[policy] topics moven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 09:13

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Is het een idee om de originele poster een mailtje te sturen op het moment dat zijn of haar topic wordt gemoved?

Nu is het maar de vraag waar je topic is gebleven en als je geluk hebt vind je het terug. In mijn ogen een kleine moeite als je toch al de moeite neemt om iets te moven als mod zijnde.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Mwoa, ff goed vind ik dan een search naar je topic ook een kleine moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

uhm gewoon op je naam klikken is toch makkelijker en minder tijdrovend voor de mods ook nog es

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 09:13

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
good point...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op woensdag 17 juli 2002 12:00 schreef DeFeCt het volgende:
Is het een idee om de originele poster een mailtje te sturen op het moment dat zijn of haar topic wordt gemoved?

Nu is het maar de vraag waar je topic is gebleven en als je geluk hebt vind je het terug. In mijn ogen een kleine moeite als je toch al de moeite neemt om iets te moven als mod zijnde.
Te veel werk voor modjes en ik vind het eigenlijk wel goed dat de user ff moet zoeken, want HIJ is fout geweest. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een mailtje sturen bij een simpele moven van bijvoorbeeld [forum=9] naar [forum=33] vind ik niet echt heel erg nodig, wat wel handig zou zijn, is als je van de forumsoftware een melding zou krijgen als er een topic van jou verplaatstt is. Dus als je op het forum komt, je een pop-up krijgt (owyeah, popups >:), toch maar een melding in het scherm zelf ;)) met daarin de melding dat je topic gemoved is. Dat zou ook handig zijn bij slotjes, dat je dan melding krijgt, wat je er verder mee moet doen als je het niet eens bent...]

Push-meldingen, als het goed is, is zo'n feature al gerequest in het nieuwe forum :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Bovendien is het altijd handig om je topic te bookmarken, zodat je hem altijd weer kunt terugvinden, ook als je topic gemoved is. Dan kun je direct ook zien of hij niet toevallig naar een 'gesloten' gedeelte van het forum verplaatst is (bijv. het Crewforum, de Trashcan of HK/SG/NSTM/TF, als je daar geen toegang tot hebt).

Maar om iedereen met de mail op de hoogte te houden, kost een moderator gewoon teveel werk. Dan is het voor een moderator veel sneller om een topic gewoon te sluiten i.p.v. te verplaatsen.

Op je naam klikken is inderdaad ook een optie, alleen dat werkt niet met SG, NSTM en TF. Dit werkt overigens wel in het nieuwe forum dat binnenkort op GoT gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een bericht bij een move naar een forum waar iemand niet bij kan (SG, HK, CF, evt TC, ..) lijkt me wel handig, en dat gebeurt geloof ik (vaak) al.

Maar voor de rest werkt op de naam klikken voor bijna iedereen goed. Hottopic werkt beter, dan heb je amper door dat het verplaatst is...

(edit: me is traag)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1