Ik kan het maar nergens vinden wat het kost! Een SMS-je vanuit NL naar een telefoon in BE... Wie weet het?
bvhd
bvhd
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Tja, ze verdienen er nog veel aan ook hoor die telefoon providersOp woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef TB het volgende:
Geweldig! Leve de technologische vooruitgang!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik ook, naar Finland ook trouwensOp woensdag 17 juli 2002 00:17 schreef Duracell het volgende:
Ik heb weleens sms gestuurd naar de UK, kostte helemaal hetzelfde als locaal
KloptOp woensdag 17 juli 2002 00:44 schreef haas het volgende:Komen er teveel sms-berichten binnen van een bepaald netwerk (zoals MTN, Zuidafrikaans netwerk waarvan verschillende internet sms-diensten gebruik maken), dan worden die netwerken gewoon geblokkeerd.
Localhost is where the heart is
Er zijn mensen met een vriend / vriendin in het buitenland die geen sms vanuit dat land kunnen ontvangen. Niet handig voor zo'n vriend / vriendin, want bellen is natuurlijk veel duurder. Ik heb geschreven dat het ook geldt als je met een Nederlandse telefoon roamt op een "geblokkeerd" netwerk, maar dat weet ik niet zeker.Op woensdag 17 juli 2002 02:03 schreef Kjev het volgende:
[..]
Ik ook, naar Finland ook trouwens.
[..]
Klopt... Ik vraag me af of netwerken dit in het buitenland ook gaan doen, zodat mijn (betaalde) berichten in het buitenland ineens niet meer zouden aankomen..
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq