Ik heb de al oude Trust mp3 speler, maar hij heeft geen backlight. Ik wil dat er wel inzetten. Heb het geprobeerd met CCFL maar is veels te groot. Wat is een makkelijke oplossing? Kan het met led lampjes? Niet perse er onder maar aan de zijkant?
Ah dat zijn die kleine dingetjes. Hmm die zou ik wel kunnen gebruiken. Alleen SMD solderen is wel klote zeg.
/me heeft niet zo'n vast hand
/me heeft niet zo'n vast hand
kan dat niet met zo'n backlight setje voor een gameboy?
dan knip je m toch wat kleiner?Op woensdag 17 juli 2002 12:18 schreef Rogier21 het volgende:
Nee veel te groot
[of kan dat niet?]
Verwijderd
1 of 2 normale 3 mm blauwe ledjes miscien? die je naast het display legt en ze "erin" laat schijnen? SMD (Surfice Mounting Device)leds zijn errug klein (negatief), moeilijk te solderen, maar wel errug klein (nu als positief).
Ik zou dus voor de 3mm blauw gaan.
Ik zou dus voor de 3mm blauw gaan.
edit:
iets duidelijker gemaakt
iets duidelijker gemaakt
nope, ik heb hier zo'n setje liggen, mijne is zegmaar een lusje, dus vermoed dat de beide kanten geconnect moeten blijven ...Op woensdag 17 juli 2002 21:30 schreef krekrrr het volgende:
[..]
dan knip je m toch wat kleiner?
[of kan dat niet?]
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Hmm ik denk dat ik een ledje ertussen probeer te stoppen. Als je m nl openmaakt zit de LCD direct op de printplaat gesoldeerd. Dan zou ik die helemaal eerst los moeten solderen. Ik denk dat dat niet gaat werken
Pagina: 1