When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Je weet niet eens hoe je kleuren kan analyseren, en je wilt wel een icoontje maken?Op woensdag 17 juli 2002 08:54 schreef wfzelle het volgende:
Ik wil graag de achtergrondkleuren van het forum weten, beide blauw-tinten. Volgens mij staan ze niet in de source, maar worden ze via een Java-scriptje toegevoegd. Hexidecimaal of RGB maakt me niet uit.
Dit in verband met het maken van een usericoontje.
Verwijderd
Ik heb via macromedia flash achterhaald wat de kleuren zijn:
volgens mij is de deze reply licht!
code:
1
2
3
4
| ----------------------- Donker = #AAAAE6 Licht = #C4C3EB ----------------------- |
volgens mij is de deze reply licht!

Verwijderd
Of je checkt de gewoon de source van een willekeurig topic...Op woensdag 17 juli 2002 09:44 schreef desparado het volgende:
Ik heb via macromedia flash achterhaald wat de kleuren zijn:
code:
1 2 3 4 ----------------------- Donker = #AAAAE6 Licht = #C4C3EB -----------------------
volgens mij is de deze reply donker
Het staat dus niet in de source. Maar bedankt, slotje is welkom.Of je checkt de gewoon de source van een willekeurig topic...
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Verwijderd
Je kan ook wat beter kijken.Op woensdag 17 juli 2002 09:56 schreef wfzelle het volgende:
[..]
Het staat dus niet in de source. Maar bedankt, slotje is welkom.
Verwijderd
staat er echt niet in hoor!!
En is trouwens te veel moeite met zoeken!
we don't need your help!
Heej en check trouwens die zin bij Courage:
Deze is volgens mij donker
en die van mij (desparado):
Deze is volgens mij licht
geinig man!
En is trouwens te veel moeite met zoeken!
Heej en check trouwens die zin bij Courage:
Deze is volgens mij donker
en die van mij (desparado):
Deze is volgens mij licht
geinig man!
als ze in dat javascriptje worden toegevoegd dan kijk je toch ff in dat javascrippie? en hoe die heet staat ook in de source
Sjongejonge... dit is wel erg simpel he
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.