Toon posts:

[outlook express] automatisch mail beantwoorden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik outlook express zo kan configureren dat hij automatisch een mail terugstuurd naar de zender. (geen ontvangstbevestiging, maar echt een mail)

Verwijderd

Ik weet dat je in Outlook 97 een optie "afwezigheids-assistent" en "Postvak In-assistent" hebt. (onder de optie 'extra')
Die kan de gevraagde actie uitvoeren.
Ik twijfel even of Express die opties ook ondersteunt...kijk anders ff.

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ja kan volgens mij met message rulers.

xtra -> berichtregels -> email

Dan kan je zetten voor alle berichten beantwoorden met een bepaald bericht en dan moet je ff een mailtje maken en di eergens opslaan.

That's all volgens mij

Verwijderd

Als je dit wilt gebruiken omdat je op vakantie gaat o.i.d. zul je wel de computer aan moeten laten staan met Outlook Express open anders werkt het niet.
Maar je moet zelf een message rule in elkaar planten waarin staat dat wanneer je een mail ontvangt op dat account hij antwoord met een mail met dit en dat erin.
De optie kun je vinden onderrr...
[extra] / [berichtregels] of [message rules] / [e-mail]

edit: iemand was me te vroeg af.

Verwijderd

Topicstarter
de computer blijft aanstaan :)

bedankt voor de reacties :)

oh btw, het werk, maar niet helemaal zoals bedoelt :) Hij stuurt een mail door maar die wordt dan gewoon met header en al in een .txt gegooit en vervolgens als bijlage bij de mail verzonden.... :(

Hoe zou dat te fixxen zijn.....

• Legztec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 11:24

Legztec

Slapen?

Een beetje ISP heeft hiervoor een service draaien.
Ik weet niet bij welke provider je zit, maar ik zou als ik jou was even informeren.
Pagina: 1