It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
188,000 results op Google 
Ja dus
Stond in de PCM van ik meen vorige maand een stukje over, alleen kan ik 'm uiteraard eve niet vinden, er stonden ook een paar url's in.
Ja dus
Stond in de PCM van ik meen vorige maand een stukje over, alleen kan ik 'm uiteraard eve niet vinden, er stonden ook een paar url's in.
Exact expert nodig?
Op woensdag 17 juli 2002 10:37 schreef Crazy_D het volgende:
188,000 results op Google
Ja dus
Ik zou graag een scan van je (of ne1 else) ontvangen van die PCM.
Kom erachter dat ik die PCM heb weggemikkerd. Het artikel op zichzelf was niet zo bijster intressant hoor, waren meer wat open deuren (tenminste, als je er wat vanaf weet, ging niet echt diep).
Ze legden uit dat je zeg maar 2 manieren hebt om hackers tegen te gaan. De 1e is alleen een firewall, dus zeg maar bij de ingang controlleren, en daarna is het vrij spel. De 2e is intrusion detection (of een combie van die 2, dus eigenlijk 3...
), waarbij de software (of hardware maja daar zit ook weer software in) niet alleen kijkt wie er binnen komt, maar ook wat ie aan het doen is. Bv 4578 keer proberen in te loggen op een server (simpel voorbeeldje natuurlijk). Was wel leuk om te lezen maar daar komt het eigenlijk zo'n beetje op neer. Enigste echt intressante waren de url's mjah die heb ik dus ook niet meer 
Oh ik zie op de site van de pcm dat het de uitgave van deze maand is (7 - 2002), dit is het online verhaaltje: http://www.pcmweb.nl/pcm/archief/0702/item7/
Misschien kun je 'm nog ff ergens in de winkel bekijken en de url's overschrijven
Ze legden uit dat je zeg maar 2 manieren hebt om hackers tegen te gaan. De 1e is alleen een firewall, dus zeg maar bij de ingang controlleren, en daarna is het vrij spel. De 2e is intrusion detection (of een combie van die 2, dus eigenlijk 3...
Oh ik zie op de site van de pcm dat het de uitgave van deze maand is (7 - 2002), dit is het online verhaaltje: http://www.pcmweb.nl/pcm/archief/0702/item7/
Misschien kun je 'm nog ff ergens in de winkel bekijken en de url's overschrijven
Exact expert nodig?
Thnx.. kga gelijk vanmiddag ff checkenOp woensdag 17 juli 2002 14:25 schreef Crazy_D het volgende:
Kom erachter dat ik die PCM heb weggemikkerd. Het artikel op zichzelf was niet zo bijster intressant hoor, waren meer wat open deuren (tenminste, als je er wat vanaf weet, ging niet echt diep).
Ze legden uit dat je zeg maar 2 manieren hebt om hackers tegen te gaan. De 1e is alleen een firewall, dus zeg maar bij de ingang controlleren, en daarna is het vrij spel. De 2e is intrusion detection (of een combie van die 2, dus eigenlijk 3...), waarbij de software (of hardware maja daar zit ook weer software in) niet alleen kijkt wie er binnen komt, maar ook wat ie aan het doen is. Bv 4578 keer proberen in te loggen op een server (simpel voorbeeldje natuurlijk). Was wel leuk om te lezen maar daar komt het eigenlijk zo'n beetje op neer. Enigste echt intressante waren de url's mjah die heb ik dus ook niet meer