MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
gokken ja...heb je wel eens wat besteld dan bij hun?Op woensdag 17 juli 2002 11:38 schreef Gully het volgende:
met normale post een dag of 3 gok ik. Met express service sneller iig
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
hzo 3 dagen? ervaring?Op woensdag 17 juli 2002 11:53 schreef Gully het volgende:
nee, maar dat maakt toch niets uit? een post-service zorgt voor de aflevering en als hun hem op de bus doen, denk ik dus dat je hem met 3 dagen hebt (dld is niet zo ver...)
okay thnx!Op woensdag 17 juli 2002 13:07 schreef Gully het volgende:
nou als ik iets uit hong-kong laat komen is het er binnen ong. 5 werkdagen. aangezien binnen nld het in 2 dagen kan, lijkt me 3 dagen voor dld redelijk.
nog tweakerz ervaring met PhotoShoppingCenter.de?
Hoeveel dagen duurde het bij jou dan toen ze hem hadden opgestuurd en dan naar Nederland?Op woensdag 17 juli 2002 13:40 schreef knakworst het volgende:
kijk eens in de shop survey. Heb er zelf een dimage 5 gekocht, shop survey ingevuld, maar die is gedelete.
Verwijderd
Ik heb daar dus twee Minolta Dimage S404's besteld en vorige week binnen gekregen.
Ze hadden de cam's op Vrijdag 5 Juli verstuurd, en op Dinsdag 9 Juli had ik ze. Ging dus 4 dagen overheen, incl weekend !!
Alles top verpakt, hele goeie sjop ditte !!
Ik heb trouwens onder rembours besteld voor de veiligheid, maar het schijnt zo te zijn dat TPG post €23,= extra rekent. Maar ik heb ook geen zin om zomaar €700,= over te maken en dan het risico te lopen niks te ontvangen.
Maar ze reageren in ieder geval erg snel en vriendelijk op mailtjes, dus over het personeel niets dan lof
Idd heel erg vriendelijk personeel, ik had ze (haar) vanmiddag nog aan de telefoon en klonk vriendelijk!Op woensdag 17 juli 2002 18:01 schreef schumacher het volgende:
Maar ze reageren in ieder geval erg snel en vriendelijk op mailtjes, dus over het personeel niets dan lof.
Dan maar hopen dat hij er vrijdag iz!!
sorry, maar dan heb je toch een foutje gemaakt.Op woensdag 17 juli 2002 18:01 schreef schumacher het volgende:
Ik heb eergisteravond (?) een Powershot S30 bij ze besteld. Eerst heb ik een aantal winkels een mail gestuurd met de vraag of ze hem op tijd konden leveren (voor 25 juli). Ik kreeg van hen een reactie dat ze de cam op voorraad hadden en dat levering normaal 2-5 werkdagen in beslag neemt. Dus ik heb direct besteld.
Ik heb trouwens onder rembours besteld voor de veiligheid, maar het schijnt zo te zijn dat TPG post €23,= extra rekent. Maar ik heb ook geen zin om zomaar €700,= over te maken en dan het risico te lopen niks te ontvangen.
Maar ze reageren in ieder geval erg snel en vriendelijk op mailtjes, dus over het personeel niets dan lof.
Bij www.2mcomputers.nl heb je m voor exact dezelfde prijs (incl. verzendkosten that is) en dan heb je ook een Nederlandse handleiding.
Goede winkel, was binnen een dag hier, belden ook nog ff of ie al was aangekomen enzo, tasje en extra accu zenden ze nog hiernaartoe zonder extra verzendkosten en het geld kan ik gewoon overmaken als ik ze heb.
Maargoed, daar heb je nou niks meer aan natuurlijk
Geld overmaken 4 werkdagen, verzenden 3 dagen.Op woensdag 17 juli 2002 14:57 schreef wout-hugo het volgende:
[..]
Hoeveel dagen duurde het bij jou dan toen ze hem hadden opgestuurd en dan naar Nederland?
Ze reageerden helaas veel later op mijn email, en ik was al bang dat ik anders geen camera zou hebben voor de vakantieOp donderdag 18 juli 2002 01:20 schreef Azrael het volgende:
[..]
sorry, maar dan heb je toch een foutje gemaakt.
Bij www.2mcomputers.nl heb je m voor exact dezelfde prijs (incl. verzendkosten that is) en dan heb je ook een Nederlandse handleiding.
Goede winkel, was binnen een dag hier, belden ook nog ff of ie al was aangekomen enzo, tasje en extra accu zenden ze nog hiernaartoe zonder extra verzendkosten en het geld kan ik gewoon overmaken als ik ze heb.
Maargoed, daar heb je nou niks meer aan natuurlijk
Inderdaad was het qua prijs misschien beter geweest, maar geen camera is nog minder. Nederlandse handleiding is niet zo'n probleem, die kan Canon Nederland misschien wel sturen?
Jah, misschien wel, ik hoop voor je dat je dan niet moet dokken.Op donderdag 18 juli 2002 12:54 schreef schumacher het volgende:
[..]
Ze reageerden helaas veel later op mijn email, en ik was al bang dat ik anders geen camera zou hebben voor de vakantieIn het mailtje dat ik kreeg stond dat ze hem niet op tijd zouden hebben.
Inderdaad was het qua prijs misschien beter geweest, maar geen camera is nog minder. Nederlandse handleiding is niet zo'n probleem, die kan Canon Nederland misschien wel sturen?
Wel jammer dat 2M niet zo goed reageert op emails, voor hun en ons (ze waren trouwens ook op vakantie geloof, ik een beetje vaag). Ik ben blij dat ik ff heb gebeld heb (nr. uit de shopsurvey gehaald), want toen ging het ineens wel heel snel.
Weet iemand waar ik voor mijn toekomstige (morgen) Olympus C-300 een Nederlandse handleiding kan downloaden?
Op de site van olympus staan veel handleidingen, maar niet voor de C-300 en al helemaal niet in het NederlandsOp donderdag 18 juli 2002 17:02 schreef wout-hugo het volgende:
Nu we het toch over Duitse handleidingen hebben.
Weet iemand waar ik voor mijn toekomstige (morgen) Olympus C-300 een Nederlandse handleiding kan downloaden?
Hier nog ff het adres:
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/manuals.cfm
thnx...daar kom ik iets verder meejOp donderdag 18 juli 2002 20:22 schreef schumacher het volgende:
[..]
Op de site van olympus staan veel handleidingen, maar niet voor de C-300 en al helemaal niet in het Nederlands
Hier nog ff het adres:
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/manuals.cfm