verschil tussen 3Com 3C16734B & 3C16791 switch

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een korte vraag:
Wat is het verschil tussen de 3Com 8xUTP 3C16734B, 8xUTP, 10/100Mb Switch van +- 204 Euro en de 3Com OfficeConnect 3C16791, 8xUTP 10/100Mb DS-Switch van +- 155 Euro?

[Dit hoef je niet te lezen modus]
Ik heb namelijk toen we nog wet guldens betaalden een 3Com 8xUTP 3C16734B gekocht die was namelijk in de aanbieding en was toen 275,- gulden nu is dezelfde switch bij die winkel niet meer verkrijgbaar maar wel ergens anders maar wel een stuk prijziger namelijk 450,- gulden dus 175,- gulden duurder.

Nu zag ik dus die 3Com OfficeConnect 3C16791 en die is toch ff 50 euro goedkoper maar wat is nu echt het verschil? Ik heb al op de 3com site gekeken maar zie alleen maar dat die iets platter is met minder lampjes maar ik kan geen echt verschillen wat betreft snelheid etc, vinden.
Het is voor een vriend van me en die wil het nu goed hebben maar als het kan goedkoop.
Maar als die andere beter is geeft die liever 50Euro meer uit.
[/Dit hoef je niet te lezen modus]

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

[offtopic]
Als je vriend het goed wil hebben en 8x UTP dan kan je ook eens kijken naar Intel switches.
Ik heb zelf hier een Intel InBusiness Switch 8 x UTP en 100Mbit.
Hij presteert beter als een (iets oudere, niet veel oudere) 3Com.
Misschien is dat iets voor die vriend?
[offtopic]
Verder zou ik het niet weten eigenlijk...

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 07:06 schreef Liam_xi het volgende:
[offtopic]
Als je vriend het goed wil hebben en 8x UTP dan kan je ook eens kijken naar Intel switches.
Ik heb zelf hier een Intel InBusiness Switch 8 x UTP en 100Mbit.
Hij presteert beter als een (iets oudere, niet veel oudere) 3Com.
Misschien is dat iets voor die vriend?
[offtopic]
Verder zou ik het niet weten eigenlijk...
Bedankt voor je reactie maar ik heb er weinig aan, ik heb zelf een 3com switch en werkt ook super en iedereen die op dit netwerk aanplugt, als we gaan gamen enz. heeft een 3com netwerkkaart en hij heeft liever dus ook een 3com switch. Hij moet er maar snel een hebben omdat ik nu steeds mijn switch moet mee sleuren.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3C16791-US

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=prodspec&sku=3C16734B-US&pathtype=support

Wat is het toch weer verschrikkelijk moeilijk om eens te zoeken :{

Het verschil ?
Dat de ene de opvolger van de andere is ( die zelf de goedkoopste is).
De ander staat DISCONTINUED en zou dus zelfs niet meer verkocht mogen worden.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.