Ik heb slack 8.1 geinstalleerd met daarbij dus de standaard KDE 3.0.1. Nou zag ik hele lekkere screenshots van kde 3.1 en wil die dan ook compilen. Maar..... kan dat zomaar? Of moet ik eerst de slack packages eraf halen? En hoe save ik dan me kde instellingen (~/.kde ???)?
Verwijderd
Ja, die kan je gewoon compilen en nee, je hoeft niet eerst de oude versie eraf te halen. Zelf geef ik er altijd de voorkeur aan om de oude eraf te knallen en dan een schone install van de nieuwe versie te doen i.p.v. een "upgrade".
Maar dat ligt misschien ook wel een beetje aan mij
Ik heb niet echt persoonlijke kde instellingen, dus die boeien me dan ook niet echt. Hoe je die kan behouden is vast wel ergens te vinden op het net of wellicht dat een andere tweaker het zo op kan hoesten...?? (vast wel
)
Edit:
Hier vind je trouwens antwoord op al je vragen:
http://www.kde.org/documentation/faq/install.html
Maar dat ligt misschien ook wel een beetje aan mij
Ik heb niet echt persoonlijke kde instellingen, dus die boeien me dan ook niet echt. Hoe je die kan behouden is vast wel ergens te vinden op het net of wellicht dat een andere tweaker het zo op kan hoesten...?? (vast wel
Edit:
Hier vind je trouwens antwoord op al je vragen:
http://www.kde.org/documentation/faq/install.html
Verwijderd
Je kunt de .kde dir in je /home dir wel backuppen. Ook kun je overwegen KDE-3.1 in een andere dir te zetten en de KDEDIR en PATH variabelen te veranderen. Werkt het dan toch niet, kun je altijd eenvoudig weer terug. Of je pleurt de /opt/kde dir weg en installeert de Slackware KDE packages opnieuw.
ik ben hem al eventjes aan het compilen, heb hem in een andere map laten wegzetten.Op woensdag 17 juli 2002 13:49 schreef janjanjansen het volgende:
Je kunt de .kde dir in je /home dir wel backuppen. Ook kun je overwegen KDE-3.1 in een andere dir te zetten en de KDEDIR en PATH variabelen te veranderen. Werkt het dan toch niet, kun je altijd eenvoudig weer terug. Of je pleurt de /opt/kde dir weg en installeert de Slackware KDE packages opnieuw.
Verwijderd
Ik heb er gisteren ongeveer 15 uur over gedaan op een P500. De KDE SDK heb ik overgeslagen de andere onderdelen inclusief games, documentatie e.d. heb ik wel geinstalleerd.
Ik heb het geinstalleerd vanuit een xterm in kde 3.0.0. Ging als een trein geen enkel probleem. Halverwege de upgrade merk je alleen dat sommige stukken van kde 3.0.0 plots 3.0.2 zijn geworden maar verder geen enkel probleem met persoonlijke settings themes ofzo. Alles blijft gewoon goed.
Ik heb het geinstalleerd vanuit een xterm in kde 3.0.0. Ging als een trein geen enkel probleem. Halverwege de upgrade merk je alleen dat sommige stukken van kde 3.0.0 plots 3.0.2 zijn geworden maar verder geen enkel probleem met persoonlijke settings themes ofzo. Alles blijft gewoon goed.
ik denk dak een uurtje 8 bezig ben geweest, tijdens werken doorOp woensdag 17 juli 2002 16:45 schreef smasr het volgende:
Ik heb er gisteren ongeveer 15 uur over gedaan op een P500. De KDE SDK heb ik overgeslagen de andere onderdelen inclusief games, documentatie e.d. heb ik wel geinstalleerd.
Pagina: 1