinoraptor
Op donderdag 25 juli 2002 14:26 schreef Steffie het volgende:

[..]

Alleen op die vijf circuits die in het spel zitten. Het spel staat helemaal los van GT3. Je kunt dit ook gewoon spelen zonder GT3 te hebben.
Das nu dus jammer, dan hoef ik hem niet. Vind GT3 erg leuk maar om nu alleem op 5 circuits te gaan spelen dat ben ik snel zat.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 25 juli 2002 15:55 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Das nu dus jammer, dan hoef ik hem niet. Vind GT3 erg leuk maar om nu alleem op 5 circuits te gaan spelen dat ben ik snel zat.
Idd,vind 40¤ er ook vrij veel voor
Dan wacht ik liever op GT4 :)

• LoneRanger
  • Niet online
Vooral bij dat laatste filmpje ruik je het rubber gewoon :)
Steffie> je rijstijl doet me een beetje denken aan de mijne in cmr2 op ijs en sneeuw :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Fisico
  • Laatst online: 25-01 19:04

Fisico

by Fabian

Op donderdag 25 juli 2002 22:01 schreef LoneRanger het volgende:
Vooral bij dat laatste filmpje ruik je het rubber gewoon :)
Steffie> je rijstijl doet me een beetje denken aan de mijne in cmr2 op ijs en sneeuw :P
Beetje Jean Alesi of natuurlijk Rossi op 4 wielen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 22:56 schreef Fisico het volgende:
Beetje Jean Alesi of natuurlijk Rossi op 4 wielen.
Herinner je die foto van Gilles in Monte Carlo nog? Daar heeft het meer van weg. Probeer dat gemis nog enigzinds te compenseren, maar dat was uniek ;)

• Fisico
  • Laatst online: 25-01 19:04

Fisico

by Fabian

Op donderdag 25 juli 2002 22:58 schreef Steffie het volgende:

Herinner je die foto van Gilles in Monte Carlo nog? Daar heeft het meer van weg. Probeer dat gemis nog enigzinds te compenseren, maar dat was uniek ;)
zijn auto was wat meer low-tech dan jouw skyline.

mooi beelden iig.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Op donderdag 25 juli 2002 23:00 schreef Fisico het volgende:
zijn auto was wat meer low-tech dan jouw skyline.

mooi beelden iig.
Maar ik rijd nog wel zonder traction control en anti-spin-mechanism. Dat is het eerste wat werd gedisabled toen die DVD het licht zag :P

Ik mis overigens bij de setup van 4WD wagens de VCD controller :( Kan nu niet meer de balans veranderen. In GT3 was dat ding standaard op al m'n 4WD auto's, uiteraard om alle power op de achterwielen te zetten.

Verwijderd

Steffie:

Waar stuur jij mee? Controller of een stuur?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 26 juli 2002 01:10 schreef Dribbeltje het volgende:
Steffie:

Waar stuur jij mee? Controller of een stuur?
Luiwammes :z
Op donderdag 25 juli 2002 13:03 schreef Steffie het volgende:

[..]

Gewoon met de standaard DualShock2 controller van de PS2. Om precies te zijn met het D-pad, niet met die analoge sticks.

Pagina: 1