May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
€99,-
Ook speciaal voor laptops. Wel wat aan de prijzige kant, maar het is wel een degelijk ding
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Deze link leid nu gewoon naar de hoofdpage van Samsonite.
450 Series / ZIPLITE
Zython 149*043
Heb dat ding is perfect!
Het ding op de site van paradigit is beter, maar te klein. Er moet een laptop van ongeveer 25 x 40 cm.
Iemand nog suggesties?
300 Series / TRACKERS
Weekend 211*035
en ik draag nooit een stropdas bij die rugzak.....
Verwijderd
Ik heb voor een normale rugzak gekozen omdat ik mensen liever niet wilt laten weten dat ik met een dure laptop rondloopt.
Ja, ik woon in Den Haag ja, hoe wisten jullie dat?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Had zelf de Samsonite site natuurlijk ook al bekeken, maar gisterenmiddag bleef er van alles hangen, dus was hem nog niet tegengekomen.
Daar heb ik ook wel naar gekeken, maar ik heb nog niks kunnen vinden met een beetje schok absorberende bekleding. Eigenlijk ben ik toch wel een klein beetje bang voor deuken in het deksel van m'n titanium powerbook.athlonkmf
Ik heb zelf juist voor een "normale" rugzak gekozen
Het 'incognito' zijn is een goed argument, vandaar dat die eerste samsonite niet zo geschikt is.
Op een laptop rugzak staat niet "HIER ZIT EEN LAPTOP IN" hoor. Het zijn gewone rugzakken met speciaal voor de laptop gemaakte vakken.Op donderdag 18 juli 2002 11:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb zelf juist voor een "normale" rugzak gekozen voor m'n laptop. Eentje van V&D. Worldwide travel of zo. Een groot voorvak waar laptop in past. en een kleine voorvak voor de voeding en accesoires.
Ik heb voor een normale rugzak gekozen omdat ik mensen liever niet wilt laten weten dat ik met een dure laptop rondloopt.
Ja, ik woon in Den Haag ja, hoe wisten jullie dat?
He ik woon ook in Den Haag
Precies op de grens van de stad en schilderswijk zelfs. Maar ik ben echt niet bang dat m'n laptop gestolen wordt ofzo. Het valt allemaal best mee hoor.
Targus laptop rugzakken
Ik vind zelf de Sport Deluxe Computer Backpack- Platinum/Black wel cool alleen een beetje prijzig maar dan heb je ook wel wat. Net zoals de EASTPAK rugzakken
Assume there are no rules and it's one big free for all
Gast dat ding is van TITANIUM dus zo snel komen erook weer geen deuken in. De Titanium powerbook is overigens welOp donderdag 18 juli 2002 11:39 schreef Uitvreter het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik toch wel een klein beetje bang voor deuken in het deksel van m'n titanium powerbook.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Het voordeel van zo'n rugtas is dat niemand ziet dat er een laptop inzit, en daarnaast zit hij perfect op de rug.
http://intranet.tatonka.com/infosys/infocgi/artinfo1.dll?1612
In de bodem heb ik een stukje schuimspul gelegd, want die is niet stevig genoeg.
De tas is gewoon zwart en valt niet echt op, indien de hoes te klein is voor je laptop kan je uit een zijkant de schuimrubber voering halen. Hierdoor past mijn 15" toshiba gewoon. Je kan de schuimrubber rand dan los gebruiken in het vak
What if this weren't a hypothetical question?
Deze heb ik dus ook. Hij is erg handig alleen wat niet zo handig is dat de sluiting van de riemen (een ander woord weet is zo snel niet) van plastic zijn. Niet echt stevig. Er is er al 1 kapot. Jammer dat ze die niet van ijzer hebben gemaakt.Op donderdag 18 juli 2002 18:45 schreef TrekY11 het volgende:
Ik heb een zwarte rugzak van Fellowes, hierin zit een appart vak voor de laptop met daarin een uitneembare schuimrubber hoes.
De tas is gewoon zwart en valt niet echt op, indien de hoes te klein is voor je laptop kan je uit een zijkant de schuimrubber voering halen. Hierdoor past mijn 15" toshiba gewoon. Je kan de schuimrubber rand dan los gebruiken in het vak
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Verwijderd
Gesp?Op donderdag 18 juli 2002 19:23 schreef scubapro het volgende:
alleen wat niet zo handig is dat de sluiting van de riemen (een ander woord weet is zo snel niet) van plastic zijn.
Tassen van [url="http://www.kensington.com/products/pro_c1120.html"]Kensington[/url]
Loeibaar.nl
Van buitenaf is het hooguit een wat grote rugtas, maar verder kan je nergens aan zien dat er een laptop in zit. Aan de binnenkant zijn de vakken met een soort kunststof gevoerd, dus hij kan een regenbuitje hebben. Verder barst-ie van de vakjes voor diskettes en andere troep... ik heb hem destijds bij de America Today gehaald voor F149,-. Eastpak ('het andere Amerikaanse tassenmerk') heeft trouwens ook laptop-geschikte rugtassen.
