Wie heeft hem al? Ik wil hem misschien bij Dimension Plus bestellen, maar het is wel minder dat je alleen in arcade-mode kan rijden...
Iemand al ervaring met dit spel? Het kost €40.
Iemand al ervaring met dit spel? Het kost €40.
Verwijderd
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Tokyo motorshow, maar in de EU zijn er ook auto's bij van Geneve, wat bij de JPN-versie dacht ik niet zo is. Het is idd een soort add-on.Op woensdag 17 juli 2002 13:12 schreef Piet_S het volgende:
Ik dacht dat deze alleen ter ere van een of andere autoshow in Japan uitgebracht was ? Dus niet als "full-game"
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Wertk niet helemaal lekker bij mij, krijg even de goede pagina waarna ik daarna een error krijg 404...Op woensdag 17 juli 2002 17:48 schreef Scarecrow het volgende:
direct link
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
I agree with thatOp woensdag 17 juli 2002 18:37 schreef Vos het volgende:
laat ze hem maar uitmelken door hem op de pc te laten uitkomen.....
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Zolang de kwaliteit blijft verbeteren heb ik er echt geen problemen mee. Heb me tot nu toe met ieder deel perfect vermaakt. Ondanks de circuits die schijnbaar lastig te bedenken / maken zijnOp woensdag 17 juli 2002 18:22 schreef Phydomir het volgende:
Gt wordt nu dus ook al vet uitgemolken.... Jammer...
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
[/url]With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Het schijnt idd niet zo heel veel voor te stellen, maarjah wie schuwt het geld verdienen nu tegenwoordigOp woensdag 17 juli 2002 13:12 schreef Piet_S het volgende:
Ik dacht dat deze alleen ter ere van een of andere autoshow in Japan uitgebracht was ? Dus niet als "full-game"
Verwijderd
Hehe, you the man! Ziet er cool uit, volgens mij ook betere kwaliteit dan je vorige filmpjes of zit ik er naast?Op dinsdag 23 juli 2002 00:24 schreef Steffie het volgende:
Een cool filmpje...
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja, de kwaliteit is inderdaad beter. Heb nu eindelijk een fatsoenlijke kaart om te capturen. Hardwarematig MPEG-2 op 12Mbit/sec met m'n Hauppauge WinTV PVROp dinsdag 23 juli 2002 09:38 schreef yhtomit het volgende:
Hehe, you the man! Ziet er cool uit, volgens mij ook betere kwaliteit dan je vorige filmpjes of zit ik er naast?
Jammer dat Concept niet uitkomt in de VS, mijn USA PS2 verlangt er intens naar...
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ja. Hier ermee. Potjandorie.Op woensdag 17 juli 2002 18:37 schreef Vos het volgende:
laat ze hem maar uitmelken door hem op de pc te laten uitkomen.....
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:55 schreef s_roubos het volgende:
1:20.740

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 28-10-2024 11:58 ]
Laat maar een filmpje zien. Heel jammer dat je nu gewoon door het gras mag crossen in tegenstelling tot de eerdere license tests in de voorgaande delen. En uninstall photoshop of psp ook even voordat je het plaatje van mij inlaadt om te bewerkenOp dinsdag 23 juli 2002 21:53 schreef 007 het volgende:
*knip*
Probeer dit maar eens te verslaan.![]()
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 02-06-2025 07:53 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Holy Sh*t!!Op dinsdag 23 juli 2002 00:24 schreef Steffie het volgende:
Spel toch maar meteen aangeschaft nadat ik zag dat er een nieuw model Skyline R34 M-spec in de garage stond te wachten met vers rubber, om onder handen te worden genomen
Eerst even een filmpje in m'n Nissan 350Z GranTurismo Aero om op te warmen. Was een erg leuk gevecht met die Nissan GT-R Concept. Die bak was een stuk sneller dan de mijne op het rechte eind op Ace niveau. In ieder geval ben ik Autumn Ring nog niet verleerd, driften lukt er nog steeds
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"][afbeelding][/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi"]gt3c_ar_350z.avi[/url]
Specs:
lengte: 148sec
grootte: 22.3MB
codec: DivX 3.11a
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hehe. Zijn nog wel zaken voor verbetering vatbaar, de perfecte racegame schuift telkens een op na een nieuwe release van Polyphony Digital's handelsmerkOp woensdag 24 juli 2002 00:18 schreef Sheik het volgende:
Is dit inderdaad in game???? Wow, <kwijl><slik><pinkt traantje weg>...die PS2 wordt nu vet tot in de max helemaal gebruikt he!!!
Wat een physics en graphics, echt super...nog nooit zo'n mooie game gezien moet ik eerlijk zeggen...
[/url]With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Na de eerste bocht kom ik vaak al grip tekortOp woensdag 24 juli 2002 13:35 schreef poohbeer het volgende:
Maareuhh.. hoeveel milimeter rubber hou je met die rijstijl over na een ietwat langer race'je?
M.a.w. je drift veeeeeeeeel te graag. Zou't ook niet sneller kunnen zonder driften trouwens?
We want more!! Kan je ook een filmpje maken met de onboard view?? Want dat wil ik ook wel eens weten hoe dat er uitzietOp woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Steffie het volgende:
[..]
