Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat kost een SMS naar belgie (BEN)?

Pagina: 1
Acties:

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 21:14

TB

pompiedom

Topicstarter
Ik kan het maar nergens vinden wat het kost! Een SMS-je vanuit NL naar een telefoon in BE... Wie weet het?

bvhd

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Gewoon even duur als een ander smsje.

Twitter

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Ja? Cool :) en betaalt die ander dan wat als ie hem ontvangt ofzo? "t geld moet toch ergens vandaan komen?

Voor de duidelijkheid, 't is een belgische provider waar hij naar gestuurd wordt, dus geen Nederlander in Belgie op vak.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Kost even veel als een SMSje naar iemand in NL, en de ontvanger betaald niks extras..

Provider maakt helemaal niks uit, al stuur je een SMSje naar een telefoon in Australië kost het nog steeds even veel..

• The Bad Seed
  • Laatst online: 08:49

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb weleens sms gestuurd naar de UK, kostte helemaal hetzelfde als locaal :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Geweldig! Leve de technologische vooruitgang! :D

• Dennahz
  • Laatst online: 18-11 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef TB het volgende:
Geweldig! Leve de technologische vooruitgang! :D
Tja, ze verdienen er nog veel aan ook hoor die telefoon providers :(

Twitter

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En als ze er niet genoeg aan verdienen blokkeren ze gewoon inkomend SMS-verkeer van andere, buitenlandse netwerken. Het ontvangende netwerk verdient namelijk niets aan het afleveren van een sms uit het buitenland. Komen er teveel sms-berichten binnen van een bepaald netwerk (zoals MTN, Zuidafrikaans netwerk waarvan verschillende internet sms-diensten gebruik maken), dan worden die netwerken gewoon geblokkeerd. Zit je dus in Zuid Afrika te roamen op MTN, dan kun je geen SMS naar Nederland sturen (dit geldt niet voor alle Nederlandse netwerken).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op woensdag 17 juli 2002 00:17 schreef Duracell het volgende:
Ik heb weleens sms gestuurd naar de UK, kostte helemaal hetzelfde als locaal :)
Ik ook, naar Finland ook trouwens :).
Op woensdag 17 juli 2002 00:44 schreef haas het volgende:Komen er teveel sms-berichten binnen van een bepaald netwerk (zoals MTN, Zuidafrikaans netwerk waarvan verschillende internet sms-diensten gebruik maken), dan worden die netwerken gewoon geblokkeerd.
Klopt :{... Ik vraag me af of netwerken dit in het buitenland ook gaan doen, zodat mijn (betaalde) berichten in het buitenland ineens niet meer zouden aankomen..

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

gelukkig zijn daar nog een hoop alternatieven voor..

nu we het er toch over hebben, weet iemand wat er met sms suite aan de hand is? op de site kun je het niet meer downloaden en het is nergens anders te vinden..

Localhost is where the heart is

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op woensdag 17 juli 2002 02:03 schreef Kjev het volgende:

[..]

Ik ook, naar Finland ook trouwens :).
[..]

Klopt :{... Ik vraag me af of netwerken dit in het buitenland ook gaan doen, zodat mijn (betaalde) berichten in het buitenland ineens niet meer zouden aankomen..
Er zijn mensen met een vriend / vriendin in het buitenland die geen sms vanuit dat land kunnen ontvangen. Niet handig voor zo'n vriend / vriendin, want bellen is natuurlijk veel duurder. Ik heb geschreven dat het ook geldt als je met een Nederlandse telefoon roamt op een "geblokkeerd" netwerk, maar dat weet ik niet zeker.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1