Tassen van Samsonite vind ik, a, te duur en b, te zakelijk. Fellowes maakt voornamelijk computer-opslagspul (naast cdhoesjes enzo) dus in een rugtas van Fellowes kan haast maar 1 ding zitten, plus dat de kwaliteit mij niet geheel kon overtuigen (zeker omdat ze niet goedkoper zijn dan mijn tas)... dat waren voor mij de redenen om niet voor zo'n merk te kiezen maar juist de voorkeur te geven aan een 'normaal' rugtassenmerk (niet dat Samsonite niet normaal is, hoor
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
dan staat er bij zo'n pack 3 plaatjes met dtailsOp woensdag 17 juli 2002 12:44 schreef Nono_home het volgende:
kijk dan op de site naar de :
450 Series / ZIPLITE
Zython 149*043
Heb dat ding is perfect!
en 1 spannend detail is, jawel, het merkje samsonite...
[ik wil dus zeggen dat ik het een beetje dom vind van samsonite zo te patsen met hun eigen merk]
Op een flesje bavaria staat toch ook geen Warsteiner!
Werkte perfect en de rugzak zaf er doodnormaal uit. Heb alleen geen idee hoe duur dat ding was.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Hij is van het merk Plevier en ik heb hem gekocht bij Jac Woestenburg in Haarlem.
Iedereen bedankt voor de tips.
Echt leuk zag dat eruit. 2 vaken, welk dan elkaar zaten met ongeveer 5cm band oid, en dan in de achterste kon je je discamn doen en in de voorste wat anders, superhandig als het weer wat warmer word en je dus geen jas meer aan hebt waar je hem in kan doen. en zag er behoorlijk stevig/beschermend uit.
Als iemand weet waar ze die verkopen, dan hou ik me aanbevolen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Maar ik heb zelf niet zo'n tas.. ik vind ze een beetje lomp, bergbeklimmerachtig
[edit] deze:
Verwijderd
past daar een Toshiba Satellite Pro 6000 in? dan ga ik ook maar zo eentje halen, zitten al behoorlijk wat krassen op de bovenkant van de laptopOp woensdag 24 juli 2002 17:19 schreef rick_h het volgende:
bij onze school (hanzehogeschool groningen) kon je tegen een speciale prijs een laptop kopen. Bij die aanbieding zat ook een speciale rugtas met een vak voor de laptop. Ik denk niet dat die erg duur was (als geld een rol speelt?) omdat je voor 100 gulden oid dat extra pakket kon krijgen (incl. muis, netwerkkaart en nog wat zooi). Dat was via norrod. Misschien kun je die winkel contacten of ze nog zulke tassen verkopen.
Maar ik heb zelf niet zo'n tas.. ik vind ze een beetje lomp, bergbeklimmerachtigIk had mn laptop eerst een tijdje los in mn normale rugtas, maar dat is toch niet zo goed als je hem ergens tegen aanstoot ofzo.. dr kwamen ook al wat krassen op de bovenkant
Toen heb ik een zo klein mogelijk laptoptasje van Caselogic gekocht van 20 of 30 euro bij mediamarkt, waar je laptop precies in past zonder veel extra vakken etc (wel beschermend materiaal uiteraard tegen schokken).. die tas met laptop erin stop ik dan in mn normale rugtas. Misschien is dat ook een oplossing voor jou?
[edit] deze:
[url="http://www.casedirect.com/images/p578B.JPG"][afbeelding][/url]
ik heb een toshiba satellite 1800.. maar ik weet niet of toshiba voor alle modellen dezelfde maten gebruikt. Het lijkt me haast wel dat het past.. anders probeer je het even in de winkel, heb ik ook gedaan voor ik hem kocht.Op woensdag 24 juli 2002 20:42 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
past daar een Toshiba Satellite Pro 6000 in? dan ga ik ook maar zo eentje halen, zitten al behoorlijk wat krassen op de bovenkant van de laptop
Verwijderd
ok dan neem ik em wel mee (ik vermoed dat die satellite 1800 van jou een 14.1 inch tft heeft? dan zal het waarschijnlijk wel passen)Op woensdag 24 juli 2002 21:48 schreef rick_h het volgende:
[..]
ik heb een toshiba satellite 1800.. maar ik weet niet of toshiba voor alle modellen dezelfde maten gebruikt. Het lijkt me haast wel dat het past.. anders probeer je het even in de winkel, heb ik ook gedaan voor ik hem kocht.
volgens heeft die van mij (toshiba 1800/100) een iets kleiner scherm, maar de laptop is wel even groot als zn grotere broertje (1800/400) die wel een groter scherm heeft. Bij die van mij zit er een dikkere plastic rand om het scherm. Dus het zal wel lukken met dat tasje denk ik.Op woensdag 24 juli 2002 21:57 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
ok dan neem ik em wel mee (ik vermoed dat die satellite 1800 van jou een 14.1 inch tft heeft? dan zal het waarschijnlijk wel passen)
Verwijderd
Maar, lomp groot issie wel. Echt LOMP groot
nee aan de buitenkant is er dan niks aan te zien.. maar nog een paar van die valpartijen en je zult echt wel wat merken hoor.. alles wat binnen in de laptop zit krijgt nog steeds een gigantische klap.. en een harddisk of cd-rom drive zijn daar nog wel gevoelig voor. Ik heb die beschermtas vooral tegen de krassen en als je ergens tegen aan stoot ofzo.. maar bij echt harde klappen helpt zo'n tasje niks.Op donderdag 25 juli 2002 01:33 schreef elguapo het volgende:
Voordeel van die lomp grote NoRRoD tas is wel dat er echt niets, maar dan ook niets kapot kan gaan aan je laptop. Ik heb de mijne al een paar keer laten donderen, vanaf max. 1,5 meter ofzo, en er is helemaal niks aan te zien