AAM aan of uit op IBM DTLA 30 GB

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Heej, ik haal met mijn promise kaart ata 100 en een ibm 30 GB (307030 7200rpm) maar 14000 punten in syssoft sandra, tewrwijl ik , als ik mijn pc vergelijk met andere boven de 20.000 zou moeten halen, kan dit komen doordat AAM aanstaat standaard, of staat ie uit ??

Verwijderd

Maf he, ik heb precies diezelfde schijf en haal ook maar 13000 punten ongeveer terwijl een vriend van me die die 30 gig ook heb gekocht op mijn aanraden in zijn tragere systeem wel 20000 haalt ook! Maar sisoft sandra is ook neit zo betrouwbaar enzo geloof ik. Vergelijk es uitslagen van andere benchmarkprogjes... dan zul je misschien wat anders zien.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Het zal ook uitmaken welk OS je hebt en of het FAT32 of 16 is lijkt mij , maar de systemen die ik zag met dik 20000 punten hadden dezelfde instellingen als ik zal het soms uitmaken of je er al data op hebt of niet ?? , maar ik heb nog veel vrij dus lijkt mij onzinnig als je daardoor minder punten haalt, maar toch vraag ik me af of dat AAM er mee ta maken zal hebben, dat het bij mij gewoon aanstaat ofzo.