lees hier als je optical mouse kuren vertoont!

Pagina: 1
Acties:

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 07:53

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
Weet eigenlijk niet of dit de correcte plek is hiervoor, maar ik wil ff mijn ei kwijt!

Sinds 2,5 week loop ik al te kl*ten met mijn pc, mijn muis beweegt, hangt ff gaat weer verder, hangt ff gaat weer verder, heel wazig allemaal, alles geprobeerd, nieuwe drivers ( logitech optical mouse ) muis in en uitgeplugd, en toch maar vreemd blijven doen. Gisteren had ik zoiets van f*k it! Formatteren die hap, het is leuk geweest, zo kan ik niet werken.
Gedurende de installatie, vertoont die muis weer dezelfde kuren ( ik :( ) wat krijgen we nou!, dus ik til die muis op en controleer hem nog een keer, maar niets vreemds aan te zien... totdat ik hem terugplaats NAAST de muismat, en doet hij het weer |:( mijn muismatkleur loopt over van donker naar licht, en blijkbaar vind hij dat niet leuk!

Moraal van het verhaal : CHECK eerst je muismat, en ga dan verder troubleshooten, ( ik heb namelijk de rest van de avond het gelach van mijn vrouw aan moeten horen )

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
:D

bedankt voor de tip :)
zal het onthouden als ik ooit tegen problemen aanloop

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

euh ja... waarom zou je ook een muismat gebruiken als je een optische muis hebt? Een muismat is er toch alleen voor dat een muis met zown balletje beter "rolt"?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:20
Op woensdag 17 juli 2002 11:28 schreef Gully het volgende:
euh ja... waarom zou je ook een muismat gebruiken als je een optische muis hebt? Een muismat is er toch alleen voor dat een muis met zown balletje beter "rolt"?
Persoonlijk vind ik een optische muis lekkerder schuiven over een muismat dan over een tafelblad ;) Maar ik heb een compleet zwarte, en die werkt wel goed.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
ik heb namelijk de rest van de avond het gelach van mijn vrouw aan moeten horen
>:) Het leven is hard :P

Senile! Senile Oekaki

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik had hier dus het zelfde porbleem op een houten tafel. Door de nerf liep mijn muis ook constant te kutten. Nu heb ik er een wit a4'tje onder liggen en geen problemen meer!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1