Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
ik zie niet echt een probleem maar dat zal wel komen omdat mijn Illustrator drempel erg laag is 
dus:
-open illustrator
- kies bestand->place-> open je afbelding
- klik op de afbeelding
- toets CTRL-2 om deze te locken
- pak het pentooltje
- plaats ankerpunten voor je leven
- kies het beziercurve tooltje en maak de bochtjes wat ronder.
of zoek een ziel die dat voor je doet
[edit]
bovenstaande kun je ook in Photoshop doen...
op CTRL-2 na dan.
[/edit]
dus:
-open illustrator
- klik op de afbeelding
- pak het pentooltje
[edit]
op CTRL-2 na dan.
[/edit]
het ligt er een beetje aan welke letters je nodig hebt... als het voor complete teksten is is het bijna niet te doen, maar is het slechts voor een kreet of zo, dan kun je zelf wel gaan modelleren. het font ziet er logisch/geometrisch uit dus met een beetje illustrator-kunst moet het wel te doen zijn. overtrekken zou zo rafelige resultaten geven.
besides, als de tekst alleen maar 'dubo' is (of in ieder geval niet belachelijk lang > 16 char), mail me dan maar, dan ga ik even met illustrator aan de slag. zoals ik al zei, overtrekken is in veel gevallen niet strak genoeg.
besides, als de tekst alleen maar 'dubo' is (of in ieder geval niet belachelijk lang > 16 char), mail me dan maar, dan ga ik even met illustrator aan de slag. zoals ik al zei, overtrekken is in veel gevallen niet strak genoeg.
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
Volgens mij had jij in de tijd dat je dit hebt geschreven dit figuur al 3 keer kunnen outlinenOp woensdag 17 juli 2002 11:03 schreef Hangloozz het volgende:
ik zie niet echt een probleem maar dat zal wel komen omdat mijn Illustrator drempel erg laag is
dus:
-open illustrator
- klik op de afbeelding
- pak het pentooltje
[edit]
op CTRL-2 na dan.
[/edit]
zou het?Op woensdag 17 juli 2002 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Volgens mij had jij in de tijd dat je dit hebt geschreven dit figuur al 3 keer kunnen outlinen
mja, ik kan denk idd sneller illustratorren dan zo'n reply tiepen met 2 vingers
Ik denk dat je hier verder mee kunt, trek het gewoon over in illustrator of freehand als je alleen die letters nodig hebt. Het overtrekken zelf zul je echt zelf moeten doen. In het andere topic komt vanzelf een reactie als iemand weet welk font het is. Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()