Na de eerste bocht kom ik vaak al grip tekort
Dit speel speel ik eigenlijk ook alleen maar om te driften en bruut met die auto's te gooien. Voor perfecte rondjes rijden tot op de milimeter over de ideale lijn doe ik wel met GP500.
Overigens gaat het driften ook wel eens mis. Bij onderstaande race meteen in de tweede bocht al. Van frustratie werd het daarna toch een bijzonder leuk vervolg. Ik had weinig zin meer om het gas nog los te laten. Gelukkig kan je een Skyline R34 zulke kunsten wel toevertrouwen. Onderstaand filmpje is het meest recente bewijs van 's wereld meest indrukwekkende toerwagen ooit
Die tweede spin was min of meer opzet. Was aan het bedenken hoe ik de replay zo leuk mogelijk kon maken. En ik wist dat daar een camerapunt is die close-up filmt
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"][afbeelding][/url]
[url="http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi"]gt3_mr_r34.avi[/url]
Specs:
lengte: 126sec.
grootte: 15.0MB
codec: DivX 3.11a
De onboard-bumperview van de ronde na die tweede spin is 'in progress'![]()
en driften doe je GOED!Op woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Steffie het volgende:
Dit speel speel ik eigenlijk ook alleen maar om te driften en bruut met die auto's te gooien. Voor perfecte rondjes rijden tot op de milimeter over de ideale lijn doe ik wel met GP500.
Ach jah, style never goes out of fashionOp donderdag 25 juli 2002 00:17 schreef poohbeer het volgende:
en driften doe je GOED!
Gewoon met de standaard DualShock2 controller van de PS2. Om precies te zijn met het D-pad, niet met die analoge sticks.Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef McFlipp het volgende:
ff een vraagje speel je met een stuurtje? Of gewoon met de gamepad?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Er zit maar één 'nieuw' circuit in. Autumn Ring uit de delen voor GT3. Wanneer je daar niets om geeft is het inderdaad veel geld voor zo'n 80 nieuwe auto's.Op donderdag 25 juli 2002 13:36 schreef bAdmuTs het volgende:
Is dit de moeite waard om te kopen??? Ik heb zelf al een ps2 met GT3 en die schopt zwaar kont maar ik heb gelezen dat er in concept 2002 maar 2of3 nieuwe banen zittenen ong. 100 auto's
.
Alleen op die vijf circuits die in het spel zitten. Het spel staat helemaal los van GT3. Je kunt dit ook gewoon spelen zonder GT3 te hebben.Op donderdag 25 juli 2002 14:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Maar je kan dus wel met die 80 auto's over de oude circuits racen? Of alleen die paar circuits die er bij zitten>
Das nu dus jammer, dan hoef ik hem niet. Vind GT3 erg leuk maar om nu alleem op 5 circuits te gaan spelen dat ben ik snel zat.Op donderdag 25 juli 2002 14:26 schreef Steffie het volgende:
[..]
Alleen op die vijf circuits die in het spel zitten. Het spel staat helemaal los van GT3. Je kunt dit ook gewoon spelen zonder GT3 te hebben.
Idd,vind 40¤ er ook vrij veel voorOp donderdag 25 juli 2002 15:55 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Das nu dus jammer, dan hoef ik hem niet. Vind GT3 erg leuk maar om nu alleem op 5 circuits te gaan spelen dat ben ik snel zat.
Only fools are enslaved by time and space.
Beetje Jean Alesi of natuurlijk Rossi op 4 wielen.Op donderdag 25 juli 2002 22:01 schreef LoneRanger het volgende:
Vooral bij dat laatste filmpje ruik je het rubber gewoon
Steffie> je rijstijl doet me een beetje denken aan de mijne in cmr2 op ijs en sneeuw
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Herinner je die foto van Gilles in Monte Carlo nog? Daar heeft het meer van weg. Probeer dat gemis nog enigzinds te compenseren, maar dat was uniekOp donderdag 25 juli 2002 22:56 schreef Fisico het volgende:
Beetje Jean Alesi of natuurlijk Rossi op 4 wielen.
zijn auto was wat meer low-tech dan jouw skyline.Op donderdag 25 juli 2002 22:58 schreef Steffie het volgende:
Herinner je die foto van Gilles in Monte Carlo nog? Daar heeft het meer van weg. Probeer dat gemis nog enigzinds te compenseren, maar dat was uniek
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Maar ik rijd nog wel zonder traction control en anti-spin-mechanism. Dat is het eerste wat werd gedisabled toen die DVD het licht zagOp donderdag 25 juli 2002 23:00 schreef Fisico het volgende:
zijn auto was wat meer low-tech dan jouw skyline.
mooi beelden iig.
LuiwammesOp vrijdag 26 juli 2002 01:10 schreef Dribbeltje het volgende:
Steffie:
Waar stuur jij mee? Controller of een stuur?
Op donderdag 25 juli 2002 13:03 schreef Steffie het volgende:
[..]
Gewoon met de standaard DualShock2 controller van de PS2. Om precies te zijn met het D-pad, niet met die analoge sticks.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq